DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 59 z 91
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 91
 #1052955  autor: admundo
 19 lis 2018, 06:05
Slezi pisze:Hej, jak to jest w pinku? Rozumiem, że lejek restartuje się na początku miesiąca, czyli jak pakiet konczy mi sie 25.11 i kupię nowy to dalej do 1.12 będę miał lejek? Nie mam uruchomionego cyklicznego odnawiania.

Do tego jak teraz aktywuje sobie noce bez limitu to rozumiem, że na noc lejek będzie się wyłączać? I czy analogiczna sytuacja będzie z weekendami i np dniem bez limitu?
Jeśli naciągniesz/wyślesz 100GB przed upływem 30 dni od włączenia usługi Miesiąc bez limitu/Internet bez limitu (to jest w zasadzie usługa a nie pakiet) to wtedy możesz dostać lejek ale tego lejka nie zlikwidujesz przed upływem 30 dni ponieważ nie włączysz drugi raz tej samej usługi. Włączenie wcześniej innej usługi (Noc bez limitu, Dzień bez limitu, Weekendy bez limitu) podobno też nie spowoduje zdjęcia lejka na czas trwania tej innej usługi (np. na noc), tak samo włączenie tej usługi po lejku też go nie zdejmie więc lipiec.

Jedyne co się sam zastanawiam się czy rzeczywiście - jak już tu w tym wątku sugerowano - włączenie wcześniej dodatkowo innej usługi skutkuje brakiem naliczania danych pobranych/wysłanych w usłudze Miesiąc bez limitu. Wszak dla każdej usługi jest regulamin który mówi o limicie 100GB i możliwości założenia lejka, chyba, że ilość danych pobranych/wysłanych jest naliczana dla każdej usługi osobno a nie "globalnie" co poniekąd też jest zapisane w regulaminie ale musiałbym to sam sprawdzić czy rzeczywiście tak jest.
 #1053975  autor: Andrzej311
 19 lis 2018, 12:23
admundo pisze:
Slezi pisze:Hej, jak to jest w pinku? Rozumiem, że lejek restartuje się na początku miesiąca, czyli jak pakiet konczy mi sie 25.11 i kupię nowy to dalej do 1.12 będę miał lejek? Nie mam uruchomionego cyklicznego odnawiania.

Do tego jak teraz aktywuje sobie noce bez limitu to rozumiem, że na noc lejek będzie się wyłączać? I czy analogiczna sytuacja będzie z weekendami i np dniem bez limitu?
Jeśli naciągniesz/wyślesz 100GB przed upływem 30 dni od włączenia usługi Miesiąc bez limitu/Internet bez limitu (to jest w zasadzie usługa a nie pakiet) to wtedy możesz dostać lejek ale tego lejka nie zlikwidujesz przed upływem 30 dni ponieważ nie włączysz drugi raz tej samej usługi. Włączenie wcześniej innej usługi (Noc bez limitu, Dzień bez limitu, Weekendy bez limitu) podobno też nie spowoduje zdjęcia lejka na czas trwania tej innej usługi (np. na noc), tak samo włączenie tej usługi po lejku też go nie zdejmie więc lipiec.

Jedyne co się sam zastanawiam się czy rzeczywiście - jak już tu w tym wątku sugerowano - włączenie wcześniej dodatkowo innej usługi skutkuje brakiem naliczania danych pobranych/wysłanych w usłudze Miesiąc bez limitu. Wszak dla każdej usługi jest regulamin który mówi o limicie 100GB i możliwości założenia lejka, chyba, że ilość danych pobranych/wysłanych jest naliczana dla każdej usługi osobno a nie "globalnie" co poniekąd też jest zapisane w regulaminie ale musiałbym to sam sprawdzić czy rzeczywiście tak jest.
A co się stanie jeśli w nocach bez limitu dostanie się lejek, a potem aktywuje internet bez limitu? Czy lejek nadal będzie. Lub inaczej internet bez limitu pobrano np. 10 GB i lejek się dostało w nocach bez limitu to ten lejek nadal będzie w dzień, gdzie aktywna jest usługa internet bez limitu. - Czy tu też będzie lejek w dzień?
Ze swojego doświadczenia dodam, że internet działa z zerowym saldem konta np. mamy aktywowane NbL. Jeszcze nie wiem jak z zerową transmisją danych pod *107#. Czy też np. usługi IbL, DbL, NbL, WbL i FWW będą działać z zerowym saldem konta i jednocześnie z zerową transmisją danych. Na dniach to sprawdzę i dam znać. Ponawiam pytanie czy w PInK kasa przepada z konta głównego po 60 dniach, czy 90 dniach od zablokowania ważności połączeń wychodzących??? Wiem, że połączenia przychodzące są ważne 90 dni.
 #1054036  autor: jarekt
 19 lis 2018, 12:44
Nocki nie mają limitu i nie można za nie dostać lejka.
Lejek jest na "numer" do końca miesiąca kalendarzowego.

Zgodnie z regulaminami usług nielimitowanych w PInK, w ramach każdej z tych usług (każdej z osobna) jest sprawdzane czy przeciążasz sieć w godzinach szczytu i czy jest też przekroczone 100GB.
W teorii powinno być więc kilka "pakietów" minimum 100GB (dla każdej z usług z takim zastrzeżeniem).
Ale przeciążenie sieci choćby w jednym z nich i przekroczenie 100GB powoduje (ewentualne oczywiście) dostanie lejka dla wszystkich usług, łącznie z nockami - do końca miesiąca kalendarzowego.

