Witam! Mam problem, a właściwie to kolega ma problem z dostępem do Orange On-line. Kupił Orange Mix przez sklep internetowy, po dostawie normalnie aktywował kartę SIM i zarejestrował się na stronie Orange, tak jak kazali w instrukacjach, jednak od początku, za każdym razem kiedy się zaloguje, dostaje komunikat:
Przepraszamy, ale wyświetlenie strony nie jest w tej chwili możliwe. Spróbuj ponownie za kilka minut. Jeżeli błąd będzie się powtarzał, prosimy poinformuj nas o tym wysyłając e-mail na adres: [email protected] lub, jeżeli jesteś klientem TP skontaktuj się z Błękitną Linią TP - 9393.
Tak więc można napisać maila do nich i po problemie, ale tu jest kolejny haczyk: ilekroć wysyła się maila na ten adres, po chwili przychodzi zwrot:
Wiadomość nie mogła być dostarczona do następujących odbiorców: Recipient address: [email protected] Reason: Over quota
Wygląda na to, że oni mają cały czas przeciążoną tę skrzynkę.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Może jakieś sugestie, jak to rozwiązać? Z góry dzięki za pomoc.