DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 56 z 73
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 73
 #1025489  autor: piotrzet
 12 paź 2018, 20:20
Tylko nie rozumiem tego tu niby wycofali a w biznesie jest dalej. Być może ta oferta powróci tylko z o wiele wyższa cena.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1025529  autor: JFK2016
 12 paź 2018, 23:27
matek451 pisze:A jaki powód wycofania jedynej oferty no limit jeśli chodzi o dane i prędkości?
Prosty-małe zainteresowanie, a jak już się ktoś na nią decydował, to nadmiernie obciążał sieć (dostępna od kilku lat, a jakież to było ją zainteresowanie-marginalne, "no limit" z full prędkością to się wszystkim śnił w Plusie za 20zł lub w Play na DIL za free...). Cały czas jest dostępna tańsza, podobna oferta, ale również dla firm w Orange).
matek451 pisze:Pożyjemy, zobaczymy bo ten no limit z DL do 20Mb/s zaczyna wyglądać słabo. Pewnie kolejnym krokiem będzie do 15/10Mb/s T-mobile ma już w tym praktykę w ofertach na kartę.Oby nie skończyło się tak jak z Plusem i FUP. Są zresztą juz lokalizacje gdzie domowy na LTE działa wieczorami jak Play w RK. Tam gdzie jest jeszcze DC na UMTS2100 ludzie ratują się 3g, zresztą sam T-mobile tak zaleca. No i są miejsca dla których nie chcą już sprzedawać no limit z DL do 20MB/s. Zobaczymy jak wypadną speedtesty w tej sieci w kolejnych m-cach.
Weź przestań naciągać fakty do swoich teorii, to że T-Mobile przybyło klientów nie oznacza że nastąpiło jakieś tąpnięcie z średnimi transferami na sieci (jedyne miarodajne dane to wyniki speedtestów, a te Twoje teorie opierają się na marginesie-czyli tam gdzie klienci siedzą tylko na LTE800-wartości skrajne, które licząc statystykę można wyrzucić).
 #1025559  autor: matek451
 13 paź 2018, 07:20
Jak zawsze, jak prędkości w testach T-mobile niskie to nie brać do statystyk. Pytanie czemu ? Po drugie to czemu po podaniu lokalizacji konsultanci BOK informują ze w niej nie można skorzystać z usługi bez limitu lub proponują tylko do 20Mb/s i twierdzą że w danej lokalizacji sieć jest już przytkana i na więcej nie ma co liczyć? I nie dotyczy to tylko miejsc gdzie działa tylko LTE800. To są fakty a nie moje teorie.
 #1025588  autor: shevchenko1987
 13 paź 2018, 12:40
Mam pytanie. Od wczoraj jestem posiadaczem internetu domowego. Domyślnie włączona była opcja do 20 Mb/s, chciałem do 60, ale Pani w punkcie się pomyliła nanosząc w system i jest jak jest.

Godzinę temu dzwoniłem na "partyline" i konsultantka przyjęła zgłoszenie zmiany prędkości do 60 Mb/s. Powiedziała, że za parę minut będzie można już korzystać z wyższych prędkości jednak póki co po zalogowaniu do IBOA dalej widnieje taryfa "do 20". Restartowałem połączenie na routerze i nic. Dalej jest lejek do 20.

Ile trwa taka zmiana? Czekać czy dzwonić ponownie?

W mojej lokalizacji spokojnie osiągam do 120 Mb/s - sprawdzane na telefonie oraz na karcie biznesowej T.

iPhone 15 Pro | MacBook Pro 14" 2023 | Apple Watch Ultra 2 | Apple TV 4K 2021
 #1025615  autor: shevchenko1987
 13 paź 2018, 15:52
matek451 pisze:Zmiana nastąpi w kolejnym okresie rozliczeniowym.
Serio? Myślałem, że od strzała. Tym bardziej jak konsultantka sama powiedziała: "Za parę minut opcja będzie aktywna".

