• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #201188  autor: Dideq
 10 lip 2007, 23:14
Witam Was.

Problem mój zaczął sie z chwilą włączenia telefonu w sieci Play. Otóż mając Nokie 6151 (każda Nokię) przy każdym połączeniu pokazuje mi sie komunikat że mam aktywne przekierowania na numer +48790998725. Myślałem że może na pocztę głosową. No to ciach: ##002# -> enterek (zielona słuchawka) -> przekierowania anulowane. Fajnie. Sprawdzam *#67# (61, 62). I co?? Nadal aktywne. Dzwonię do nich (Play) z prośbą o anulowanie wszelkich usług opartych o przekierowania połączeń... Konsultant powiedział że wyłączą w ciągu 24 godzin. Zgadnijcie, wyłączyli?? Pewnie że tak. :] Ale przekierowanie jak miałem tak mam. :P Po kilku dniach odrzuciłem jakieś połączenie i co?? SMS z info że ktoś do mnie dzwonił. :smt011 Dzwonię do nich, piszę zgłoszenie przez www (kilkakrotnie)... Odpowiedzi znowu nie na temat. :P

Mógłbym tak długo opisywać zabawę z Play ale nadal przekierowanie mam aktywne :evil:
Czy ktoś z Was tez tak ma? Czego to może być wina? Aparatu? USIM? Inna przyczyna? Proszę o pomoc bo już wymiękam powoli. :/

Pozdrawiam :smt006
Dideq.

 #201192  autor: Tomek_19
 10 lip 2007, 23:21
To jest po prostu przekierowanie na usługę "Kto dzwonił". Każdy ma ją aktywowaną bezpłatnie i z tego co widzę, nie da się jej dezaktywować. http://web.playmobile.pl/opencms/export ... index.html

 #201194  autor: Dideq
 10 lip 2007, 23:26
Tomek_19 pisze:To jest po prostu przekierowanie na usługę "Kto dzwonił". Każdy ma ją aktywowaną bezpłatnie i z tego co widzę, nie da się jej dezaktywować. http://web.playmobile.pl/opencms/export ... index.html
Tyle ja wiem, tylko że oni twierdzą że mi ta usługę wyłączyli i sprawdzałem teraz i już usługa nie działa bo mi SMS nie przyszedł, a przekierowanie mam nadal. Mało tego! Poprosiłem o CAŁKOWITĄ deaktywację usług przekierowania połączeń, żebym nie mógł tego włączyć z telefonu! I też twierdzą że nie mam aktywnych przekierowań na swoim koncie. :/ A telefon pokazuje swoje. Przekierowanie aktywne. :/

[ Dodano: 2007-07-13, 09:40 ]
Nikt nie ma takich problemów?? Czy tylko ja na to uwagę zwracam? :P