• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 131 z 244
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 244

 #452507  autor: play4you2
 12 sty 2011, 14:28
ukefake pisze:w pierwszej sprawie chodziło o promocję kubkową. Liczę na konkretną odpowiedź na moje obie prośby.
Jeżeli chodzi o promocję kubkową, to w kwestii dostarczenia ich (kubków) do salonów odpowiada firma zewnętrzna. Niestety, nie mamy na to wpłwyu, choć robimy co można, aby każdy z Salonów miał na stanie dany asortyment. Jak jednak w którymś z Salonów nie ma tego kubka, kierownik danego punktu powinien to zgłosić zgodnie z procedurami.

PZdr.

[ Dodano: 2011-01-12, 14:46 ]
Zapomniałem Ci jeszcze odpowiedzieć o ZMS-ach (czyli usłudze "Zlango"). Fakt, nie ma Cennika do tej usługi, ale to dlatego, że już ona jwest rzadko świadczona (ostatnio w ogóle nie słyszałem, aby ktokolwiek z niej korzystał), ale jak Chcesz, to cena za to wynosi 0,61 brutto. Zamieszczam Ci link który cos wyjaśnia w tym temacie - http://www.telix.pl/artykul/jezyk-obraz ... 26585.html

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #452553  autor: Pajuch
 12 sty 2011, 18:46
Pytania ;)
1. Jakie plany z przyspieszeniem internetu?

2. Czy wszystkie stacje UMTS 900mhz już działają czy tylko cześć, jeśli cześć chcial bym wiedziec czy nodeB Rózan,Wyszków działają na 900mhz? jesli tak dla czego jest taki slaby zasięg? (w Wyszkowie kolo play stoi CP w domu mam zasięg 100dBm play 0) Rozan 2100 zasieg na 104dBm 900mhz 0 zasiegu łapie bardzo odlegla stacje 900mhz i piknie działa ale zasięg się gubi... i fajnie by było jak by ta 900 ruszyła w Rózan, HSPA 900mhz to jest to, działa wyśmienicie w przeciwieństwie do 2100 z którego teraz korzystam i mnie zalewa ciurkiem

3. Sa jakies plany wprowadzenia nocnego ściągania w abonamentach/mix może karta(rewolucja to ponoć domena PLAY) ? Pytam bo na końcu się wleczecie ;)

 #452555  autor: evolucja
 12 sty 2011, 19:07
O, odpowiedź dostałem. Po równo dwóch miesiącach.... ciekawe czy naprawią tą historię doładowań.

PS - to w końcu PAN czy PANI?
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 14 listopada 2010 roku, dotyczące historii doładowań na Play24.

Na wstępie pragnę przeprosić za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Było to spowodowane koniecznością zapoznania się ze sprawą.

Zapewniam, że opisywana przez Panią sprawa została poddana dokładnej analizie. Według uzyskanych danych z powodu błędu systemowego na Pańskim koncie Play24 nie zostały uwzględnione wykonane doładowania, natomiast w najbliższych dniach usterka ta zostanie wyeliminowana. Jednocześnie pragnę przeprosić za wszystkie powstałe niegodności.

Ponieważ zależy mi na dobrych relacjach z Panią jako naszym Klientem, proponuję rekompensatę w wysokości 20 minut do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe w ciągu 30 dni od momentu ich podłączenia. Jeśli zaproponowana rekompensata jest satysfakcjonująca uprzejmie proszę o kontakt dowolnym sposobem (listownie na adres P4 Sp. z o.o.; skr. poczt. 4; 62-056 Komorniki P204 , telefonicznie 790500500, *500, dla za pośrednictwem faksu 22 319 44 11, poczty elektronicznej [email protected] lub strony www.playmobile.pl) i powołanie się na numer niniejszego zgłoszenia, tj. 23828159.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.

Z poważaniem
xxx xxx
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Dziękuję wam za te błędy. Przez nie doładowuję jedynie za 15zł miesięcznie na pakiet 500MB. Na rozmowy mam natomiast od was darmowe minuty które dostaję regularnie :mrgreen:

@muchakk
Naprawdę sądzisz, że odpowiedziała mi jakaś XXX? :)
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 09:36 przez evolucja, łącznie zmieniany 3 razy.

 #452556  autor: muchakk
 12 sty 2011, 19:11
evolucja,
Usuń imie i nazwisko konsultanta.

