• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 15 z 64
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 64

 #373335  autor: play4you2
 04 gru 2009, 09:25
pawelpp pisze:Niestety i600 to faktycznie niewypał - posiadam go w orange. Podobnie L870. Ale kiedyś posiadałem Z370 i Z400 i były to całkiem fajne telefony.
Powiem Wam szczerze, że ja do tej pory korzystam z L760 i nie zamienię go nawet na HTC :). Jak miałbym go porównać z telefonami z "tamtej epoki", to tylko chyba Nokia 3210 mogłaby z nim konkurować :). Co do i600, raczej miałem mało sygnałów, że jest awaryjny. Pawelpp, może trafił Ci sie akurat "taki" model?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #373339  autor: pawelpp
 04 gru 2009, 09:59
play4you2 pisze:Co do i600, raczej miałem mało sygnałów, że jest awaryjny.
Nie chodzi o awaryjność. Po prostu jakość głośniczka jak i mikrofonu nie jest zbyt dobra. Poza tym WM 6 (albo 5). Jak dla mnie - tragedia. Po prostu drugi raz bym go już nie kupił.

Mam pytanie :). Czy Play zleca agencji IPSOS (albo innej) badania opinii na temat swoich usług?

 #373344  autor: play4you2
 04 gru 2009, 10:30
pawelpp pisze:Mam pytanie . Czy Play zleca agencji IPSOS (albo innej) badania opinii na temat swoich usług?
Wybacz, ale na to pytanie nie mogę udzielić Ci odpowiedzi. Ogólnie badania są zlecane, jednak nie mogę ujawniać nazw firm.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #373376  autor: pawelpp
 04 gru 2009, 14:19
play4you2 pisze:Wybacz, ale na to pytanie nie mogę udzielić Ci odpowiedzi. Ogólnie badania są zlecane, jednak nie mogę ujawniać nazw firm.
Pytam bo dzwonią do mnie z różnych dziwnych numerów i zadają bardzo szczegółowe pytania. Za to na moje pytanie skąd mają mój numer nie potrafią odpowiedzieć zasłaniając się tajemnicą handlową. Wydaje mi się, że udostępnianie mojego numeru bez mojej wiedzy nie jest zgodne z prawem. Jeżeli chcecie badać moją opinię na temat produktów - raz na jakiś czas mogę odpowiedzieć na pytania, ale chciałbym wiedzieć, że dzwoni do mnie Play a nie sąsiadka, która interesuje to ile zarabiam.

 #373377  autor: PLAY
 04 gru 2009, 14:30
Zamówiłem raz pakiet sms-ów i dopiero po m-ącu był ale nie cały z 100 było ich zaledwie 60. :D

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #373378  autor: play4you2
 04 gru 2009, 14:30
pawelpp pisze:Wydaje mi się, że udostępnianie mojego numeru bez mojej wiedzy nie jest zgodne z prawem.
Jeżeli wyraziłeś zgodę na kontaktowanie się z Tobą w celach marketnigowych, to Twój numer możemy zlecić do firmy zewnętrznej. Jest to zgodne z Ustawą. Jednak nie ma obowiązku, aby odpowiadać na zadane pytania.

[ Dodano: 2009-12-04, 14:41 ]
Play pisze:Zamówiłem raz pakiet sms-ów i dopiero po m-ącu był ale nie cały z 100 było ich zaledwie 60.
Nie znam dokładnie sprawy, ale w Twoim przypadku zapewne chodzi o Pakiet dla Abonentów. Jeżeli tak, to zgodnie z Regulaminem Oferty, jeżeli zamówiłeś go w trakcie trwania Okresu Rozliczeniowego, to jest on przyznawany proporcjonalnie do danego dnia, w którym został przyznany. Od nowego Okresu jest liczba SMS w Pakiecie taka, jaką wybrałeś.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #373380  autor: pawelpp
 04 gru 2009, 14:52
play4you2 pisze:Jeżeli wyraziłeś zgodę na kontaktowanie się z Tobą w celach marketnigowych, to Twój numer możemy zlecić do firmy zewnętrznej.
Możliwe tylko firma powinna poinformować z czyjego zlecenia dzwoni. Poza tym często, kilka razy dziennie zdarzały się głuche telefony z tego numeru.

