matek451 pisze:Zmiana nastąpi w kolejnym okresie rozliczeniowym.
Serio? Myślałem, że od strzała. Tym bardziej jak konsultantka sama powiedziała: "Za parę minut opcja będzie aktywna".
Cóż w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak czekać. Bieżący cykl rozliczeniowy: 21.09.2018 - 20.10.2018
---
Edycja:
Zajrzałem w regulamin, gdzie widnieje taki zapis:
3.1.3. Usługa jest dostępna w dwóch opcjach: Internet Domowy do 20 Mb/s albo Internet Domowy do 60 Mb/s. W Cyklu Rozliczeniowym
Abonent może jednokrotnie zmienić opcję usługi. Każda zmiana opcji będzie skutkować zmianą wysokości naliczanego Abonamentu zgodnie z informacją podaną w powyższej tabeli. Abonament będzie rozliczany proporcjonalnie w stosunku do okresu obowiązywania danej opcji w Cyklu Rozliczeniowym.
Rozumiem to tak, że abo rozliczany jest proporcjonalnie do chwili zmiany, więc powinno być aktywne od razu według mnie
---
Edycja 2:
Dzwoniłem ponownie na "partyline". Przedstawiłem całą sytuację i Pani potwierdziła, że system jeszcze nie przemielił zmiany i należy czekać, ale nastąpi ona w przeciągu kilku godzin, a nie z kolejnym cyklem rozliczeniowym