DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 101 z 105
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 105
 #1079272  autor: Majek7
 26 sie 2019, 22:33
Hmm, czyli max co można uzyskać w taryfie PINK9 to 100GB pakiet i potem lejek 1Mbps tak? Alternatyw brak u innych operatorów rozumiem bez umowy? Kiepsko, ciekawe czy w abo jakimś są ciekawsze oferty na neta mobilnego więc
 #1079275  autor: Karlos20
 26 sie 2019, 23:04
Aktualnie w starym PINK masz 100GB z lejkiem 1 mbps za 49 zł na 30 dni, bądź do 48h bez limitu (max prędkość 70/20) za 4 zł.
W INKu trzeba wybrać JEDEN z pakietów: Nocki za 5 zł/mies, albo 100GB z lejkiem 1 mbps za 49 zł, bądź 30GB z lejkiem 1 mega na max 8 dni za 20 zł lub do 48h pakietu 10GB z lejkiem 1 mbps za 5 zł. Pakiety wzajemnie się wykluczają. No i dla pakietów z lejkiem jest dodatkowe 5GB za 5 zł zdejmujące na najbliższe 5GB lejek 1 megabitowy w czasie ważności usługi.

:arrow: Chcesz wypróbować ORANGE FLEX i dostać 50 zł na swoje konto bankowe? Napisz na PW / wejdź na dedykowany wątek, wpisz kod polecający przy aktywacji Flexa w aplikacji. Jeśli po włączeniu planu, odnowisz go za miesiąc - kasa jest Twoja! Polecam :!:
 #1079277  autor: panceusz
 26 sie 2019, 23:39
Chce mieć w INK 50zl/24mc/2GB czyli migruje do zestaw startowy 50zl a potem aktywuje usługe 24GB z kontem rocznym - jesli jest inaczej poprawcie mnie. Czy do tego mogę jeszcze aktywować Nocki za 5 zł/mies.
A czym jeszcze tą taryfę da się połaczyć a z czym się wyklucza.
 #1079289  autor: Majek7
 27 sie 2019, 08:20
Karlos20 pisze:
26 sie 2019, 23:04
Aktualnie w starym PINK masz 100GB z lejkiem 1 mbps za 49 zł na 30 dni, bądź do 48h bez limitu (max prędkość 70/20) za 4 zł
Sprawdziłem teraz a apce play24 i pokazuje mi ofertę Dzień bez limitu w PInK za 4zł, to jest to o czym piszesz tak? (tylko DO 48h ważne, pewnie niezbyt się ramy czasowe zazębiają tego pakietu?)

Jest możliwość na infolinii cyklicznego odpalania tego pakietu np na czas 30 dni czy raczej nie? Pytam, bo może przetestowałbym w mieszkaniu tę ofertę, ale co kilkadziesiąt godzin nie chce mi się klikać w telefonie i aktywować pakiet gdy się wyłączy :/

Dzięki za odp
 #1079374  autor: Karlos20
 27 sie 2019, 22:46
Do 48h - chodzi o to, że odpalasz usługę przykładowo 28.08 już po godzinie 0.01. Normalnie jest ważna do 29.08 do godz 23:59:59, a realnie usługa wyłączy się 30.08 w godzinach porannych, tak ok 8-9 rano. Więc realnie usługa nie jest ważna 24h a nawet ponad 48h. Wszystko zależy, o której włączysz pakiet. Wiadomo, jest to wliczone w cenę usługi czyli 4 zł.
Niestety, usługa nie jest odnawialna, a jakbyś chciał cały miesiąc pojechać na tym pakiecie, to dużo na to wydasz.