 #373396  autor: play4you2
 04 gru 2009, 16:16
pawelpp pisze:Możliwe tylko firma powinna poinformować z czyjego zlecenia dzwoni. Poza tym często, kilka razy dziennie zdarzały się głuche telefony z tego numeru.
Możesz poprosić o dane tej firmy i skontaktować się z nią pisemnie z prośbą aby udzielili Ci odpowiedzi, na jakiej podstawie przetwarzają Twoje dane osobowe. Stan zgód Możesz sprawdzic u nas i ewentualnie cofnąć te zgody, jeżeli Masz takie życzenie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #373401  autor: mimkas
 04 gru 2009, 16:44
Może play4you wyjaśni dlaczego przebywając w waszym zasięgu GSM wysłanie większej wiadomości MMS trwa prawie wieczność a na koniec okazuje się ze następuje naliczenie opłaty za przesył danych a nieraz nawet przy odbiorze przychodzącego MMSa? :shock: Zdarzenia takie mam bardzo często nie tylko na waszym zasięgu.Pisanie reklamacji rozmija się z celem bo standardowo jest odpisywana formułka ze po dokładnym przeanalizowaniu okazuje się ze nastąpiło nawiązanie połączenia internetowego i sprawa jest zamknięta dla PLAY :evil: Czemu takich problemów nie miałem wcześniej u pozostałych operatorów?Posiadam 2 numery abonamentowe i na każdym występują takie problemy.Jeżeli w tej sprawie nic się nadal nie zmieni będę poważnie musiał się zastanowić na przedłużeniem umów bo nie mam zamiaru płacić za internet z którego nie korzystam :!:

 #373443  autor: Corsini
 04 gru 2009, 21:21
Co do mojego i600 w Orange nie mam z nim problemu. Sama wadliwa jakość połączeń nie dotyczy głośności czy jakości dźwięku a zrywania połączeń. W pewnej chwili po prostu ktoś przestaje mnie słyszeć po czym w ciągu następnych 20 sekund połączenie jest zrywane. W Orange nie mam takiego problemu, więc jest to definitywnie problem Play'a.

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE

 #373503  autor: biotyt
 05 gru 2009, 10:36
Corsini, takie problemy w Play ze zrywaniem połączeń wynikają z jednej rzeczy, która chyba technicznie jest bardzo ciężka do przeskoczenia i do końca technicznie od nich nie zależna. Występuje ona w przypadku słabego zasięgu własnego Play, a dużo lepszego zasięgu Plusa. Telefon próbuje łączyć się z własną siecią Play, ale przez kiepski zasięg wraca do Plusa. Jest to widoczne szczególnie na wioskach podmiejskich gdzie Play "świeci" z miasta, a Plus ma w pobliżu nadajnik. Przy dość sporych różnicach sygnału telefon wariuje. Rozwiązaniem jest ręczny wybór sieci Plus. Bywa, że nie zawsze wiąże się to z rozłączeniem, a jedynie następuje taki chwilowy 1-2 sekundowy przeskok podobny do przełączania na GSM z 3G jednego operatora po opuszczeniu zasięgu 3G. Nie zagłębiałem się jednak w tą sprawę.
Jeśli chodzi o samą jakość połączeń (głośność, wyrazistość dźwięku, czystość rozmowy) ja też nie mam zastrzeżeń, jest bardzo dobra.