 #452558  autor: honey999
 12 sty 2011, 19:19
evolucja pisze:O, odpowiedź dostałem. Po równo dwóch miesiącach.... ciekawe czy naprawią tą historię doładowań.

PS - to w końcu PAN czy PANI?
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 14 listopada 2010 roku, dotyczące historii doładowań na Play24.

Na wstępie pragnę przeprosić za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Było to spowodowane koniecznością zapoznania się ze sprawą.

Zapewniam, że opisywana przez Panią sprawa została poddana dokładnej analizie. Według uzyskanych danych z powodu błędu systemowego na Pańskim koncie Play24 nie zostały uwzględnione wykonane doładowania, natomiast w najbliższych dniach usterka ta zostanie wyeliminowana. Jednocześnie pragnę przeprosić za wszystkie powstałe niegodności.

Ponieważ zależy mi na dobrych relacjach z Panią jako naszym Klientem, proponuję rekompensatę w wysokości 20 minut do wykorzystania na krajowe połączenia głosowe w ciągu 30 dni od momentu ich podłączenia. Jeśli zaproponowana rekompensata jest satysfakcjonująca uprzejmie proszę o kontakt dowolnym sposobem (listownie na adres P4 Sp. z o.o.; skr. poczt. 4; 62-056 Komorniki P204 , telefonicznie 790500500, *500, dla za pośrednictwem faksu 22 319 44 11, poczty elektronicznej [email protected] lub strony www.playmobile.pl) i powołanie się na numer niniejszego zgłoszenia, tj. 23828159.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.

Z poważaniem
xxx xxx
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Dziękuję wam za te błędy. Przez nie doładowuję jedynie za 15zł miesięcznie na pakiet 500MB. Na rozmowy mam natomiast od was darmowe minuty które dostaję regularnie :mrgreen:

@muchakk
Naprawdę sądzisz, że odpowiedziała mi jakaś XXX? :)
dostałam to samo:)
a zgłoszenie było z 9.11.2010
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 09:37 przez honey999, łącznie zmieniany 1 raz.

 #452564  autor: ukefake
 12 sty 2011, 19:46
play4you2 pisze:robimy co można, aby każdy z Salonów miał na stanie dany asortyment
z naszej poprzedniej korespondencji wynikało, że tylko WYBRANE salony uczestniczą w tej promocji. Teraz pojawia się określenie KAŻDY. To jak to w końcu jest? To jest dośc istotne, gdyż nie spotkałem się z salonem który by COKOLWIEK wiedział o tej promocji - a pytanych było wiele.
play4you2 pisze:Fakt, nie ma Cennika do tej usługi, ale to dlatego, że już ona jwest rzadko świadczona (ostatnio w ogóle nie słyszałem, aby ktokolwiek z niej korzystał), ale jak Chcesz, to cena za to wynosi 0,61 brutto. Zamieszczam Ci link który cos wyjaśnia w tym temacie - http://www.telix.pl/artyk...ay-3,26585.html
Naprawdę wpis na zewnętrzej stronie jest dla ciebie źródłem wiedzy o usługach firmy w której pracujesz czy po prostu napisałeś bo trzeba było coś napisać? Nic z niego nie wynika.

P4Y - zadaję konkretne i zwykłe pytania - żadnych roszczeniówek, żadnych "bo internet nie działa" itp. Tamte załatwiasz od ręki a te dwie sprawy? Co w nich jest takiego trudnego z czym Ty i ludzie z którymi pracujesz nie mogą sobie dać rady? Jeśli mogę wam jakoś pomóc to chętnie to zrobię...

Powyższe fakty jasno wskazują, że jest duży problem z czytaniem u was. Jeśli jest inaczej to oczekuję jasnych i konkretnych odpowiedzi na oba pytania.

ps. mam jeszcze trzecie: zmieniam taryfę ze starej taryfy na play fresh (bez dodatków) - wbiłem kod - jak sprawdzić przez telefon czy zmiana została dokonana? (w orange przy saldzie od razu jest informacja o nazwie taryfy)

 #452568  autor: mPablo
 12 sty 2011, 19:57
Play4you2, sprawdzisz co się dzieje z nadajnikiem WAR2002? Korzystam z Play Online tuż koło niego i zawsze zasięg był pełny. Niestety - od wczoraj zasięg waha się od 0 do 1 "kreski", do tego transmisji bardzo mocno niestabilna. Pomóż proszę :D

