• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #336086  autor: pico_
 19 maja 2009, 18:25
Witam, chciałbym się poradzić. Otóż chciałem przejść z przechodzącej do historii sieci WPmobi do Play. Wysłałem kartę rejestracyjną, poszedłem do Play podpisałem co trzeba i po paru dniach dostałem sms o treści "Twój operator zgłosił brak opłaty za przeniesienie numeru." Problem w tym, że WPmobi nie pobiera opłat za przeniesienie numeru. Tak jest napisane na stronie internetowej WPmobi i to samo mi powiedział człowiek z BOK. Poszedłem, więc do Play'a, gdzie byli równie zaskoczeni co ja. W ich komunikatach także, widniał podobny tekst. Zadzwonili więc w moim imieniu do WPmobi i nie wyciągnęli żadnych informacji od nich. Człowiek z BOK-u WPmobi nie potrafił udzielić odpowiedzi dlaczego mój wniosek został odrzucony, kto wysłał taki komunikat choć podobno sam był specjalistą od mnp. Nie potrafił nawet zapewnić, że następnym razem mój wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie. Dowiedziałem się jedynie, że mój numer jest zarejestrowany i dane są poprawne.

Nie mam pojęcia dlaczego WPmobi tak działa. Pomyślałem, więc(choć komunikat na to nie wskazuje) że może źle wypełniłem kartę rejestracyjną, która prezentuje się tak.

http://i.wp.pl/a/i/wpmobi/red/karta_rejestracyjna.jpg

Wypełniłem ją dokładnie tak jak na powyższym obrazku( oczywiscie dane podałem swoje),
więc tu chyba wszystko było ok, natomiast nie mam pewności co do wyboru opcji Wyrażam/ nie wyrażam zgody. Szczególne wątpliwości mam co do opcji środkowej.(tej o przetwarzaniu danych transmisyjnych). Czy skreślenie wszystkich "wyrażam zgode" czyli tak jak na wzorze karty było dobrym rozwiązaniem, czy może to mieć wpływ na taki obrót sprawy? Bardzo mi zależy na zatrzymaniu tego numeru, a jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, mam nadzieje, że ktoś mnie uświadomi.

[ Dodano: 2009-05-22, 16:13 ]
WP Mobi to złodzieje, no ale trudno się dziwić, żeby było inaczej skoro należą do telekomunikacji polskiej. Wszędzie informują, że przeniesienie numeru jest bezpłatne tymczasem nie chcą mi przenieść numeru, za brak opłaty za przeniesienie. Opłata jest, co zostało potwierdzone przez ich samych w rozmowie z PLAY. Minuta rozmowy z BOK WPMobi to 1,22 za minutę, a troszkę tych minut zajęła mi rozmowa z której niczego się nie dowiedziałem po za tym, że rzekomo przeniesienie jest bezpłatne. Szczytem bezczelności jednak jest to, że dalej przysyłają mi maile i smsy informujące o tym, że mogę bezpłatnie przenieść numer do innej sieci !! OSZUŚCI I ZŁODZIEJE !

 #336986  autor: In.ka
 24 maja 2009, 01:22
Muszą Ci wysyłać-inaczej stracisz numer-o czym wyraźnie informują na swojej stronie.
Rozumiem Twoje zdenerwowanie /...staram się ... 8) /ale może napisz konkretnie czego się dowiedziałeś podczas tej kosztownej rozmowy? Bo chyba zapytałeś dlaczego nie możesz przenieść numeru-jak brzmiała odpowiedź.
Nie wierzę, ze powiedzieli, "bo musi Pan uiścić opłatę wys. 50 zł"
Niby dlczego mieliby nie chcieć, skoro i tak zwijają interes? Sami do tego zachęcają- i taki mają obowiązek. Więc się nie gorączkuj tylko DOWIEDZ SIĘ gdzie leży problem-po jestem pewna, ze nie w opłacie.
Przede wsz to co wypełniłeś to tylko Karta Rejestracyjna. Imo-jesli skresliłeś te pozycje -jest ok. Być może nie miałeś jeszcze zarejestrowanego nr-u, a już starałeś sie realizować procedurę przeniesienia w Play. Sprawdz najpierw czy masz już zarejesterowany numer. Jesli tak, ZAPYTAJ o co kaman, zamiast złożeczyć.
podobno sam był specjalistą od mnp
hehe ..każdy konsultant jest "specjalistą" :mrgreen:
i...Wszyscy operatorzy to
Kod: Zaznacz cały
OSZUŚCI I ZŁODZIEJE !
i kanalie. :supz:

 #337009  autor: pico_
 24 maja 2009, 10:51
Podczas rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że przeniesienie numeru jest bezpłatne, nie potrafili mi wytłumaczyć dlaczego Play dostał od nich taki komunikat i kto go nadał! Parę dni temu napisałem jednego umiarkowanie spokojnego maila i nie dostałem żadnej odpowiedzi, lecz gdy dostałem kolejne przypomnienie(mailem i smsem), że zostało mi mało czasu na przeniesienie numeru, które jest bezpłatne(hehe) nie wytrzymałem i im wygarnąłem, w mailu postraszyłem ich sprawą z UOKIK i po paru minutach zostałem poinformowany, że to nie ich wina i żebym podał datę wysłania wniosku i swój nr tel., a oni postarają się to jakoś wyjaśnić.

Pozostało mi czekać, ale skoro przez tydzień męczyłem jednych i drugich i nikt nie wie o co chodzi, to wątpię czy te "starania" coś dadzą. Dlatego muszę złorzeczyć, bo już próbowałem wszystkiego, atakowałem z każdej strony i cały czas jestem w punkcie 0.