Cóż w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak czekać. Bieżący cykl rozliczeniowy: 21.09.2018 - 20.10.2018

---
Edycja:

Zajrzałem w regulamin, gdzie widnieje taki zapis:
3.1.3. Usługa jest dostępna w dwóch opcjach: Internet Domowy do 20 Mb/s albo Internet Domowy do 60 Mb/s. W Cyklu Rozliczeniowym
Abonent może jednokrotnie zmienić opcję usługi. Każda zmiana opcji będzie skutkować zmianą wysokości naliczanego Abonamentu zgodnie z informacją podaną w powyższej tabeli. Abonament będzie rozliczany proporcjonalnie w stosunku do okresu obowiązywania danej opcji w Cyklu Rozliczeniowym.
Rozumiem to tak, że abo rozliczany jest proporcjonalnie do chwili zmiany, więc powinno być aktywne od razu według mnie :shock:

---
Edycja 2:

Dzwoniłem ponownie na "partyline". Przedstawiłem całą sytuację i Pani potwierdziła, że system jeszcze nie przemielił zmiany i należy czekać, ale nastąpi ona w przeciągu kilku godzin, a nie z kolejnym cyklem rozliczeniowym :D

iPhone 15 Pro | MacBook Pro 14" 2023 | Apple Watch Ultra 2 | Apple TV 4K 2021
 #1025651  autor: JFK2016
 13 paź 2018, 19:36
matek451 pisze:Jak zawsze, jak prędkości w testach T-mobile niskie to nie brać do statystyk. Pytanie czemu ?
A cóż w tych statystykach nadzwyczajnego się zmieniło?! I tak są przed Plusem i Play. Sieć LTE800, nawet przy 10MHz pasma nie jest w stanie udźwignąć klientów abonamentowych data.
matek451 pisze: Po drugie to czemu po podaniu lokalizacji konsultanci BOK informują ze w niej nie można skorzystać z usługi bez limitu lub proponują tylko do 20Mb/s i twierdzą że w danej lokalizacji sieć jest już przytkana i na więcej nie ma co liczyć?
To tylko należy ich pochwalić za takie praktyki.
 #1025661  autor: piotrzet
 13 paź 2018, 20:21
W ogóle zauważyłem u niektórych wielkie oburzenie że nie chcą sprzedawać tej oferty a według mnie to bardzo dobrze szczególnie tam gdzie sieć nie wyrabia i jest to chyba jedyny operator który nie wciska oferty na siłę. Jakoś o plusie nic takiego jie słyszałem po mimo że sieć jest zapchana w niektórych miejscach

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1025668  autor: piotrzet
 13 paź 2018, 20:53
A zapchal się? Gdzie? Jakieś dowody na to? Bo to że są lokalizacje w których leży to z tego co wiem to żadna nowość bo takie lokalizacje są i były w każdej sieci. I to od dawna. I nie mają ofert bez limitu. Kwestia tylko tego jak na to operator reaguje Play, Orange czy Plus wciskaja wszystkim oferty nie zależnie jak działa tutaj nie.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1025670  autor: matek451
 13 paź 2018, 21:30
Kolejne pytanie do funboyów T-mobile, czemu jeszcze do niedawna konsultanci T-Mobile nie sprzedawali oferty domowej argumentując to przeciążeniem sieci i w zamian proponowali nieistniejącą już taryfę MAX? Przecież to się kupy nie trzymało. Jeśli sieć LTE daje radę to czemu zalecają głównie ofertę z DL do 20Mb/s ?. Wygląda to na organizowanie QoS już na etapie sprzedaży i zniechęcanie klientów do korzystania z większych prędkości. Ślepi wyznawcy różowego operatora jakoś nie zauważają ze DL do 20Mb/s a często w rzeczywistości dużo niższej to prędkości jest przynależne bardziej do 3G niż do LTE. Wszelkie działania w tym temacie u innych operatorów zawsze spotyka się z ich krytyką, w przypadku T-mobile niektórzy uznają to za prawidłowe działanie. Te wszystkie zachwyty w sytuacji gdy T-Mobile tak jak pozostali operatorzy nie gwarantuje minimalnych prędkości w internecie domowym bez limitu są nie na miejscu a oferta w tym elemencie niczym się nie różni od innych operatorów i objęta jest takim samym ryzykiem degradacji łącza. Jeśli tak nie jest to proszę o jakieś rzeczowe argumenty. I nie mówmy tu o kilku miastach gdzie sieć NW jest po modernizacji.
 #1025672  autor: Pawrzes
 13 paź 2018, 21:36
@piotrzet, Zapchał się tam, gdzie akurat internet mobilny jest najbardziej potrzebny czyli w gminach wiejskich i małych miastach gdzie tylko miejscami alternatywą kablową jest Neostrada. Dowodów jest mnóstwo na forach gdzie jesteś ale różowo-magentowe okulary powodują, że nie chcesz ich widzieć :P