 #452672  autor: play4you2
 13 sty 2011, 09:14
Pajuch pisze:Pytania
Przykro mi, ale na te pytania, nie mogę Ci udzielić odpowiedzi (tajemnica telekomunikacyjna). Jedynie co mogę powiedzieć to to, że stale pracujemy nad rozwojem zarówno naszej infrastruktury jak i aktualizacją Ofert.
evolucja pisze:PS - to w końcu PAN czy PANI?
Rozumiem, że treść pisma może być błędna, jednak prosze Cię o usunięcie danych osobowych, gdyż naruszasz Ustawę o Ochronie Danych Osobowych. Jest to niezgodne z prawem. Jeżeli nawet nie jest to prawdziwe nazwisko, nie możesz sugerować również, że taka osoba jest naszym pracownikiem.
ukefake pisze:To jak to w końcu jest?
To, co Ci przekazałem, sam dostałem w wyjaśnieniu. Oznacza to, że nie powiem Ci więcej, niż to, co już napisałem.
ukefake pisze:Co w nich jest takiego trudnego z czym Ty i ludzie z którymi pracujesz nie mogą sobie dać rady?
No cóż, zapewniam Cię, że nie mam kłopotów z czytaniem i rozumieniem tekstu. Po prostu nie jestem w stanie przekazać Ci Cennika w odniesieniu co do strony a skoro pytałeś się o ceny, podesłałem Ci krótkie wyjaśnienie usługi, o którą pytałeś. Nie zamieszczę Ci nic, poza tym co odpowiedziałem. Skoro moja odpowiedź Cię nie satysfakcjonuje, przykro mi, ale innej nie otrzymasz.
ukefake pisze:jak sprawdzić przez telefon czy zmiana została dokonana?
Aby sprawdzić, jaką masz aktualnie taryfę, wbij kod *111*49*1#.
mPablo pisze:Play4you2, sprawdzisz co się dzieje z nadajnikiem WAR2002?
Z tego co się orientuję, powinna być jakaś modernizacja tego nadajnika, ale dzić wszystko ma już wrócić do normy.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #452678  autor: pawelpp
 13 sty 2011, 10:17
ukefake pisze:Jeśli jest inaczej to oczekuję jasnych i konkretnych odpowiedzi na oba pytania
Wierzysz w cuda? :)

P4Y, proszę powiedz mi co tak skomplikowanego jest w moich ostatnich zgłoszeniach? Czy na prawdę muszę do was dzwonić co drugi dzień żeby ktoś się nimi zajął?! Swoją drogą nie jestem w stanie ogarnąć bałaganu z płatnościami na moim koncie - dlaczego "Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem" jest dużo wyższe od kwoty do zapłacenia w fakturach? Gdzie się podziała jedna z faktur korygujących?

P4Y powiedz mi czy zmiany w aneksie do umowy zawsze wymagają formy pisemnej?

 #452687  autor: user_delete19
 13 sty 2011, 10:47
Zazwyczaj jestem spokojny i w ogóle, ale...
play4you2, [ciecie] Właśnie zalogowałem się do tele.playmobile i ze zdziwieniem zobaczyłem ponad setkę nieprzeczytanych wiadomości sms... ze zdziwieniem zauważyłem, że to nie są moje wiadomości!!!!!


Nosz [ciecie] po prostu wszystkie witki mi odpadły :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 11:22 przez user_delete19, łącznie zmieniany 1 raz.

 #452689  autor: forum_tg
 13 sty 2011, 10:51
play4you2, istnieje możliwość przekazania części swoich pieniędzy na koncie telefonicznym dla innego użytkownika? na swoim koncie mam na prawdę sporo pieniędzy i chętnie przekazałbym to żonie. Oboje posiadamy tel. w Play Fresh.

Takie zapytanie złożyłem na play24, ale tam raczej za szybko nie działają, a nawet bym powiedział że niejednokrotnie są opieszali w odpowiedziach (nie chce nikogo oczywiście urazić).
numer mojego zgłoszenia: 26117536

Jeżeli nie ma takiej możliwości teraz, to może przekazałbyś współpracownikom, żeby się nad tym zastanowili i wprowadzili gdyż byłaby to na prawdę ciekawa możliwość i wielu osobom przydatna (kiedyś na forum była poruszana podobna kwestia). Można by np zrobić coś na zasadzie jak jest doładowanie z abonamentu.

