• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 88 z 97
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 97

Czy oferta sieci Play w porównaniu z Erą, Plusem i Orange wg Ciebie jest:

Zdecydowanie lepsza
103
40%
Nieco lepsza
77
30%
Podobna, nie wyróżniająca się
32
12%
Nieco gorsza
9
3%
Zdecydowanie gorsza
12
5%
Nie wiem, trudno ocenić
26
10%

 #192328  autor: rave83
 13 cze 2007, 16:23
krzysztof86i pisze:ok dzieki za odpowiedzi :)
teraz pozostaje mi jedynie grzecznie i cierpliwie czekac na to przeniesienie numeru
chociaz sprzedawca mowil ze takie cos bedzie trwalo miesiac a moze i troche ponad miesiac :(
To trwa az tyle? Wiadomo moze, czy zawsze tak jest, niezaleznie pomiedzy ktorymi sieciami jest przeniesienie numeru?

 #192335  autor: aga
 13 cze 2007, 16:44
kubasz pisze:Jakie dokumenty trzeba mieć zeby podpisać umowę w Play?
Kod: Zaznacz cały
Obywatele polscy powinni przedstawić następujące dokumenty:

I. Nowy dowód osobisty
II. oraz 1 dokument z listy poniżej:
a. legitymacja emeryta lub rencisty wraz z dokumentami poświadczającymi fakt otrzymywania emerytury lub renty
b. zaświadczenie o zatrudnieniu na czas nieokreślony, w przypadku umowy zawartej na czas określony (termin zatrudnienia musi przypadać w terminie co najmniej 6 miesięcy późniejszym od daty podpisywania umowy).
c. legitymacja studencka lub aktualne zaświadczenie z dziekanatu albo indeks
d. bieżący rachunek za telefon komórkowy lub faktura z saldem zero
e. bieżący rachunek za telefon stacjonarny lub faktura z saldem zero
f. bieżący rachunek za telewizję kablową lub satelitarną lub faktura z saldem zero
g. bieżący rachunek za prąd, gaz lub wodę
h. ważna karta kredytowa
i. bieżący wyciąg z konta bankowego lub z karty kredytowej (nie starszy niż z ostatniego miesiąca
j. W przypadku pełnomocnictwa, upoważnienie potwierdzone notarialnie

Uwaga! Przy starym dowodzie osobistym, poza wyżej wymienionymi należy przedstawić drugi dokument ze zdjęciem np.: paszport, prawo jazdy, legitymacja ubezpieczeniowa, legitymacja studencka (lub indeks albo dyplom ze studiów), książeczka wojskowa, legitymacje służb mundurowych, legitymacja służbowe, legitymacja inwalidzka, legitymacja kombatanta (opcjonalnie - świadectwo kwalifikacji). 

 #192338  autor: jahu
 13 cze 2007, 16:50
Zapisy zapisami - a zycie sobie - ja mialem problem majac:
:arrow: stary dowod
:arrow: legitymacje studencka
:arrow: prawo jazdy
:arrow: ksiazeczke wojskowa

stanelo na tym ze umowe spisywano recznie...

 #192341  autor: krzysztof86i
 13 cze 2007, 16:58
jesli jest sie studentem wystarczy index no i chyba dowod, nie trzeba zadnych zaswiadczen o zarobkach :D

[ Dodano: 2007-06-13, 17:01 ]
rave83 pisze:
krzysztof86i pisze:ok dzieki za odpowiedzi :)
teraz pozostaje mi jedynie grzecznie i cierpliwie czekac na to przeniesienie numeru
chociaz sprzedawca mowil ze takie cos bedzie trwalo miesiac a moze i troche ponad miesiac :(
To trwa az tyle? Wiadomo moze, czy zawsze tak jest, niezaleznie pomiedzy ktorymi sieciami jest przeniesienie numeru?
mi sprzedawca powiedzial ze play nie moze sie dogadac z plusem, wiec moze miedzy innymi sieciami byc inaczej ale nei wiem :)

 #192346  autor: jahu
 13 cze 2007, 17:10
to zlaezy glownie od tego czy z prepaida czy z abo migruje sie do playa - w prepaidzie wszystko trwa 7 dni, znacznie dluzej abo

