• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #248332  autor: D@rio
 29 sty 2008, 15:59
tomko111 pisze:Może, mają troszkę 'burdelu', ale rekompensaty dają dobre. Ostatnio nie dodali mi pakietu złotówek, a w ramach tej awarii dostałem 100 SMSów do wszystkich sieci za free lub 30 minut.
no ale żeby korespodencję mylić...

Obrazek

 #248343  autor: Kaczy
 29 sty 2008, 17:31
Może ktoś się pomylił podając dane do faktury, albo osoba zmieniająca dane się pomyliła.
Nie raz widziałem w Plusie faktury bez numeru domu, albo poprzekręcane nazwiska, ulice czy miejscowości.

Ktoś źle wpisał, osoba zlecająca nie sprawdziła czy się zgadza i dane poszły do systemu. A to raz słyszałem, że ktoś mówił przy podpisaniu umowy, że nie ma okularów. I jak on chciał sprawdzić co kupuje. :|

...::: Made for loneliness :::...

 #248371  autor: tomko111
 29 sty 2008, 19:19
D@rio pisze:
tomko111 pisze:Może, mają troszkę 'burdelu', ale rekompensaty dają dobre. Ostatnio nie dodali mi pakietu złotówek, a w ramach tej awarii dostałem 100 SMSów do wszystkich sieci za free lub 30 minut.
no ale żeby korespodencję mylić...
U mnie też się pomylili, ale odpisując na zgłoszenie zarejestrowane na stronie playmobile.pl w zakładce 'zgłoszenia'.

Napisali: drogi Panie..... (oczywiście tutaj nie moje imię i nazwisko) i odpisali na pytanie kogoś innego w moim zgłoszeniu, które de facto dotyczyło czegoś innego, no ale po chwili Pan zadzwonił i znowu zaproponował rekompensatę.. jak dla mnie Play może robić wiele tych błędów, bo już bardzo dużo od nich REKOMPENSAT otrzymałem. :wink:

 #248902  autor: Relewand
 02 lut 2008, 02:40
Takie problemy w playu mogą też być spowodowane ogromną liczbą fraudów z którymi podpisywali umowy przez pierwsze miesiące działalności.

 #250215  autor: pajor
 08 lut 2008, 21:50
Relewand ale czy kogokolwiek powinno interesować ile play pozyskał osób w danym miesiącu? a kogo to obchodzi.Powinni mu rozpatrzeć reklamacje w tempie 24h ot całe telekomy mam nadzieje że w końcu wejdzie jakiś operator nawet mvno który będzie miał klarowne zasady i nie będzie stosował tego typu zagrywek

 #250419  autor: Shyduo
 09 lut 2008, 23:37
Nie liczyłbym na to. na takie za przeproszeniem "jaja" pozwalają sobie też dużo większe firmy (pamiętacie pewną Nokię naprawianą przez nieskończoność). To, że Play na początku ma wtopy to oczywiste. Dopiero wchodzą na rynek, jednak jak już było pisane - rekompensują to odpowiednio. Chcę powiedzieć też, żenie usłyszalem i nie spotkałem w punktach obsługi niekompetentnego konsultanta, ale może to po prostu mój fart ;) Ja nadal jestem jak najbardziej nastawiony pozytywnie do tej sieci :D

 #252652  autor: grzemach
 22 lut 2008, 10:27
Shyduo, ja podobnie, jak na razie nie spotkałem osoby nie kompetentnej na *600.
A moje skargi były rozpatrywane przeważnie w ciągu ok 1-3 dni, gorzej już z jakością rozpatrzenia, ale teraz sprawę zgłosiłem do UKE (nie przychodzą eski z UK z O2 na numery Play czy to przenoszony czy na kartę - z numerem Play), dostałem pisemko że Play się już ustosunkował do mojej skargi i odsyła pismo do UKE, ciekawe czy będę wiedział coś więcej wkrótce w tej sprawie.

 #252810  autor: yagi
 22 lut 2008, 20:22
grzemach pisze:jak na razie nie spotkałem osoby nie kompetentnej na *600
A nie *500???

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #252821  autor: kowcio
 22 lut 2008, 20:59
heh, ja miałem problem z potwierdzeniem usługi "telefony na deser w play karcie".
napisałem na e-maila do nich, następnego dnia dostałem fachową odpowiedź. i jeszcze na stronie play'a zrobili adnotację. play pozytywne wrażenie na mnie wyparł. i w puktach play obsługa kompetentna. nie to co w orange, podpisując umowę przesiedziałem połowę dnia :!: :!: bo babka nie wiedziała jakie i skad ma wziąść dokumenty.. ćmok jeden. kompletnie nie miała pojęcia o telekomunikacji.