[ Dodano: 2009-12-05, 10:50 ]
Dodam jeszcze, że mieszkam i poruszam się głównie po mieście we własnym zasięgu Play. Problemy z rozłączaniem występują tylko w przypadku gdy rozmawiam z dobrym znajomym mieszkającym w podmiejskiej wiosce. Problem znika gdy ręcznie przełączy na sieć Plusa. Innych problemów z rozłączaniem nie spotkałem.

biotyt

 #373519  autor: Claudec
 05 gru 2009, 12:35
Ja wczoraj odebrałem najdłuższa "rozmowę" która trwała ponad 2 godziny.
Cały czas bylem w zasięgu Play GSM i nic nie zerwało połączenia.

W telefonie ustawiłem na sztywno zasięg Play i to działa, nie przeskakuje na Plusa :)
Kiedy nie ma zasięgu Play to telefon pyta wybór sieci, nie wiem dlaczego wcześniej jak tak robiłem to zawsze telefon i tak logował się do Plusa.

 #373522  autor: user_delete19
 05 gru 2009, 12:56
Hmm... nie wiem czy negatywne czy nie, raczej... dziwne i trochę śmieszne (a że nie ma innego wątku typu "wasze dziwaczne przygody z PLAY", to ląduje tutaj) :)
(kontekst: od września użytkownik PF po przejściu z orange)
Jednym z "plusów dodatnich" Play miała być poczta głosowa na e-mail (aczkolwiek raczej jako "miły dodatek" a nie coś, czego bym wymagał). Spoko, wszystko włączyłem ustawiłem... no i pierwsza wiadomość nawet przyszła, ale potem już nie przychodziły, no to reklamacja, stanęło że to błąd w systemie, chyba nawet dostałem jakieś minuty. Potem nie miałem potrzeby korzystać z tego więc był spokój (nie zwracałem uwagi).
Ostatnio jednak znowu kilka razy PG została wykorzystana i powiadomień na mailu brak. Postanowiłem ponownie poruszyć tą sprawę w BOK. I tutaj zostałem pozytywnie zaskoczony, gdyż dwa dni później dzwoni do mnie sympatyczny konsultant z BOK celem wyjaśnienia problemu ( :o ). Krótka rozmowa, żeby poznać szczegóły problemu (w sumie w większości przypadków to co podaje się mailem po ponownym zapytani o szczegóły), wszytko podałem, powiedział że przekaże do działu technicznego. No i ok, kontynuuję spacer z psem ;) pół godziny później znowu telefon od Pana z bok. Postanowił "drążyć" sprawę i doszedł do wniosku, że mam włączoną usługę PG na e-mail i PG, a żeby działały powiadomienia na mail musi być włączona tylko ta pierwsza (w tym momencie nie zatrybiłem, że coś nie halo, cóż -- byłem pochłonięty zielenią lasu ;) ). Uprzejmy pan powiedział, że wyłączy mi PG i zostawi PG na e-mail i już będzie działać (tzn będę dostawał powiadomienia mailowe a nie będę miał dostępu do PG z telefonu, wydało mi sie to dziwne, ale powiedziałem że OK O_o ). Po kolejnym pół godziny... tak, znowu telefon :) Pan zasugerował jeszcze, żebym wyłączył i włączył ponownie PG na email, żeby się wszystko dobrze w systemie zapisało, nawet oferował mi podanie krótkich kodów, aczkolwiek nie za bardzo miałem możliwość zapisania tychże, to powiedziałem że sobie ich poszukam za jakiś czas w internecie albo przełączę via play24...

