• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #229544  autor: soundluk
 25 paź 2007, 16:37
zanioslem swojego spv m3000 do orange bo mi wyswietlacz sie krzaczyl. bylo to 9 pazdziernika. to nic ze musialem 15 minut tlumaczyc dla facetki ze gwarancja na spvki to tylko faktura, a potem ze mam 24 miesiace gwarancji a nie 12 rekojmi [swoja droga, nie kminie jaka jest roznica miedzy gwarancja a rekojmia], jakos przyjela ten tel, wyslala do serwisu. no i ten serwis narazie go "testuje", a nie za bardz chca go naprawiac. najpierw mi zasugerowala ze jak to jakas powazna wada to moze ja cos zchrzanilem w nim, ale szybko wycofala te slowa po moim "czyli ze jak nie bedziecie umieli naprawic to ze to ja cos zrobilem?". detale, jak to w orange. tylko ze ja sie chcialem dowiedziec ile oni czasu maja na naprawe? myslalem ze 14 dni roboczych, mowie tak a konsultantka na to ze 14 dni to jest na odpowiedz, a na robote to nie ma okreslonego czasu. czemu mi sie wydaje ze ona mnie ciula? jak to jest w orange?

 #229609  autor: Kaczy
 25 paź 2007, 21:48
soundluk pisze:jak to jest w orange?
W Orange jest tak jak w innych sieciach.
Przepisy nie mówią, do ilu dni ma być naprawiony telefon. Widnieje zapis, że w najkrótszym możliwym czasie. Może to byc tydzień, mogą być i trzy.

...::: Made for loneliness :::...