• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 13 z 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

 #180757  autor: gm
 06 maja 2007, 21:38
b@sho pisze:a co bok ma nr w erze :mrgreen: ja wiem ze szefowa UKE ma telefon w erze :mrgreen: ale ze oni :mrgreen:
Może to kierunkowy stacjonarny 061? :-)

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #180759  autor: D@rio
 06 maja 2007, 21:42

Obrazek

 #180763  autor: b@sho
 06 maja 2007, 21:46
D@rio i popsules mi zabawe :P jednym slowem na swojej stronie maja zamieszczone bledne informacje... jestem ciekaw jak szybko na maila odpisuja, zegarek tyka.
ps. a ten adres tez niewiadomo czy prawidlowy ;)
Ostatnio zmieniony 06 maja 2007, 21:48 przez b@sho, łącznie zmieniany 1 raz.

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #180764  autor: lookass
 06 maja 2007, 21:47
D@rio pisze:[email protected]
D@rio sprawdzales dziala?

 #180766  autor: b@sho
 06 maja 2007, 21:51
lookass masz karte play, jak masz biuro obslugi za free to zadzwon do nich i sie spytaj o adres mailowy :wink:

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #180767  autor: D@rio
 06 maja 2007, 21:51
lookass pisze: D@rio sprawdzales dziala?
no przecież taki adres był od zawsze do OK ...

tylko teraz jakieś dziwne zamieszanie się na ich stronie zrobiło.

Obrazek

 #180769  autor: lookass
 06 maja 2007, 21:53
b@sho pisze:lookass masz karte play, jak masz biuro obslugi za free to zadzwon do nich i sie spytaj o adres mailowy :wink:
Nigdy ;) zobacz moj profil nie zobaczysz tam sieci play nigdy obiecuje ;)
D@rio pisze: no przecież taki adres był od zawsze do OK ...

tylko teraz jakieś dziwne zamieszanie się na ich stronie zrobiło.
Nie tylko na stronie ;)

 #180772  autor: b@sho
 06 maja 2007, 21:57
lookass w profilu nie zobacze, ale prepaidow troche masz :wink: ps. Toshiba :wink:
na stronce p4 tez jest to [email protected] . to sie nazywa profesjonalizm... :?

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #180775  autor: D@rio
 06 maja 2007, 22:02
b@sho pisze:lookass w profilu nie zobacze, ale prepaidow troche masz ps. Toshiba
na stronce p4 tez jest to [email protected] . to sie nazywa profesjonalizm...
chyba trochę przekombinowali. Może chcieli zrobić [email protected] ? :-D

Obrazek

 #180776  autor: b@sho
 06 maja 2007, 22:06
niech mi jakis user play jak bedzie dzwonil do swojego kochanego boku w ktorym krysia na ty wali spyta jakiego oni maja wkoncu maila. bo cos czuje ze nigdy sie nie dowiem :mrgreen: kombinacji to oni mogli wiele zrobic :mrgreen:

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #180778  autor: D@rio
 06 maja 2007, 22:17
[email protected] - ten adres jest na pewno zły bo zwraca wiadomości .

Obrazek

 #180779  autor: przemek910
 06 maja 2007, 22:19
[email protected] ten działał na 100% :P

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #180780  autor: b@sho
 06 maja 2007, 22:22
kin ja tam nie wiem. to w takim razie obsluga klienta wogole nie istnieje.

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #180781  autor: przemek910
 06 maja 2007, 22:24
wspoltworzyciel bloga play pisał na ten adres (dawno - nie dawno) miesiąc temu i dostał odpowiedź.

Im więcej wykrzykników na końcu posta, tym głupsza osoba pisząca...

 #180846  autor: kojot67
 07 maja 2007, 08:15
Niem moglem wysyłać sms-ów i mms-ów a oto odpowiedź konsultanta po wielu moich monitach.:
Witam! Dziękuję za zgłoszenie i zainteresowanie naszą siecią :) Pragnę Cię najmocniej przeprosić, za niedogodność związaną ze sprawdzeniem stanu konta(błąd systemy), ale na dzień dzisiejszy aby sprawdzić konto można zadzwonić do Biura Obsługi klienta lub napisać do nas. Pozdrawiam bardzo gorąco i zachęcam do zabawy z PLAY, u nas każdy znajdzie coś dla siebie :) Monika, Obsługa Klienta PLAY
No to ja znalazłem niezłą zabawę :mrgreen:
:smt005

Nie ma to tamto
http://www.kyokushinkan.republika.pl/

 #180920  autor: banan1973
 07 maja 2007, 15:47
"dobre i tyle" od 25 kwietnia czekam na wyjasnienie mojej sprawy i zadnego kontaktu.dzwonilem i pisalem i sie nie doczekalem a za chwile przysla rachunek za koncowke kwietnia i maj. nie mam zamjaru placic.dzis w germanosie dowiedzialem sie ze play musi w ciagu 72g dac odpowiedz na reklamacje.to sie im troche przeciagnelo.PAJACE!!! a moze srobuje umowe rozwiazac bo przez caly czas nie moge w pelni korzystac z uslug,moge tylko dzwonic.(reklamacje pisalem w sprawie transmisji danych ktura naliczaja co 100kb) e eee ale i tak fajny jest play.

... i600, n95, 8500, p1i, i5700, wildfire, s8500, p970, i9100, SE Xperia ARC S, HTC HD 7, Lumia 820, Lumia 920, Samsung Note2, Xperia Z1, Samsung Note3, Lumia 925, Xperia Z1 Compact, Xperia Z Ultra, Lumia1320, LG G2mini, LG G3, Microsoft640, LG G Flex2,

 #181047  autor: dechomenon
 07 maja 2007, 22:27
jestem ciekaw czy Ci ludzie z play czy tają to forum....po prostu mają chaos organizacyjny ale to juz taki niedopuszczalny jak na firmę, która chce stanowić inną telefonię hehe :P

 #181068  autor: yagi
 07 maja 2007, 23:14
Dzisiaj Play zmienil zestaw dokumentow potrzebnych do podpisania umowy i w ogole nie poinformowal punktow sprzedazy jakimkolwiek komunikatem... Maja tam chyba niezly burdel a fotorelacje umieszczaja w ulotkach ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #181080  autor: dechomenon
 07 maja 2007, 23:58
hehehe co za kolesie...oby tak dalej..to bedzie play and game over :P

 #181094  autor: D@rio
 08 maja 2007, 03:55
banan1973, czas odpowiedzi na reklamację to 14 dni, z możliwością przedłużenia do 30 dni .
yagi pisze:Dzisiaj Play zmienil zestaw dokumentow potrzebnych do podpisania umowy
co się zmieniło ?

* *

tak z innej beczki:

Wysłałem zapytanie na adres e-mail [email protected] o treści:
Kod: Zaznacz cały
Czy to jest prawdziwy i właściwy e-mail do OK PLAY?
a taką odpowiedź dostałem..
Kod: Zaznacz cały
Witaj!
Jak najbardziej! [b]Trafiony zatopiony :)))[/b] Zapraszam do korespondencji z nami.

Pozdrawiam serdecznie, Joasia Obsługa Klienta Play.
chyba bez komentarza :-)
Ciekawe co by odpisali jakbym napisał "Pobawimy się w kotka i myszkę?" :-D

Obrazek
  • Strona 13 z 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16