Po powrocie do domu miała miejsce jednak pewna konsternacja — poszukałem kodow obsługi PG e-mail, wstukuje i... widze że usługa nieaktywna, po dodzwonieniu się na mój numer zglasza sie takze ogolna PG bez mozliwosci zostawienia wiadomosci na moim numerze (nawet po recznym podaniu). No to wlaczam krotkim kodem i czekam az system przemieli. Hurra, pojawilo sie na stronei i w telefonie, niemniej kolejny zonk. Maile z powiadomieniami nadal nie przychodza i... nie mam możliwości wyłączenia PG na email (czy to krotkim kodem, czy przez menu spod *111# czy play24) - po kliknięciu wylacz zawsze komunikat ze "wprowadzaja zmiany" i po sprawdzeniu po jakims czasie zawsze dostaje "usluga aktywna" 8-D

No to kilka innych prob -- PG (ogólną) teoretycznie mogę próbować wyłączć w telefonie, ale zawsze wraca z komunikatem "aktywna" (wspominałem już, że w międzyczasie, zaraz na poczatku szukania kodow do wylaczenia PG email przypomnialo mi sie, ze w play mozna wylaczyc PG jedynie przez bok? przynajmniej jakis czas tak bylo).

Było to dwa dni temu (4 dni temu zgloszenie). Jakiez bylo moje zdziwienie, gdy wczoraj, w godzinach wieczornych zaczely mi przychodzic na poczte stare nagrania (tak, te z września też!) :shock: nie wiem co się stało, ale na chwilę obecną mam włączone obie usług (PG + PG e-mail), przychodza mi powiadomienia na e-mail, dostaję sms i działa mi PG w telefonie 8)

EDIT:
chyba coś poprawili w matriksie/odetkali rurę, bo jak wynika z notki problem był chyba bardziej powszechy :O

[ Dodano: 2009-12-05, 21:53 ]
Przy okazji pytanie do play4you1 lub play4you2 — czemu wszystkie zgłoszenia do BOK (i odpowiedzi od niego) są "pakowane" w jednolinijkowego "bloba"? Po coś wymyślono i istnieje coś takiego jak "akapit". Raz, że zapewne coś takiego jest trudniejsze do przyswojenia przez pracownika BOK, dwa – wyłapanie jego odpowiedzi w takim samym zlepku także jest utrudnione.
Po wtóre, to byłby taki problem wysyłać powiadomienie mail/sms, że na dane zgłoszenie została dana odpowiedź? wchodzenie co dzień/kilka dni celem sprawdzenia jest "odrobinę" bez sensu...

 #373819  autor: play4you1
 07 gru 2009, 17:14
mimkas,

możesz przesłać szczegóły na priva?
sprawdzimy co się dzieje.

lwiczek,

jeśli chodzi o odpowiedzi na zgłoszenia - tak działa nasz system odpowiedzialny za nadawanie odpowiedzi stworzonych przez konsultantów. Jeżeli nasz konsultant przygotuje odpowiedź na zgłoszenie, nasz system komputerowy przetwarza ją właśnie na tak wyglądający list.

Bedziemy starać się modyfikować system tak, aby pisma były jak najbardziej czytelne i przyswajalne:)

 #373822  autor: user_delete19
 07 gru 2009, 17:22
play4you1 pisze:lwiczek,

jeśli chodzi o odpowiedzi na zgłoszenia - tak działa nasz system odpowiedzialny za nadawanie odpowiedzi stworzonych przez konsultantów. Jeżeli nasz konsultant przygotuje odpowiedź na zgłoszenie, nasz system komputerowy przetwarza ją właśnie na tak wyglądający list.

Bedziemy starać się modyfikować system tak, aby pisma były jak najbardziej czytelne i przyswajalne:)
No ja się domyśliłem, że tak działa wasz system (i między wierszami sugerowałem poprawę ;) ).

