DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 74 z 91
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 91
 #1077548  autor: amamohu
 31 lip 2019, 19:38
Taka sytuacja: router B593 z PInK9 z włączonym IbL automatycznie łączy się z 2600 i trzyma cały czas na tym paśmie mimo gorszego o 4dB sygnału niż na 1800, jak tylko wkładam kartę InK50 przerzuca na 1800 i trzyma. Nadajnik ten sam, router i anteny w tym samym miejscu.

Niestety w B593 nie mogę nic wymusić a na 1800 szybkość oczywiście słabsza.
Może być pasmo przypisane do karty czy może oferty InK50 ?
 #1077551  autor: marcin19883
 31 lip 2019, 19:46
Aktywowałem starter za 9zł Ink i bardzo brakuje mi pakietu neta w ciągu dnia, bo w nocy wiadomo, korzystam z nbk 5zł. Fajnie by było mieć możliwość kupna pakietów elastycznych itp.


ps. czym się różnią taryfy na które mogę przejść: 1zł, 9z, 19zł? 50zł, to wiem, że rwk.
 #1077901  autor: jarekt
 07 sie 2019, 09:56
@Karlos20, nie zupełnie tak :).

Jest tak (wychodzące + dodatkowy okres tylko przychodzących gdy miną wychodzące):
- Starter PInK1 - 3 + 90 dni (1zł na koncie - ale starter jest darmowy);
- Starter PInK9 - 7 + 90 dni;
- Starter PInK19 - 14 + 90 dni;
- Starter PInK50 - 365 + 90 dni (50zł na koncie ale kwota jest prawie w całości pożytkowana na usługę 12GnR i RWK w momencie aktywacji startera);
- Starter PInK1RWK - 365 + 90 dni (1zł na koncie - ale starter jest darmowy).

Aktualna ilość dni dodatkowego okresu karencji w taryfach PInK (okres po okresie przychodzących, w którym numer wciąż nie jest kasowany przez system i działają przychodzące i można go doładować, ale konto jest już wyzerowane ze złotówek - okres ten jest różny dla różnych taryf):
+ 30 dni.


A o który jemu starter chodziło pisząc "PInK5" to ja już nie wiem (bo nie ma takiego i nigdy nie było). A może chodziło mu o InK5? Nie wiem, ale w InK startery mają identyczną ważność jak w PInK z wyjątkiem InK5 i InK19, które mają 7+90 dni.
 #1077923  autor: Karlos20
 07 sie 2019, 14:25
Pewnie o INK5 chodziło, bo PINK nie miał nominału 5-złotowego startera. Dzięki za poprawkę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1078244  autor: Dorotea
 12 sie 2019, 10:13
Usuwanie usług po cichu stało się już pewną tradycją w Play, nadal nie są dostępne (cytuję za jarekt):

- Nocny Transfer (NT) w wariancie jednorazowym,
- Nocny Transfer (NT) w wariancie cyklicznym,
- Nocny Transfer (NT) w wariancie cyklicznym z darmowym pierwszym miesiącem ("wypróbuj i dopiero zapłać") - była dostępna tylko w P24,
- Weekendy bez Limitu (WbL) w wariancie cyklicznym,
- Weekendy bez Limitu (WbL) w wariancie cyklicznym z darmowym pierwszym miesiącem ("wypróbuj i dopiero zapłać") - była dostępna tylko w P24,
- Formuła WWW - tzw. WWW bez Limitu (WWWbL) w wariancie jednorazowym,
- Formuła WWW - tzw. WWW bez Limitu (WWWbL) w wariancie cyklicznym,
- Formuła WWW - tzw. WWW bez Limitu (WWWbL) w wariancie cyklicznym z darmowym pierwszym miesiącem ("wypróbuj i dopiero zapłać") - była dostępna tylko w P24.

Podejrzewam, że taki stan rzeczy nie zmieni się. Jedyny plus sytuacji, to że nie doładowałam kart grubszą kwotą, a właśnie się przymierzałam. Korzystanie z INK również stoi pod znakiem zapytania, bo w każdej chwili mogą postąpić tak samo jak z PINK, czyli usunąć cześć oferty.
 #1078983  autor: JFK2016
 21 sie 2019, 21:17
Dorotea pisze:
20 sie 2019, 19:41
Zgłosił ktoś może ich do UKE?
Czemu sama tego nie zrobiłaś?! :) A tak na serio były czasy gdy prepaid zabijał sieć a klienci abonamentowi płacący "grubą kasę" dostawali "łajno" w zamian i nie było zgłoszeń do UKE. Były też inne-w początkowym okresie przez długie lata klienci prepaid płacący słono wówczas za rozmowy (2-3zł/za minutę bez naliczania sek.) byli "wyjęci z pod prawa", mając problem z reklamacjami źle rozliczonych usług na koncie. Klienci nie są związani umowami i żaden UKE nie będzie nad nimi płakał (zwłaszcza że takie usługi mogą powodować nadużycia sieci i operator w każdej chwili przed UKE może przedstawić stosowne dane).
 #1079012  autor: Dorotea
 22 sie 2019, 20:01
@JFK2016
Nie mogłam złożyć skargi do UKE, bo musiałam czekać na odpowiedź na moją reklamację, a Play nie zawiódł, odpowiedział dokładnie ostatniego dnia ustawowego terminu :)

Tu nie chodzi o to, że usunęli wybrane usługi i z jakiego powodu tylko, że zrobili to bez poszanowania prawa i nawet własnego regulaminu.

Ostatni przykład UPC (rekordowa kara od UOKiK) powinien komuś z Play dać do myślenia. Czasem jednak takie instytucje reagują na skargi klientów :)
 #1079020  autor: JFK2016
 22 sie 2019, 21:49
Dorotea pisze:
22 sie 2019, 20:01
Ostatni przykład UPC (rekordowa kara od UOKiK) powinien komuś z Play dać do myślenia. Czasem jednak takie instytucje reagują na skargi klientów :)
Mylisz problemy, UPC to usługa kontraktowa postpaid-nie mająca nic wspólnego z prepaid. :)
 #1079128  autor: Azarius
 24 sie 2019, 07:29
Ale jeśli chodzi o Upc to wyrok jest nie prawomocny i będą się odwoływać nawet na społeczności upc zamknęli temat bo to będzie się ciągło. Zapewne będą chcieli zmniejszyć karę.
 #1079145  autor: Dorotea
 24 sie 2019, 11:40
Właśnie dlatego UPC ukarali, że klienci zgłaszali nadużycia. Orange też przecież dostało solidną karę od UOKiK. Play pracuje na tym, żeby do nich dołączyć.

Wracając do tematu, na jednej z kart migrowałam do INK i włączyłam Noce bez limitu w wersji cyklicznej, bo czuję, że wkrótce podzielą los usług z PINK. To chyba jedyna skuteczna metoda, bo aktywnych cyklicznych nie wyłączają.
  • Strona 74 z 91
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 91
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 91