W skrócie wygląda to tak, że dostałem sms od PLAY, że mój operator(wpmobi) zgłosił brak opłaty za przeniesienie, taki sam komunikat dostał PLAY od WP Mobi. A WPMobi mówi mi, że żadnej opłaty nie pobierają. I ani jedni ani drudzy nie potrafią tego wyjaśnić. Jak tu się nie denerwować ...

Dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam


Z ciekawości wszedłem na stronę Play'a gdzie można sprawdzić status przenosin i jestem w szoku, bo dostali zgodę od Wirtualnej Polski na przeniesienie ! Mam nadzieję, że to koniec kłopotów. Szkoda tylko, że musiało mnie to kosztować tyle nerwów, a wszystko wyjaśniło się dopiero po groźbie złożenia sprawy do UOKIK.

 #337014  autor: Ryszard Lubicz
 24 maja 2009, 11:16
Tak z ciekawości - jaką numeracje miał wpmobi?

Grażynko wybacz...

 #337016  autor: bledos
 24 maja 2009, 11:17
Jestem właśnie w trakcie przenoszenia swoich 4 numerów z WP. Wnioski składałem 3 razy, bo raz złożyłem za wcześnie (ociągali się z aktywacją kart), innym razem nie zdążyli zarejestrować numerów, bo byłem nadgorliwy i wysłałem faks z rejestracją i od razu złożyłem wnioski MNP. Żadna z odmownych odpowiedzi nie podniosła mi "ciśnienia", ot po prostu każdy może się pomylić, więc nie ma co się denerwować.

Życzę Ci przyjemnego i bezproblemowego korzystania z Play'a ;)
pzdr

Ryszard: 799

 #337036  autor: In.ka
 24 maja 2009, 13:02
pico_-pisz codziennie do nich maila/albo kilka/ z pytaniem na jakim etapie jest realizacja Twojego zlecenia-ale spokojnie, bez wykrzykników i straszenia-za to z upierdliwą uprzejmościa. :mrgreen:.
Na stronie jest dostępny regulamin przeniesienia nr-u. Upewnij się /zapytaj o to wprost w mailu/ czy wszystko wykonałeś zgodnie z tym regulaminem.
Przede wszystkim sprawdz czy numer jest już zarejestrowany w WPMobi. Jesli tak, zwróć się do Play. Zapytaj o czas realizacji /pozytywnego rozpatrzenia/ zlecenia. Porównaj wypełniony przez siebie Wniosek Przeniesienia z Kartą Rejestracyjną /zachowaj ich kopie/.
Jeśli upłynie czas realizacji tego zlecenia możesz przechodzić do składania reklamacji w oparciu o dostępny regulamin i korespondencję mailową z operatorem.

Jeżeli masz już zarejestrowany numer- szukaj pomocy przede wszystkim u Playa. Równie upierdliwie i marudnie domagaj się wyjaśnień-zapytaj ile mają czasu na realizację, czy wszystkie dok. są wypełnione prawidłowo.
dostałem sms od PLAY, że mój operator(wpmobi) zgłosił brak opłaty za przeniesienie, taki sam komunikat dostał PLAY od WP Mob
Ale w ogóle nie wczuwaj się w tego sms-a :-) Twój obecny operator nie pobiera opłaty za przeniesienie-więc problem jest do wyjasnienia nie mędzy Tobą a WPMobi/Play ale miedzy nimi.
To jakis błąd systemowy, który nie powinień Cię obchodzić. Zasady są jasne i czytelne- wg cennika WPMobi opłata za usługę=O zł.
Tyle środków masz mieć na koncie i tyle z pewnością masz /albo wiecej;)/.
Chyba, ze masz coś na minusie /nie wiem czy w WPMobi jest taka możliwość/.

Btw. taka mała podpowiedź: wykrzykniki /zwłaszcza w tytule/, straszenie i roszczeniowy ton w korespondencjach mailowych zawsze sprawiały, ze nie chciało mi się na nie zbyt prędko odpowiadać-zostawiałam je na sam koniec...czyli efekt odwrotny do zamierzonego przez rozgorączkowanego nadawcę. Emocjonowanie sie w niczym Ci nie pomoże :wink:

 #337086  autor: pico_
 24 maja 2009, 17:25
Niby ostry ton nie pomaga, ale dziś już status przeniesienia się zmienił, czyli grzecznie domagałem się wyjaśnień i działania od 16-22 maja bez żadnego efektu, 22 wysłałem ostrzejszego maila i nagle się zainteresowali moją sprawą i dziś już odebrałem starter. Czyli dało się! Groźby podziałały. Obecnie czekam na dezaktywacje karty sim z WP . Z mojej strony było wszystko w porządku co mi powtarzała jedna i druga strona na każdym kroku.
Mam nadzieję, że to koniec problemów.

Pozdrawiam

 #337123  autor: In.ka
 24 maja 2009, 19:50
No to gratuluję :-)
pico_ pisze: Niby ostry ton nie pomaga, ale dziś już status przeniesienia się zmienił/.../ Groźby podziałały.
ech...pochlebiasz sobie. Można domagać się czegoś grzecznie i stanowczo. Warto znać swoje prawa.
Dałabym sobie rękę uciąć, ze powodem drgnięcia sprawy nie był Twój ostry ton i dodatkowe znaki interpunkcyjne w mailu.
Każdy operator zdaje sobie sprawę z odpowiedzialności jaką ponosi i działa tak by nie szkodzić...przede wszystkim SOBIE. :wink:
Mam nadzieję, że to koniec problemów
z WPMobi pewnie tak-choć zdążyłeś nazwać ich juz złodziejami i oszustami. 8)
Teraz pora na Playa :lol:
Problemy były i będą zawsze u kazdego z operatorów-więc uratować nas może ...tylko spokój i :smt028