Jak już "marudzę" na BOK -- nie możnaby zrobić tak, żeby zgłoszenia wysłane via mail (z kompletem informacji typu dane + PUK) rozpatrywać w tej formie (tj. dostaję odpowiedź też na mail, z zachowaniem starych wiadomości w treści + rejestracja tego w tle gdzieś w systemie)? Każdorazowe wchodzenie na stronę jest wybitnie uciążliwe. Nie wspominając o kolejnej upierdliwości: tworzę zgłoszenie, dostaję odpowiedź o uszczegółowienie (podać to-to-i-tamto)... w komentarzu zamknięcia. Muszę więc tworzyć kolejne zgłoszenie podając ID poprzedniego. Jeżeli toczyłoby się to w ramach jednego zgłoszenia/wątku/maila byłoby łatwiej nad tym zapanować, zwłaszcza, że w większości przypadków zgłoszeń "technicznych" dostaje się prośbę o podanie bardziej szczegółowych szczegółów (nawet jak się za pierwszym razem podało praktycznie wszystko o co pytają potem...).
No, tyle marudzenia ;)

 #373849  autor: pawelpp
 07 gru 2009, 19:16
lwiczek pisze:nawet jak się za pierwszym razem podało praktycznie wszystko o co pytają potem
hehe najlpesze jest to, że ZAWSZE dostaje się prośbę o wypełnienie formularza. Nawet, jeżeli wszystkie dane są podane.

 #373890  autor: rossi9
 07 gru 2009, 21:23
Szczegóły zgłoszenia
Numer zgłoszenia: xx Data: 04-12-2009 Status: Zakończone
Opis problemu
• Numer MSISDN abonenta Play Online:xxx Proszę o aktywację pakietu 500 MB przyznanego w zgłoszeniu nr xxx
Status zamknięcia: 07-12-2009 Data zamknięcia: 07-12-2009
Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem strony internetowej dnia 4 grudnia 2009 roku, dotyczące rekompensaty w postaci 500 MB na "Play Online". Uprzejmie informujemy, iż powyższa rekompensata do wykorzystania na połączenia głosowe do wszystkich sieci ta będzie aktywowana na Pańskim koncie dnia 4 grudnia 2009 roku między godziną 00.00 do 01.00. Usługa ta będzie aktywna przez 30 dni. Blablabla Z poważaniem, xxx konsultant back office ds. obsługi klienta
Konsultanci Play potrafią podróżować w czasie o 3 dni i włączyć pakiet 500MB na połączenia głosowe :smt005 w dodatku wcześniej niż napisałem zgłoszenie :-D. Ciekawe czy ten pakiet przejdzie mi na nowy okres rozliczeniowy skoro ma być aktywny 30dni zwłaszcza że mam playonline i okres rozliczeniowy 20-tego :roll:

