Witam,
Parę dni temu z zagranicznego sklepu internetowego zamówiłem telefon (po wycieczkach do Urzędu Celnego już nigdy tego błędu nie popełnię). Telefon oczywiście dotarł do mnie. Ja rozpakowałem go i uruchomiłem, podłączyłem do WiFi od razu mnie poprosił o aktualizacje do Windows Phone 8.1. Zgodziłem się więc i system się zaktualizował.
Niestety po aktualizacji, (możliwe również, iż taki stan rzeczy miał się przed nią) oraz po włożeniu karty SIM nie ma zasięgu w sieci Plus lub jest on naprawdę słaby. Dla przykładu Lumia 630 ma w tym miejscu na tej samej karcie cały zasięg.
Włożyłem więc kartę z innej sieci czyli Mobile Viking (Play) tam zasięg wynosi połowę kresek [w Sony T3 - 3/4 kreski] i normalnie można wykonywać połączenia.
Telefon na karcie z Plusa normalnie widzi kontakty , prosi o PIN. Wymieniłem kartę w Plusie, kupiłem nowy starter z Plusa i to samo. Zawsze brak zasięgu/1 kreska..
O co może chodzić? Czy ten problem to wina aktualizacji? Może trzeba ustawić jakiejś specjalne opcje?
Parę dni temu z zagranicznego sklepu internetowego zamówiłem telefon (po wycieczkach do Urzędu Celnego już nigdy tego błędu nie popełnię). Telefon oczywiście dotarł do mnie. Ja rozpakowałem go i uruchomiłem, podłączyłem do WiFi od razu mnie poprosił o aktualizacje do Windows Phone 8.1. Zgodziłem się więc i system się zaktualizował.
Niestety po aktualizacji, (możliwe również, iż taki stan rzeczy miał się przed nią) oraz po włożeniu karty SIM nie ma zasięgu w sieci Plus lub jest on naprawdę słaby. Dla przykładu Lumia 630 ma w tym miejscu na tej samej karcie cały zasięg.
Włożyłem więc kartę z innej sieci czyli Mobile Viking (Play) tam zasięg wynosi połowę kresek [w Sony T3 - 3/4 kreski] i normalnie można wykonywać połączenia.
Telefon na karcie z Plusa normalnie widzi kontakty , prosi o PIN. Wymieniłem kartę w Plusie, kupiłem nowy starter z Plusa i to samo. Zawsze brak zasięgu/1 kreska..
O co może chodzić? Czy ten problem to wina aktualizacji? Może trzeba ustawić jakiejś specjalne opcje?