:arrow: Chcesz wypróbować ORANGE FLEX i dostać 50 zł na swoje konto bankowe? Napisz na PW / wejdź na dedykowany wątek, wpisz kod polecający przy aktywacji Flexa w aplikacji. Jeśli po włączeniu planu, odnowisz go za miesiąc - kasa jest Twoja! Polecam :!:
 #1079446  autor: Karlos20
 28 sie 2019, 22:48
Rozliczanie transferu odbywa się z opóźnieniem. Dodatkowo rezerwowana jest część transferu (bonus MB/GB lub kasa na koncie) w celu "ułatwienia" rozliczeń. Jeśli jest coś nie tak - zgłoś to Obsłudze Klienta, nawet na czacie w aplikacji Play24 lub na stronie www. Przypomnę, że w taryfach data na kartę w Play jednostka taryfikacyjna to 500 kB (500 kilobajtów zamiast co 100).

:arrow: Chcesz wypróbować ORANGE FLEX i dostać 50 zł na swoje konto bankowe? Napisz na PW / wejdź na dedykowany wątek, wpisz kod polecający przy aktywacji Flexa w aplikacji. Jeśli po włączeniu planu, odnowisz go za miesiąc - kasa jest Twoja! Polecam :!:
 #1079448  autor: jarekt
 28 sie 2019, 23:31
@Karlos20, to nie to. Od dosyć dawna w PInK i InK w usługach nocnego transferu (NT i NbL) jest CODZIENNE (jeśli codziennie korzystasz) dziwne i nieprawidłowe naliczanie transferu tuż po godzinie 9:00, mimo że takiego transferu nie było (np. urządzenie fizycznie odłączono z sieci o 8:50, a samo połączenie rozłączono przed wyłączeniem urządzenia).

To są z reguły drobne MB, ale pomniejszany jest nieregulaminowo pakiet, który mamy (bonus z doładowań).
Nie zgłębiłem jeszcze sprawy dokładniej, np. czy gdybym nie miał pakietu MB, to zeszłyby złotówki z konta, albo czy gdybym połączenie zakończył przed 8:00 (np. o 7:50) to też by się te MB naliczyły po 9:00 (w systemach Play jest w kilku miejscach tzw. "błąd 1-godzinny" który w różny sposób się manifestuje, itp. itd.).

Sprawdziłem jedynie synchronizację (różnicę) czasu mojego i czasu systemu Play aby wykluczyć inne problemy, i to nie jest to, bo różnica wynosiła maks. 2-3 sekundy i inne sesje były poprawnie (o dokładnym czasie) rozliczane.
Natomiast tutaj w bilingu pojawia się dodatkowy transfer z sufitu o czasie późniejszym o kilkadziesiąt nawet minut w stosunku do czasu faktycznego zakończenia połączenia, a to faktyczne połączenie co ciekawe jest poprawnie rozliczone i widoczne w bilingu.

W każdym razie system nie działa poprawnie. Ostatnim razem potwierdziłem to codziennie od października 2018 do lipca 2019 na wielu numerach PInK/InK w różnych lokalizacjach w Polsce, ale aż do teraz nigdy i nigdzie o tym problemie jeszcze nie pisałem :).

Może kiedyś się tym zajmę dokładniej, bo to ciekawa sprawa.

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1079464  autor: jarekt
 29 sie 2019, 09:51
To może być błąd w rozliczaniu sesji w Play24 (to jest mój główny podejrzany obecnie - ale nie weryfikowałem jeszcze tego tak jak pisałem). Sesje w Play24 są darmowe i są na bilingu osobno wymienione i nie pomniejszają pakietu. Ale przy NT czy NbL coś się może chrzanić i źle jest to rozliczane właśnie po 9:00 gdy NT i NbL nie są już aktywne i kończy się kolejna sesja rozliczeniowa.

Proponuję zwrócić uwagę, czy to nieprawidłowe rozliczenia pojawia się gdy w godzinach 0:01-8:59 mieliśmy NT lub NbL i NIE korzystaliśmy z Play24, a kolejnego dnia (kolejnej nocy) sprawdzamy rozliczenie gdy korzystaliśmy z Play24 w tych godzinach przy aktywnym NT lub NbL. I tak na zmianę co dzień (co noc) weryfikujemy przez np. 10 dni.