Pozdrawiam
 #1025690  autor: zwariowany.kurczak
 14 paź 2018, 00:40
Nie wiem po co się jarać netem DO 20Mb/s, mobilny i streaming 4k 3G czy gry (?) to jakaś pomyłka... Wiadomo iż T leci marketingowo, 20Mb/s i bezlimitu... dali i by do 5Mb/s i też wystarczy.
Max za 79,99zł rzeczywiście zniknął z oferty.

Osobiście mam biuro na "mobilnym" + codzienną synchronizację 15GB - nocną, koszt 41,99zł brutto za 100GB + lejek 1Mb/s + bez limitu 00-09am.
Tak znienawidzony PLAY, ale 100GB na mobilnym to ogrom możliwości + noce... wychodzi ponad 350GB/mc przy ~15-25Mb/s ~2h dziennie i synchronizacja gotowa.
 #1025723  autor: Kryniczanin
 14 paź 2018, 06:14
Oni wiedzą, że sieć już jest na granicy wytrzymałości. Kumpel mieszka naprzeciw Góry Parkowej w Krynicy ma w linii prostej 1km do masztu. Sprzedali mu opcję tylko 20mb/s. O 60mb/s w sklepie i na infolinii nie chcieli rozmawiać. Nie da się i koniec.

U siebie w domu mam obecnie średnio 10mb/s rok temu jak kupowałem była pełna 20-stka. Ten wynik zawdzięczam tylko temu ,że w mojej okolicy są dwa maszty z LTE 800 oddalone od siebie o 1km. Jakby był jeden to już bym miał prędkości BDI Aero2.

W tym momencie jestem pod Środą Śląska. Stacja z Miękini.

Prędkości na opcji 20mb/s są takie.
http://www.speedtest.net/result/7715711470



W szczycie jest masakra. Nie robiłem wczoraj wieczorem testu, ale meczu na Eleven nie dało się oglądać.
 #1025779  autor: shevchenko1987
 14 paź 2018, 12:35
A ja będę musiał dzisiaj dzwonić ponownie. Minęły 24 godz. od przyjęcia zmiany i dalej nic się w temacie nie zmieniło. Ehh...
Ostatnio zmieniony 14 paź 2018, 13:16 przez shevchenko1987, łącznie zmieniany 2 razy.

iPhone 15 Pro | MacBook Pro 14" 2023 | Apple Watch Ultra 2 | Apple TV 4K 2021
 #1025800  autor: shevchenko1987
 14 paź 2018, 13:16
Kolejny telefon. Zlecenie dalej w fazie realizacji... Pytam, ile to jeszcze potrwa? Na to Pani mi odpowiada. Nie wiem, może dzisiaj wskoczy, może jutro... :evil:

Ktoś przerabiał ten temat? Ile się faktycznie czeka na tak prostą zmianę?

iPhone 15 Pro | MacBook Pro 14" 2023 | Apple Watch Ultra 2 | Apple TV 4K 2021
 #1025810  autor: Karlos20
 14 paź 2018, 13:34
shevchenko1987: do 72 godzin, ale powinno być szybciej. W regulaminie oferty operator nie umieścił informacji w jakim czasie zmiana planu taryfowego zostanie zrealizowana.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 56 z 73
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 73
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 73