• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #245222  autor: kalion
 11 sty 2008, 19:16
Witam,
mam do was pytanie:
Niedawno zmieniłem przez panel klienta orange, taryfę z nowe orange go na pop i było wszystko ok. Zmieniło się w panelu na popa, mogłem aktywować pakiety przez panel. Jednak po dwóch dniach wchodzę do panelu i widzę że znowu pojawiła się w nim taryfa Nowe orange go, mimo że w telefonie wszystko jest ok, mam aktywowany pakiet sms. I teraz nie mogę przez stronę zarządzać znowu pakietami itp. rzeczami. Czy połączyć się w tej sprawie z działem "Obsługa telefonu"?.

Z góry dziękuje za odp.
Pozdrawiam

 #245403  autor: hainasz
 12 sty 2008, 19:16
Ten podział, jest fikcyjny, tzn tam siedzi cała grupa konsultantów i po tym co przyciśniesz to zgłasza się wolny, tylko tyle, że wie o czym rozmawiać. Ewentualnie jest kilku lepiej zorientowany w obsłudze telefonów, do których zostaniesz wrzucony jeśli są wolni. Więc dzwoń i wybieraj co chcesz. Złóż reklamacje - nie tylko zgłoszenie techniczne i proponuje poprosić o rekompensatę 20zł do Orange - może się uda.

Pozdrawiam ;-)

hainasz