 #252823  autor: potargany
 22 lut 2008, 21:15
*600 - biznes ( z prepaida sie dodzwonisz )
*500 - indywidualny

no ja deser wlaczalem z 4 dni temu - dzis sms przyszedl ze zgloszenie przyjete

Pieniądze to nie wszystko ...

 #252825  autor: yagi
 22 lut 2008, 21:38
potargany pisze:*600 - biznes ( z prepaida sie dodzwonisz )
*500 - indywidualny

no ja deser wlaczalem z 4 dni temu - dzis sms przyszedl ze zgloszenie przyjete
Jak pracowalem w Play to nie bylo jeszcze oferty biznesowej... Czego to sie czlowiek z forum nie dowiaduje ;) :-D

 #252831  autor: potargany
 22 lut 2008, 22:07
yagi - ja pracowałem na CC :) a ty?

sorry za off

Pieniądze to nie wszystko ...

 #252839  autor: yagi
 22 lut 2008, 22:46
potargany pisze:yagi - ja pracowałem na CC :) a ty?

sorry za off
Germanos ;) Najpierw miesiac Ery a potem 5 miesiecy Play :D
 #255581  autor: krzysztof86i
 11 mar 2008, 14:42
Snipi pisze:...28 listopada odebralem poalcazenie trwajace 4 minuty, co powinno przedluzyc waznosc konta do 28 grudnia jednak jak sie domyslacie tak sie nie stalo...
Marcin
odebranie rozmowy 4minutowej powoduje przedłużenie ważności konta o miesiąc?
jak rozumieć "waznosc konta" ?? jako minuty uzbierane ktore nie przepadaja czy jako aktywny numer ?
czy jesli kupie play karte i przynajmniej raz w miesiacu odbiore polaczenie 4min to mam aktywny numer na kolejny miesiac?

 #255582  autor: mikage1
 11 mar 2008, 14:45
to chodziło o ważność minut zebranych w usłudze zbieraj minuty... (a nie ważność konta w ogóle)

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #255585  autor: krzysztof86i
 11 mar 2008, 14:51
ok dzieki za odpowiedz

 #260130  autor: marcinkoleksl
 05 kwie 2008, 09:45
mnie dzisiaj wkurzyli, chcialem wlaczyc sobie pakiet 30 minut, krotkim kodem wypisuje - skontaktuj sie z biurem obslugi. wchodze na net... na koncie mam 21 zl,a system, ze nie moge modyfikowac uslug, bo mam zawieszone polaczenia wychodzace :) dzwonie do nich, a gosciu, ze musze zarejestrowac karte, zeby cokolwiek mi powiedzial. ide zaraz do salonu i dryndne tam drugi raz, jak mi tego nie aktywuja, to juz wiem dlaczego czesc ludzi omija Play z daleka. u innego operatora przez telefon podal bym kod PUK i by bylo po problemie. tutaj oczywiscie ktos wymyslil cos innego.

 #260196  autor: Jedrker
 05 kwie 2008, 16:56
Nikt nie wymyślał czegoś innego !
A rejestracja kart sim to podstawa,
Dzięki temu chociaż część kart anonimowych nie będzie.

Czas w końcu wprowadzić Rejestrację kart sim obowiązkową dla wszystkich sieci.

 #260261  autor: tomko111
 05 kwie 2008, 21:58
Jedrker pisze:Nikt nie wymyślał czegoś innego !
A rejestracja kart sim to podstawa,
Dzięki temu chociaż część kart anonimowych nie będzie.

Czas w końcu wprowadzić Rejestrację kart sim obowiązkową dla wszystkich sieci.
No tak, ale to bezsensu, że trzeba mieć zarejestrowaną kartę, by móc składać jakąkolwiek reklamację. W innych sieciach wystarczy podać kod PUK i już można zgłaszać problem.

 #260303  autor: dechomenon
 06 kwie 2008, 11:21
tomko111 pisze:
Jedrker pisze:Nikt nie wymyślał czegoś innego !
A rejestracja kart sim to podstawa,
Dzięki temu chociaż część kart anonimowych nie będzie.

Czas w końcu wprowadzić Rejestrację kart sim obowiązkową dla wszystkich sieci.
No tak, ale to bezsensu, że trzeba mieć zarejestrowaną kartę, by móc składać jakąkolwiek reklamację. W innych sieciach wystarczy podać kod PUK i już można zgłaszać problem.
a te inne sieci to jakie ? bo ja wiem, ze w Plusie też trzeba mieć zarejestrowaną kartę sim...