Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].
Post:05 sty 2019, 10:28
Jakie pasmo? I coś ten upload strasznie niski.
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Zaraz, chyba nie wszystko zrozumiałem. Podsumujmy: od ponad dwóch tygodni mają cię gdzieś, robią w konia, oszukują w VOK a ty dalej chcesz z nimi podpisywać jakieś umowy? Gdyby jakaś firma grała ze mną w ten sposób to do żadnej umowy by nie doszło bo jest to zwykły brak szacunku dla potencjalnego klienta a do tego miałbym obawy co będzie sie dziać jak już do ewentualnego podpisania dojdzie skoro nawet przed są problemy.p2225 pisze: ↑10 sty 2019, 09:42A awaria cesji dalej ma się świetnie. W BOA jedni nie wiedzą o co chodzi, inni muszą zapytać, kolejni od razu wiedzą, a jeszcze inni dzisiaj przekonują, że nie ma już żadnego problemu. Pozdrawiam - wściekły przyszły, acz stale niedoszły klient wracający z salonu nie załatwiwszy sprawy.
PS. W salonie mi powiedziano, że jest "zmieniany system cesji". Czyli nie awaria tylko T-mobile sobie zmienia systemy, których nie potrafi sprawnie wdrożyć od świąt.
Nie aż tak optymistycznie-150GB a potem 1Mbps, dodatkowa 100-ka tj. internet na konto do wykorzystania przez inne karty SIM, o ile takowe posiadamy u tego operatora (możemy sobie takową dokupić za 5 zeta/miesiąc).
Tj. jakaś chora polityka sprzedaży tej usługi, gdyż klient biznesowy dostaje ponad 6 razy więcej danych za niższą cenę.
Żeby tak wszystkie sieci pozwalały na rozwiązanie umowy przed końcem z powodu obciążenia sieci byłoby pięknie.chegevara1613523 pisze: ↑10 sty 2019, 13:08U mnie dokładnie w okresie próbnym net działała do 20 mb/s. Po okresie próbnym spadło do około 15, potem 10 a teraz po 4 miesiącach do 0,25 do 2mb, raz się zdarzyło 5mb/s. Po reklamacji, tego powodu, dostałem zgodę od t-mobile na rozwiązanie umowy bez kary. Miałem edycje bez rat wiec kończę umowę i zostaje mi router. W mailu napisali ze odradzają w tej lokalizacji podpisanie umów na internet domowy