 #192350  autor: malykciuk
 13 cze 2007, 17:44
krzysztof86i pisze:jesli jest sie studentem wystarczy index no i chyba dowod
nie wiem jak w playu ale np w erze index nie przejdzie. przynajmniej ja mialem problemy. a w orange dla porownania indeks mogl byc :shock:
tak wiec lepiej miec ze soba jak najwiecej dokumentow zeby nie latac tu i tam :wink:

 #192473  autor: ozp
 13 cze 2007, 22:27
Hmmm...ale indeks nie powinien być honorowany...legitytmacja studencka to już co innego...Niektórzy mogą mieć problem bo mają (ja mam i prawko i paszport więc mnie to nie dotyczy ;) )np tylko dowód i legitke...czasem wymagają jeszcze czegoś

:::...ReMeMbEr Me...:::

 #192478  autor: aero1
 13 cze 2007, 22:37
Witam.
Zanmierzam niedługo brać telefon na abo w Playu na siebie.
- Mam 20 lat.
Dowód osobisty + prawo jazdy + rachunek za cyfre + na moje imie i nazwisko starczy do zakupu aktywacji ?
Czy ze wzgledu na mój młody wiek, nie bedę mógł podpisac umowy bez zaświadczenia o zatrudnieniu ?

 #192479  autor: Prometo
 13 cze 2007, 22:38
ozp, zobacz jakie są wymagane dokumenty wymienione w poście napisanym przez aga pkt. c :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #192484  autor: jacekjc
 13 cze 2007, 22:54
Moja dziewczyna podpisała dwa tygodnie temu umowę abonamentową z Play'em, wystarczył dowód osobisty+legitymacja studencka. Generalnie formalności było minimum, jest bardzo zadowolona.
Dużo ze sobą rozmawiamy, do tej pory nie było problemów z jakością połączenia. Jako jedyna wśród naszych znajomych ma Play'a i nabija ogromną ilość minut dzięki połączeniom przychodzącym(świetna opcja).
Do abonamentu wzięła Z400 - w pełni zadowolona, ja też jestem pod wrażeniem jego możliwościami(oczywiście jak na tel. bez symbiana;).

Podsumowując: telefon(ze świetnymi funkcjami i kartą pam. 1Gb)99zł+abonament(82minuty do przegadnai)30zł/m= najciekawsza na tym poziomie cenowym oferta na naszym rynku :D

Czekam do grudnia(koniec abo. z Plusem) i przenoszę się do Play'a, sądzę że do tej pory oferta P4 ewoluuje na lepsze niż na złe.

Pozdro :)

 #192488  autor: szejkspir
 13 cze 2007, 23:15
PasjaGSM.pl :
Ponad 10 tysięcy wniosków MNP w Play'u
Naszej redakcji udało się dotrzeć do informacji z których wynika, że do dnia dzisiejszego zostało złożonych 10,691 wniosków o przeniesienie numeru do sieci Play.


Nie wiadomo jaki procent wniosków o przeniesienie numerów do Play zostało już zrealizowanych. W pierwszy weekend po starcie (w połowie marca) było ich już ok. 600. Kilka tygodni później informowano, że liczba ta wzrosła do kilku tysięcy.

Niestety dział zajmujący się realizacją wniosków o przeniesienie numerów ma problem z płynną realizacją wszystkich wpływających wniosków. Mimo, że proces przeniesienia np. w przypadku pre-paid powinien trwać ok. tygodnia - w Play bywa z tym różnie. Problemem jest komunikacja z Biurem Obsługi Klienta i współpraca Play z innymi operatorami. Najczęstszymi powodem opóźnień są błędne dane podawane przez klientów (np. adres zameldowania, nr. dowodu, itp.).

Dla porównania w roku 2006 według szacunkowych wyliczeń Gazety Prawnej zostało złożonych ok. 36 tys. wniosków u wszystkich trzech ówczesnych operatorów.

Play przekazał nam również informację która mówi, że wobec klientów, którzy są w trakcie realizacji procedury przeniesienia swoich numerów do sieci Play, operator realizuje wszelkie zadania operatorskie wynikające z obowiązku zapewnienia przenośności numerów w sieciach komórkowych w Polsce w sposób szybki i efektywny. Play dokłada także wszelkich starań, aby coraz większe grono zainteresowanych dołączeniem do sieci otrzymało wszystkie możliwe benefity dostępne dla obecnych klientów Play.
Data publikacji: środa, 13 czerwca 2007, 22:27
Autor: Piotr Baranowski

 #192513  autor: jahu
 14 cze 2007, 08:15
Heh nie ma jak propagandowe przemowienia piewcow Super ofert...

