Nie, na pewno nikt nic nie zmienił. Telefon miałem cały czas przy sobie.
Dziś dzwoniłem i opowiedziałem co i jak, pani przełączyła mnie do innego działu, tam podano mi ustawienia do centrum wiadomości itp. Sprawdziłem ustawienia i wszystko jest tak jak powinno.
Dzwonie po raz drugi, po 4 przełączeniach od konsultanta do konsultanta, jakiś Pan wyłączył i wałczył wysyłanie wiadomości w systemie. Kazał mi wyłączyć i włączyć telefon i powinno być wszystko ok.
Rozłączyłem sie, zrobiłem tak jak kazał, no i wysyłanie nie działa nadal.
Telefon nr 3, po 6 przełączeniach od konsultanta do konsultanta, trafiła sie jakaś Pani która powiedziała ze na pewno będzie działało.
Rozłączyłem sie, próbuje wysłać wiadomość i oczywiście nie działa.
Mam dzwonić po raz kolejny? Infolinia nie jest darmowa, a ja nie mam za wysokiego abonamentu...
Jakieś rady?