 #374093  autor: play4you2
 08 gru 2009, 23:16
lwiczek pisze:Muszę więc tworzyć kolejne zgłoszenie podając ID poprzedniego. Jeżeli toczyłoby się to w ramach jednego zgłoszenia/wątku/maila byłoby łatwiej nad tym zapanować, zwłaszcza, że w większości przypadków zgłoszeń "technicznych" dostaje się prośbę o podanie bardziej szczegółowych szczegółów (nawet jak się za pierwszym razem podało praktycznie wszystko o co pytają potem...).
No, tyle marudzenia ;)
Ok, sugestia jest niewątpliwie do przeanalizowania. Co do tego pytania, czemu nie można realizować odpowiedzi w jednym zgłoszeniu, to proste. Zabrania tego Prawo Telekomunikacyjne, a dokładnie art. 106 lub par. 14 ust 7 naszego Regulaminu. Chodzi o to, że jak zlecasz zgłoszenie, które jest reklamacją, to musimy je rozwiązać w ciągu 30 dni. Jeżeli wątek ciągnie się w tym samym zgłoszeniu, to może się zdarzyć, że po zebraniu wszystkich danych, minie więcej niż 30 dni. Podkreślam tylko jedno, nie chodzi o sztuczne wydłużanie rozwiązania, to sytuacja, w której czegoś by brakowało. Nie zapomnij proszę, że "czas odpowiedzi" liczony jest od daty zgłoszenia. Ok, jednak jeżeli nie jest to reklamacja, to można by było tak zrobić, ale zapewne należałoby zmodyfikować system, co niestety wiąże się z kosztami. Mam taką radę, jeżeli otrzymujesz prośbę o dosłanie "jakiś" informacji, powołaj się oczywiście na nr poprzedniego zgłoszenia i wklej treść wysłanego maila, tego wcześniej oraz uzupełnienie wiadomości. Tak też będzie ok :).
rossi9 pisze:Konsultanci Play potrafią podróżować w czasie o 3 dni i włączyć pakiet 500MB na połączenia głosowe :smt005 w dodatku wcześniej niż napisałem zgłoszenie :-D . Ciekawe czy ten pakiet przejdzie mi na nowy okres rozliczeniowy skoro ma być aktywny 30dni zwłaszcza że mam playonline i okres rozliczeniowy 20-tego :roll:
No tak, w tym przypadku ktoś rzeczywiście się "nie popisał". Mam prośbę, prześlij mi lub play4you1 na priva nr tego zgłoszenia co?? Zweryfikujemy, czemu otrzymałeś taką odpowiedź i przekażemy to do działu kontroli.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #374144  autor: user_delete19
 09 gru 2009, 14:37
Ok, sugestia jest niewątpliwie do przeanalizowania. Co do tego pytania, czemu nie można realizować odpowiedzi w jednym zgłoszeniu, to proste. Zabrania tego Prawo Telekomunikacyjne, a dokładnie art. 106 lub par. 14 ust 7 naszego Regulaminu. Chodzi o to, że jak zlecasz zgłoszenie, które jest reklamacją, to musimy je rozwiązać w ciągu 30 dni. Jeżeli wątek ciągnie się w tym samym zgłoszeniu, to może się zdarzyć, że po zebraniu wszystkich danych, minie więcej niż 30 dni. Podkreślam tylko jedno, nie chodzi o sztuczne wydłużanie rozwiązania, to sytuacja, w której czegoś by brakowało. Nie zapomnij proszę, że "czas odpowiedzi" liczony jest od daty zgłoszenia. Ok, jednak jeżeli nie jest to reklamacja, to można by było tak zrobić, ale zapewne należałoby zmodyfikować system, co niestety wiąże się z kosztami.
No tak, ale jeżeli P4 chce traktować każde zgłoszenie jako reklamację, to wtedy (OIMW) każda odpowiedź powinna przychodzić poleconym -- nie tak? ;)
Koncepcja zmiany systemu jest ok (tak, wiem, koszty :) ). Całkiem nieźle rozwiązane jest to w orange - jest zakładka złoszenia i tam są trzy opcje: Pytanie, Zlecenie, Reklamacja + każda odpowiedź przychodzi właśnie w postaci maila + sms z informacją (i ew. listu poleconego).
Mam taką radę, jeżeli otrzymujesz prośbę o dosłanie "jakiś" informacji, powołaj się oczywiście na nr poprzedniego zgłoszenia i wklej treść wysłanego maila, tego wcześniej oraz uzupełnienie wiadomości. Tak też będzie ok .
Ależ ja tak robię! Niemniej każdorazowe bawienie się w kopiuj wklej, uzupełnianie tematu o "w odp. do zgłoszenia xxx" i dopisywanie redundantnych informacji jest cokolwiek... żmudne, zwłaszcza jak można by to rozwiązać jednym przyciskiem "odpowiedz" robiącym to za mnie ;)

 #374153  autor: play4you1
 09 gru 2009, 15:24
lwiczek pisze:ale jeżeli P4 chce traktować każde zgłoszenie jako reklamację, to wtedy (OIMW) każda odpowiedź powinna przychodzić poleconym -- nie tak?
Nie wszystkie zgłoszenia są traktowane jako reklamacja,

a jeżeli w odpowiedzi na Twoją reklamację zostaniesz poproszony o uzupełnienie danych, to reklamacja taka pozostaje bez rozpatrzenia.
  • Strona 15 z 64
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 64
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 64