Jedno mowia a co innego sie dzieje - czlowiekowi we wlasnej sieci nie potrafia przelaczyc w sensownym czasie karty na abo, podobnie prepiady do abo z innych sieci, a z tymi benefitami to by sie wypchali i zadbali o lepsza kompetencje pracownikow...

 #192518  autor: rave83
 14 cze 2007, 08:26
jahu pisze:to zlaezy glownie od tego czy z prepaida czy z abo migruje sie do playa - w prepaidzie wszystko trwa 7 dni, znacznie dluzej abo
Czyli nie jest to w zaden sposob regulowane? Chociaz moze inaczej - nie orientujecie sie, czy sieci gwarantuja jakis maksymalny okres przejscia numeru do konkurencji? Troche sie obawiam, ze przy ewentualnej zmianie nagle okaze sie, ze moj numer nie bedzie dzialac przez jakis czas.

 #192520  autor: jacekjc
 14 cze 2007, 08:53
jahu pisze:Heh nie ma jak propagandowe przemowienia piewcow Super ofert...

Jedno mowia a co innego sie dzieje - czlowiekowi we wlasnej sieci nie potrafia przelaczyc w sensownym czasie karty na abo, podobnie prepiady do abo z innych sieci, a z tymi benefitami to by sie wypchali i zadbali o lepsza kompetencje pracownikow...
Ehh nie ma jak narzekanie maruderów, czyli wg. Ciebie naliczanie dodatkowych minut dzieki rozmowom przychodzącym jest niepotrzebne :shock: , tego nawet nie chce mi komentować, ludzie sami sobie wyrobią opinie na temat twojej inteligencji.

Co do twojego głosu na temat pracowników P4, no przepraszam bardzo ale ja przedstawiłem NASZĄ historie podpisywania umowy(uczestniczyłem osobiście), wszystko odbyło się jak należy, parę dni póżniej dzwoniliśmy do Obsługi Klienta żeby dowiedzieć się paru rzeczy, wątpliwości zostały rozwiane, czyli znowu ok. Więc w sumie na ofertę i obsługę Play nie możemy narzekać i tyle - to jest NASZ punkt widzenia!

Teraz porównaj sobie oferty innych operatorów w tym przedziale cenowym+to co napisałem powyżej i... wytłumacz mi dlaczego nie miałbym być "piewcą Super oferty"...

 #192534  autor: jahu
 14 cze 2007, 10:32
rave83, z tego co sie orientuje wnioski o przeniesienie maja 21 dni waznosci - czas na przejscie wyznaczony jest chbya jakimis zewnetrznymi regulacjami poza opami - nie sukalem nigdy ale chbya jakeis rozporzadzeni, byc moze gdzies w PT to zawarte - na strnie PLAYa widnieje informacja: migracja z prepaida 7dni, z abo 21 dni.
Z moich doswiadczen dodam ze PLUS trzyma sie rowno 7 dni (czyli nie ze maja mozliwosci to robia to natychmiast tylko trzymaja do oporu) stad przypuszczm ze abo beda tez trzymac maksymalny okres czyli 21 dni.
Kwestia est wiec kiedy przlacza.

Co do samego przelaczania i obawy ze bedzie numer milczacy - operator dotychczasowy powinien poinformowac o dacie wylaczenia numeru - i w przyapdku playa doswiadczenai innych ludzi wskazuaj ze wylaczony numer o polnocy danego dnia zostaje wlaczony w playu w ciagu gora kilku godzin (z zapisow wynika ze maksymalnie 24 h)

Kwestia przenoszenia w ramach wlasnej sieci chyba nie jest uregulowana zewnetrznie i tu chbya trzeba polegac na wewnetrznych regulaminach, procedurach itd operatora

jacekjc, to byl komentarz do zamieszczonego cytatu dot MNP w Play - co do inteligencji nie jest zle - czasem wydaje mi sie ze nawet lekko powyzej sredniej krajowej :P Tobie sie nie chce komentowac a mi owszem:

