Strona 85 z 91

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:23 kwie 2019, 11:40
autor: darekka
Cena nie spada tylko utrzyma się na sumie dotychczas płaconej czyli w Twoim przypadku 64,99

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:23 kwie 2019, 12:13
autor: piotrzet
Cena się nie zmienia nawet jeśli zapłacisz raty.

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:23 kwie 2019, 14:21
autor: shevchenko1987
Czyli jest do dojenie klienta. Skoro wcześniej podział był taki to cena powinna zostać pomniejszona o wysokość rat za sprzęt. :cry:

Opłacalne w takiej sytuacji wydaje się tylko zakończenie obecnej umowy i podpisanie nowej oraz sprzedaż urządzenia.

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:23 kwie 2019, 14:46
autor: piotrzet
Dzięki temu że miałeś ratę za sprzęt miałeś tzw promocyjną cenę na abonament po okresie promocji się ona po prostu skończyła. Urządzenia raczej nie sprzedaż gdyż T-Mobile blokuje sprzęt w przypadku nie płacenia rat czyli klienci będą omijać taki sprzęt szerokim łukiem.

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:23 kwie 2019, 15:32
autor: shevchenko1987
Mylisz się, biorą jak ciepłe bułki.

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:23 kwie 2019, 18:12
autor: matek451
Bo nie maja pojęcia ze kupują sprzęt od kogoś kto de facto nie jest jego właścicielem, router pozostaje własnością T-mobile do spłacenia ostatniej z 24 rat. B525 z z T-mobile to kastrat sprzętowy i softowy.

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:23 kwie 2019, 18:24
autor: Jacobi_
Internet domowy TM z rabatem Ambasador (-20%) to 44 złote za 60 Mbit i Huawei B525s-23a. Wygląda na to, że nie warto przedłużać umowy na nowych warunkach. Wystarczy pozostać na umowie bezterminowej z ciągle aktywnym rabatem -20%. Kupno nowej oferty oznacza utratę rabatu Ambasador.

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:23 kwie 2019, 22:33
autor: shevchenko1987
matek451 pisze:
23 kwie 2019, 18:12
Bo nie maja pojęcia ze kupują sprzęt od kogoś kto de facto nie jest jego właścicielem, router pozostaje własnością T-mobile do spłacenia ostatniej z 24 rat. B525 z z T-mobile to kastrat sprzętowy i softowy.
Zgadza się. Z tym, że kupując u mnie mają pewność, że operator im nie zablokuje możliwości korzystania, bo płacę wszystko regularnie. :smt006

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:23 kwie 2019, 22:33
autor: shevchenko1987
Jacobi_ pisze:
23 kwie 2019, 18:24
Internet domowy TM z rabatem Ambasador (-20%) to 44 złote za 60 Mbit i Huawei B525s-23a. Wygląda na to, że nie warto przedłużać umowy na nowych warunkach. Wystarczy pozostać na umowie bezterminowej z ciągle aktywnym rabatem -20%. Kupno nowej oferty oznacza utratę rabatu Ambasador.
Jak uzyskać status Ambasadora? :wink:

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:24 kwie 2019, 06:19
autor: Jacobi_
W trakcie podpisywania umowy stacjonarny sklep T-Mobile miał możliwość przyznania rabatu Ambasador. Popytaj teraz - może jest to jeszcze aktualne.

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:24 kwie 2019, 15:24
autor: Robin560
najczęściej status ambasadora nadawany jest przez kilka dni po otwarciu salonu nowego jak i po przebudowie.

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:24 kwie 2019, 16:32
autor: shevchenko1987
Dzięki za info Panowie :)

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:27 kwie 2019, 18:59
autor: pakierhakierxd
Zawsze można router wcześniej spłacić ja mam abo 1zł do końca września więc router sobie spłaciłem już ;) ,a koniec września karta ląduje w koszu ;)

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:28 kwie 2019, 13:52
autor: Mozolekks
Czy możliwość samodzielnej zmiany przez internet pakietu z 60 na 20? Jeśli nie, to gdzie najlepiej to załatwić? Infolinia? Stacjonarnie?

Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].

Post:28 kwie 2019, 13:55
autor: pakierhakierxd
Mozolekks pisze:
28 kwie 2019, 13:52
Czy możliwość samodzielnej zmiany przez internet pakietu z 60 na 20? Jeśli nie, to gdzie najlepiej to załatwić? Infolinia? Stacjonarnie?
Przez stronę www nie działa to musisz przez salon lub infolinię lub moze zgłoszenie na boa tmobile