Re: Nowa oferta Internetu domowego w T-Mobile [12.09.2017].
Post:02 sty 2019, 15:40
Są ale głównie jest 1800+2100 a nie coś z 800.
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Ale po co pytać o taką agregację skoro technicznie (hardware'owo) jest ona niemożliwa?matek451 pisze: ↑02 sty 2019, 23:58A co do B528 to T-mobile nic nie zmieni na B528, ogólnie to router bez USB więc z aktualizacją FW poza OTA jest problem choć sa pliki z innym FW, jakbyś chciał zobaczyć co i jak to zajrzyj na http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f ... FW#p579197 i sytaj też o tą agregację B1+B3 na nim, tam są fachowcy od modowania B525/B528
Ale Ty się nie przejmuj tym. Pytałem tylko z czystej ciekawości, co operator poza marketingiem i reklamą daje klientom. I jaki sprzęt to wszystkie cuda typu CA ma obsłużyć tym co dostanie w ofercie.
Zaraz, chyba nie wszystko zrozumiałem. Podsumujmy: od ponad dwóch tygodni mają cię gdzieś, robią w konia, oszukują w VOK a ty dalej chcesz z nimi podpisywać jakieś umowy? Gdyby jakaś firma grała ze mną w ten sposób to do żadnej umowy by nie doszło bo jest to zwykły brak szacunku dla potencjalnego klienta a do tego miałbym obawy co będzie sie dziać jak już do ewentualnego podpisania dojdzie skoro nawet przed są problemy.p2225 pisze: ↑10 sty 2019, 09:42A awaria cesji dalej ma się świetnie. W BOA jedni nie wiedzą o co chodzi, inni muszą zapytać, kolejni od razu wiedzą, a jeszcze inni dzisiaj przekonują, że nie ma już żadnego problemu. Pozdrawiam - wściekły przyszły, acz stale niedoszły klient wracający z salonu nie załatwiwszy sprawy.
PS. W salonie mi powiedziano, że jest "zmieniany system cesji". Czyli nie awaria tylko T-mobile sobie zmienia systemy, których nie potrafi sprawnie wdrożyć od świąt.