Nigdzie nie kwestionowalem oferty Playa w zakresie w ktorym mi to zarzucasz, prosilbym wskazanie moich negatywnych wypowiedzi dotyczacych "naliczanie dodatkowych minut dzieki rozmowom przychodzącym" - malo tego w mej ocenie nie tylko taki bonus, ale wiele innych pomyslow na atrakcyjna oferte w Playu spelnia swoje zadanie, a ponadto oceniam je bardzo pozytywnie. Moje stanowisko poparte jest wieloma postami na forum, czy w komentarzach artow na telepolis. W zasadzie ktos by mogl uznac ze to jestem wlasnie takim maniakiem playowym ;P
Play dokłada także wszelkich starań, aby coraz większe grono zainteresowanych dołączeniem do sieci otrzymało wszystkie możliwe benefity dostępne dla obecnych klientów Play.
To wlasnie tego fragmentu dot "wypchanie sie" :) Ocena taka z powodu informowania (a raczej wprowadzania w blad) klientow ze moga skorzystac z benefitow za przeniesienie numeru w przypadku Lajta (czy stwierdzenia ze to normalne abo) - co nawet ja jako klient wiedzialem ze jest nie zgodnie z regulaminami promocji - swiadczy to o nie kompetencji pracownikow.

"piewcow Super ofert..." - uzylem w stosunku do pracownikow operatorow - konkretnie dzialow marketingu i pr - w mej ocenie zaden op sie tu nie wyroznia, widocznie wszyskim dobrze placa za takie manipulowanie czyli "umiejetny" dobor faktow.

Swoimi wypowiedzami co do potrzebnych dokumentow (a konkretnie chodzi o stary dowod) chcialem jedynie stwierdzic ze sa problemy z system informatycznym do oblsugi klientow - wydaje mi sie za bardzo sztywny - efekt taki ze slysze o grzebaniu w sytemie (bylem swiadkiem - sam sprzedajacy byl zdziwiony jednego dnia mogl wprowadzic opcje "stary dowod" drugiego dnia juz nie), spisywaniu recznym umowy zeby obejsc niedostatki sytemu ktory nie pozwala fizycznie na wprowadzenie umowy wg warunkow okreslonych przez operatora w regulaminach swiadczenia uslug, promocji, deklarowanych przez niego w wykazach niezbednych dokumentow. Oceniam ze wieksza odpowiedzialnosc powinna spoczywac na sprzedawcy pozwalajac im na wieksza dowolnosc w systemie.
Przedstawiles swoja opinie i nie jest to jedyna pozytywna zapewne oena Play'a, zdaje sobie sprawe ze takie przypadki jak ja stanowia odsetek jednak mam rowniez inne przyklady z calej polski na problemy w ww kwestii stad tez mam podstawy sadzic ze nie jestem przypadkiem indywidualnym, zwlaszcza biorac pod uwage grupe przenoszacych (a tlumaczenie ze wszystkiemu winne bledne dane osoby przenoszacej uwazam za smieszne)

 #192541  autor: jacekjc
 14 cze 2007, 10:56
Przepraszam bardzo za zamieszanie, pomyślałem oczywiście że twój komentarz dotyczy mojej wypowiedzi i wziąłem go sobie za bardzo do serca;)

Zdaje też sobie sprawę z wielu negatywnych uwag pod adresem Play'a popartych konkretnymi argumentami. Niestety nie ma rzeczy doskonałych, mimo to Play musi dopracować szczególnie zagadnienia techniczne i wydaje się że prędzej czy później tego dokonają(oby jak najszybciej).

Pozdro

 #192778  autor: kojot67
 15 cze 2007, 10:00
No właśnie tylko przechodzenie minut i sumowanie ważności konta, a wtedy Play jest numerem jeden :!: :!:

Nie ma to tamto
http://www.kyokushinkan.republika.pl/

 #192810  autor: jahu
 15 cze 2007, 12:05
Piszcie na o i do rzecznika prasowego - jakzasypiecie mailami moze cos sie ruszy z przechodzeniem i sumowaniem...

 #192823  autor: TomekO
 15 cze 2007, 13:03
W abonamencie kasa nie przechodzi ale w PLAY Karcie wszystko przechodzi odpowiednio doładowywując.Ale nie ma telefonów za złotówkę :lol:
  • Strona 88 z 97
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 97
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 97