Post:08 gru 2011, 13:06
a nie będą wnikać co ja takiego robię ,że w 20 minut pobieram te 100 mega z nk ?
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
A co ich to obchodzi? Zresztą - jeśli grasz na NK / Facebooku, łączysz się z innymi serwerami, niż NK czy FB - wtedy dane są pobierane z limitu podstawowego (nie dotyczy nocek).loriko pisze:a nie będą wnikać co ja takiego robię ,że w 20 minut pobieram te 100 mega z nk ?
przekazałem do realizacji.tomektg pisze:Play4you2 proszę o pilną prośbę w rozwiązaniu zgłoszenia nr: 38086102
wg mnie sprawa będzie dla was prosta co do udzielenia odpowiedzi.
Niestety tak nie jest. Poczta głosowa jest nadal aktywna. Kod USSD jest podany na oficjalnej stronie, więc sądzę że raczej jest poprawny. Utworzyłem nowe zgłoszenie, numer: 38150345. P4Y, możesz rzucić jeszcze raz okiem?Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dokonane 4 grudnia 2011 roku, dotyczące Usługi poczta głosowa.
Zawiadamiam, że usługa poczty głosowej została dezaktywowana 29 września 2011 roku.
Jednocześnie informuję, że kod USSD zawarty w treści zgłoszenia nie jest prawidłowym kodem do dezaktywacji wyżej wymienionej Usługi. W związku z tym po jego użyciu otrzymał Pan komunikat o treści „Kod dla Ciebie niedostępny".
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.logowanie.play.pl, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Zachęcam do oceny udzielonej odpowiedzi, której można dokonać poprzez wysłanie darmowego SMSa (w sieci PLAY) na numer: 8009 i wpisanie w treści odpowiedniej cyfry oznaczającej: 6- doskonale, 5- bardzo dobrze, 4- dobrze, 3- przeciętnie, 2- słabo, 9- trudno powiedzieć.
Z poważaniem,
[xxx]
młodszy konsultant ds. obsługi klienta
Poczekałem trochę czy problem nie ustąpi, ale jak było, tak jest dlatego napisałem nowe, trochę bardziej szczegółowe zgłoszenie: 38176430play4you2 pisze:utwórz zgłoszenie i podeślij mi jego numer ok ?:)MK_ pisze:Pytanie do play4you - jak mam napisać tym ludziom, żeby zrozumieli, że internet przestaje działać, ale połączenie dalej jest? Czy mam to zrobić drukowanymi literami i na czerwono? W dziale technicznym też nie umieją czytać?
Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych, o jakości zgodnej z normami ETSI. Korzystanie z norm ETSI jest powszechną praktyką, choc stosowanie ich nie jest obowiazkowe.muchakk pisze:play4you2, proszę o informację czy telefony przez was sprzedawane w salonach spełniają wszystkie standardy ETSI?
* kwota wyciągnięta z play24 która obejmuje tylko moje doładowaniaInformuję, iż wykaz obejmujący doładowania od początku grudnia na sumę xxx* złotych jest prawidłowy.
Nie były wykonywane żadne inne doładowania na tym numerze telefonu.
Przekazałem do realizacji.MK_ pisze:Poczekałem trochę czy problem nie ustąpi, ale jak było, tak jest dlatego napisałem nowe, trochę bardziej szczegółowe zgłoszenie: 38176430
Proszę o ruszenie czegośw tej sprawie.
przekazałem do realizacji.Robaas pisze:napisałem zgłoszenie 38177432, myślę, że 7 dni spokojnie Wam wystarczy, zatem jak masz ochotę skieruj do osoby która wypełni to co odpisaliście do UKE, a jak nie to chętnie ich powiadomię, że dalej lecicie w kulki