Z góry dzięki za pomoc.

 #452690  autor: user_delete19
 13 sty 2011, 10:53
tomektg, hmm... ja rozumiem problem nadmiarowych środków u w3 gdzie był mus ładowania ale jakim cudem zrobiłeś skarbonkę na koncie PF?! O_x

 #452706  autor: muchakk
 13 sty 2011, 12:31
Właśnie złożyłem reklamacje na działanie krótkich kodów. Według mnie to jest jakieś nieporozumienie, a w przypadku gdy jeszcze PLAY24 nie działa to już w ogóle niezbyt fajnie. Proponuje utworzyć coś a'la Orange'owy numer *500 gdzie nawet za drobną opłatą można byłoby aktywować ZAWSZE pakiety i usługi....

 #452708  autor: jahu_2006
 13 sty 2011, 13:04
Ja właśnie nie chce testować tych różnych usług bo jak na razie mam dobrze a mogę sobie popsuć sprawę a tego bym nie chciał !

 #452714  autor: user_delete19
 13 sty 2011, 14:36
tele.playmobile - od kilku dni rozmowy działają połowicznie - ja na komputerze nikogo nie słyszę a druga osoba słyszy mnie bez problemu...

 #452717  autor: ais89
 13 sty 2011, 14:47
Mam nadziej ze moge tu wkleic swój problem
Cześć
Nie wiem czy to wogole dobry dział zdaje mi się ze tak...
No dobra przejde odrazu do sedna

Mam telefon e50 jak bylem w Plus GSM połaczenie za pomocą ONE Touch Access przechodziło bez problemu
Tzn ze na komputerze był internet z telefonu

Teraz jak chce to zrobić za pomocą Play nie mogę się połączyć...
Powodem jest brak konfiguracji na ONE TOUCH ACCESS do operatora PLAY
Na szczęście jest reczna konfiguracja no ale niestety nie mam zielonego pojecia co tam wpisać :hmm:

Mam kolege który pracuje w play no i nie potrafi mi pomóc
Czy jest ktos tutaj kto wie co w pisać w te pola ?
Obrazek

Dodam ze internet działa na telefonie i mieszkam w miejscowosci gdzie NIE ma nadajnika PLAY co za tym idzie nie ma u mnie 3g
Prawdopodobnie korzystam z nadajników Plus GSM
Zresztą nawet e50 nie obsługuje 3g.
Był bym bardzo wdzieczy jak by sie ktoś znalazł i odpisał
Pozdrawiam

 #452720  autor: pawelpp
 13 sty 2011, 14:52
Nie jestem pewien, ale:
Punkt dostępu: internet
Użytkownik: internet
Hasło: puste bądź "internet"
Numer telefonu: *99# lub jak nie będzie działać to *99*001# lub *99*002#

 #452721  autor: user_delete19
 13 sty 2011, 14:52
Może ktoś napisze, że marudzę i panikuję (sorry thonka za poprzednie ale nie wytrzymałem) niemniej tele.play znowu raczy mnie obcym kontem... cudownie, że inne osoby mogą korzystać w takim razie z mojego i czytać moje smsy) "fuuuuuuu" + znany obrazek... :evil:

EDIT: zdaje się, że wybieranie numeru i dodzwanianie działa ok a problem dotyczy jedynie sms...

 #452723  autor: pawelpp
 13 sty 2011, 14:55
lwiczek pisze:Może ktoś napisze, że marudzę i panikuję
Noi aż wstyd tłumaczyć się będzie, że to usługa beta. Raz miałem podobną sytuację z Orange - na mBox pojawiały mi się dane i SMSy innej osoby ale problem zniknął w kilka godzin po zgłoszeniu.

 #452724  autor: muchakk
 13 sty 2011, 14:55
Punkt dostępu: internet
Nazwa i hasło: pozostaw puste
Dodatkowe polecenia inicjowania: *99# tutaj chyba to.

Powiedz jaki masz dokładnie błąd w przypadku gdyby moje rozwiążanie nie działało
  • Strona 131 z 244
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 244
  • 1
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 244