O przepadaniu kasy pisałem już kilkanaście razy w tym temacie (w innych zresztą też), nawet niedawno.
 #1054969  autor: Andrzej311
 20 lis 2018, 15:38
Obrazek
Aktywowałem starter PInK9, doładowałem za 5zł i mam tylko 5 MB danych ( liczna promocyjnych GB ), a powinno wskoczyć 250 MB.
Natomiast Limit GB w roamingu UE to 1,82 GB -Co to za pakiet? Przed doładowaniem za 5zł było 1,57 GB. Więc pakiet z doładowania pewnie wszedł tutaj, a powinien być w liczbie promocyjnych GB pod *107#
Może ktoś mi to wyjaśnić o co tu chodzi?
 #1054981  autor: jarekt
 20 lis 2018, 16:12
Powtórzę jeszcze raz: w PInK za doładowanie 5zł jest bonus MB/GB w wysokości dokładnie 5,86MB.

Natomiast w materiałach marketingowych, do tych 5MB doliczają jeszcze MB/GB przeliczone z doładowanych złotówek - czyli gdybyś całość doładowania zużył na cennikowy transfer.

Za 5zł masz wg cennika 500x500kB (0,01zł za 500kB) = 25000kB = 244,14MB

Plus te 5,86MB bonusu za doładowanie to razem jest marketingowe 250MB :).
 #1055826  autor: czaj09
 21 lis 2018, 13:03
Mam pytanie o play24 a dokładniej o opcje"Tu zarejestrujesz numer na kartę", Jesli jeden numer pozwala rejestrowac zdalnie a drugi numer już nie, bo był rejestrowany przy pomocy tego pierwszego zdalnie, to czy po utracie waznosci i odpieciu od konta tego pierwszego to uprawnienie przejdzie mi na ten drug ?i czy utrace taką mozliwosc wraz z utratą pierwszego numeru.Czy ewentualnie w zgłoszeniu konsultant ma możliwosc przeniesc takie uprawnienie z jednego numeru na drugi ?
 #1055838  autor: jarekt
 21 lis 2018, 13:38
Uprawnienia do rejestracji ma numer, który został zarejestrowany poprzez okazanie DO.
Pozostałe numery (zarejestrowane przy pomocy tego pierwszego numeru) to tzw. klony i nie umożliwiają rejestracji (na początku nie było tego ograniczenia).
Uprawnienia w żaden sposób nie przechodzą. Można je nabyć dokonując rejestracji rozszerzonej na numerze-klonie - trzeba iść do salonu i podać wszystkie dane z DO (nie zalecam tego).
Również cesja numeru-klona nadaje mu takie uprawnienia.

Przy czym te kwestie regulują wewnętrzne dokumenty P4 i w każdej chwili mogą się zmienić (zmieni się polityka firmy w tym zakresie).
 #1055846  autor: Dorotea
 21 lis 2018, 14:46
scisly pisze:Czy na tym starterze można uruchomić taryfę PInK? Jest to starter Play Online na Kartę 4G LTE 9 zł. Jest na nim nalepka z datą ważności karty SIM do 30.11.2019 r., a pod spodem jest data ważności 01.08.2017. Wygląda na to, że Play odnawia starsze startery i nadaje im nową datę ważności.

Obrazek
Ta nalepka z nową datą ważności jest na fabrycznym opakowaniu, czy w środku?

Bo jeśli w środku, to raczej robota Play, a jeżeli doklejona na wierzchu, to niewykluczona inwencja sprzedawcy :)
 #1055896  autor: scisly
 21 lis 2018, 17:34
Nalepka jest na fabrycznym opakowaniu. Też mnie to zastanowiło, ale zwróciłem uwagę, że startery Play Online na Kartę 4G LTE - 500 MB/internet w laptopie lub tablecie miały inne opakowania i inną nazwę na przodzie startera "PLAY Online na Kartę". Podejrzewam, że zostały one cofnięte do PLAY, przepakowane w aktualne/nowe opakowania z nazwą "PLAY Internet na Kartę" i zostały nalepione nowe daty ważności (trochę prowizorycznie).
 #1055905  autor: scisly
 21 lis 2018, 19:04
To nie jest starter z allegro. Są one dostępne w Stokrotkach i wszystkie tego typu startery miały nalepki (widziałem ich około 10 sztuk). Nie podejrzewam, że Stokrotka bawiłaby się w nalepki z datą ważności.
 #1055937  autor: Dorotea
 21 lis 2018, 20:59
Nie wiadomo kto to popełnił, ale jest podejrzane. Kupić można, ale do dłuższego leżakowania nie ryzykowałabym.
Może kreatywny przedstawiciel handlowy zadziałał :) Oni potrafią. Osobiście zetknęłam się z praktyką sprzedawania starterów T-Mobile nie z tym opakowaniem co trzeba, sprzedawczyni zdradziła, że właśnie handlowiec tak ich pouczył :)
 #1056820  autor: Adrian88
 24 lis 2018, 12:53
Hej.

Znalazłem u siebie stary starter play z taryfą "Play Online na Kartę 4G LTE 1 zł ", ale w dostępnych pakietach brakuje "internet bez limitu" za 45 zł/m.

Są tylko "Formuła WWW" i "Nocny transfer".

Teraz moje pytanie: Czy pakiet "Internet bez limitu" pojawi się dopiero po pierwszym doładowaniu konta? (teraz jest na nim 1 zł), czy to jakiś trefny starter?
 #1056821  autor: jarekt
 24 lis 2018, 12:58
To jest inna taryfa - to jest POnK4L1 (który jest też sprzedawany jako PInK1), starsza od PInKów i najnowszych InKów.
Ale możesz zmigrować do PInK9, w której jest IbL za 45zł i inne usługi dostępne w pełnym/normalnym PInKu.
  • Strona 59 z 91
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 91
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 91