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1079471  autor: amamohu
 29 sie 2019, 10:53
U mnie na 100% nikt nie wchodził na play24 w nocnych godzinach, a sprawdzam tylko będąc poza domem.
W bilingu jest wykorzystany 1kB /koszt 500kB saldo Prom. Mb, bo mam promocyjne GB za doładowanie.
W sumie to tych promocyjnych GB nie mam możliwości wykorzystania mając włączone Cykliczny Nocny transfer.
 #1079486  autor: adikadik
 29 sie 2019, 12:33
@jarekt bo jesteś najbardziej obeznany w temacie - pytanie o czas trwania DbL za 4 zł w PInK-u i jak dobić do tych teoretycznych 48h? czy robię to dobrze? :)

(jestem w stanie płacić te 4-5 zł za prawdziwy nolimit co 48h bo wyjdzie 60-75 zł na miesiąc /uwzględniam zeżarcie złotówki 1z konta po doładowaniu 5 zł/)

Jestem w trakcie testów tzn.:
27.08. 02:38 uruchomiłem 1. DbL (używałem cały 27 i 28.08. b/o)
29.08. 01:15 jeszcze mi działał internet z 1. DbL
29.08. 06:11 sms o braku środków na koncie (obstawiam że o 02:38 wyłączył się 1. DbL i zeżarło 1 PLN z konta) + router wylogowany z sieci (mam ręczną inicjację połaczenia - pamiętam że przy MbL w dniu końca pakietu też wywalało z sieci nad ranem)
29.08. 08:16 uruchomiłem 2. DbL (zobaczymy do kiedy pożyje)
29.08. 09:01 sms o zakończeniu 1. DbL
 #1079489  autor: jarekt
 29 sie 2019, 13:02
W 90% przypadków (bardzo duża próbka), DbL wyłącza się faktycznie między godziną 5:15 a 6:15 odpowiedniego dnia, więc dzień w DbL z reguły trwa 53-54 godziny, pod warunkiem że go uruchomiliśmy zaraz po północy.

SMS informujący o wyłączeniu DbL przychodzi po 9:00.
SMS o braku środków przychodzi na bieżąco, więc DbL wyłączył się u Ciebie około 6:00-6:10 - można lepiej oszacować godzinę analizując biling (będzie osobna pozycja za net opłacony z KG).

Po drugie: to nie jest taki całkowity i bezwarunkowy no-limit, bo usługa DbL jest związana (regulaminowo) w fakultatywnym (nieobowiązkowym) lejkiem 2Mbit/s, takim samym co do zasady działania jak dawniej w DILu, czy w pozostałych usługach w PInK, których już nie ma.

Jest on nakładany (fakultatywnie) do końca miesiąca gdy pobrano ponad 100GB i jednocześnie obciążano sieć, utrudniając innym korzystanie z neta, szczególnie w godzinach szczytu. Definicja "obciążania sieci" jest płynna więc może być i tak, że obciążasz sieć mocno, ale lejka nie dostaniesz, a innym razem obciążasz lekko i lejek wskoczy bardzo szybko po przekroczeniu 100GB (tak jak pisałem, jest z tym dokładnie tak jak było w DILu :) i w innych skasowanych usługach w PInKu).

Aktywacja kolejnego DbL nie resetuje lejka.

No i po trzecie: jest górne ograniczenie prędkości pobierania do 70Mbit/s (co prawda zgodnie z cennikiem nie powinno go być gdy nie ma pakietu GB, ale jest błąd w systemie blokujący zdjęcie limitu i od 5 lat nie został naprawiony, być może celowo :) ).

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1079501  autor: adikadik
 29 sie 2019, 17:22
@jarekt
@krychu3
Dzięki za odpowiedzi. Rzeczywiście zapomniałem o tym ew. lejku 2mbit po 100gb. W takim razie zobaczę kiedy wskoczy lejek bo troche GB natargałem... i tak lepszy lejek 2mbit niż 1 w InK :) Poza tym chyba coś ten lejek ubijało (wykupienie pakietu, doladowanie)? Chyba że to też zablokowali...
  • Strona 101 z 105
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 105
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 105