DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 69 z 91
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 91
 #1069932  autor: patrix-83
 22 kwie 2019, 03:42
admundo pisze:
21 kwie 2019, 22:04
Można środki przelewać przez TAD ale prowizja jest dość wysoka.
Mógłbyś coś przybliżyć co to jest ten TAD i jak z tego skorzystać i jakiś może link do strony. To zawsze jakaś alternatywa dla uzbieranej skarbonki na starterze do INTERNETU NA KARTĘ w Play z której być może sam bym skorzystał. Zapodaj więcej szczegółów.
 #1069998  autor: Marens
 23 kwie 2019, 11:45
Mam numer w taryfie Internet na kartę 50, ze startera 24GB/rok. Kończy się ważność konta oraz usługi "2GB przez 11 miesięcy". Jak doładuje konto za 50zł oraz uruchomię usługę "24GB na rok" to dane skumulują się z sobą? Czy może lepiej wstrzymać się 2 miesiące z aktywacją pakietu 24GB na rok tak aby wykorzystać dane z doładowania?Jaka byłby kolejność wykorzystania danych (z doładowania czy pakietu)? Teraz internet z promocji 10GB co miesiąc jest wykorzystywany w pierwszej kolejności.

Mam pytanie odnośnie usługi "Miesiąc bez limitu" za 49zł, czy usługa może współgrać z 24GB/rok. Czy "Miesiąc bez limitu" byłby nadrzędny nad 24GB/rok?
 #1070372  autor: jarekt
 27 kwie 2019, 13:47
Może być dowolny starter głosowy z P4 (Play/RBM/Fakt) poza starterami internetowymi/data z Play (czyli poza PInK i InK i im podobnym). Potem migrujesz do RBM5 pośrednio przez inną taryfę - wszystkie informacje znajdziesz na forum po 100 razy, z tym że akurat nie w tym wątku raczej bo on dotyczy właśnie taryf internetowych/data PInK i InK i starszych typu POnK czy NPOnK i POnK4L.
 #1070562  autor: baton
 29 kwie 2019, 08:29
1. Jak rozlicza się okres transferowy 100GB w taryfie "Play internet na kartę 9" z włączonym pakietem "Miesiąc bez limitu GB"? Pakiet włączyłem 16 bieżącego miesiąca, zatem do 16 mam do wykorzystania 100Gb, czy 1 dnia miesiąca następuje zerowanie liczników transferu? Jak powinienem efektywnie wykorzystywać taki transfer 100GB w rozliczeniu miesięcznym?

2. Czy istnieje możliwość transferu środków (doładowania 50 PLN) z jednego konta play (taryfa internetowa) na drugie konto play (druga karta sim) gdzie jest taryfa głosowa? Obie muszą być podpięte na jednym koncie właściciela play24?
 #1070654  autor: amamohu
 30 kwie 2019, 07:23
ad.1 Jak wejdziesz w play24 i wyświetlisz historia połączeń/bieżący okres to pokazuje pobrane dane od 1go do ostatniego dnia miesiąca.
Więc jeśli uruchamiasz 16go to masz 100GB do końca miesiąca i reset 1go, czyli drugie 100GB do 16go. Tak wynika z moich doświadczeń.
 #1070663  autor: baton
 30 kwie 2019, 10:55
amamohu pisze:
30 kwie 2019, 07:23
ad.1 Jak wejdziesz w play24 i wyświetlisz historia połączeń/bieżący okres to pokazuje pobrane dane od 1go do ostatniego dnia miesiąca.
Więc jeśli uruchamiasz 16go to masz 100GB do końca miesiąca i reset 1go, czyli drugie 100GB do 16go. Tak wynika z moich doświadczeń.
Nie wiem się czego się trzymać, ponieważ to samo pytanie zadałem oficjalnie playowi i otrzymałem odpowiedź zgoła przeciwną czyli:
Oficjalne stanowisko play: Pakiet transmisi danych Miesiąc bez limitu GB jest waży przez 30 dni od momentu aktywacji, nie zależnie od dnia miesiąca w którym został aktywowany. Umożliwia korzystanie z internetu do 100GB z pełną prędkością. Po wykorzystaniu 100GB prędkość ta ulega zmniejszeniu.
Ktoś tutaj pisał że dokupienie nowego pakietu za 49 PLN (miesiąc bez limitu) 16-go nie powoduje resetu licznika transferu danych. Natomiast rzeczywiście masz rację w tym że na 24play wybranie opcji pokaż bieżący okres rozliczeniowy powoduje wyświetlenie transferu danych od 1 do 30 bieżącego miesiąca.
 #1070666  autor: elMarianos
 30 kwie 2019, 11:35
Nie wiem co wy wyżej piszecie za bzdury... Pakiet jest ważny 30 dni od momentu aktywacji i nie istotne czy ty go aktywujesz 1go czy 16go i tak masz 100 GB. Wiele razy pakiet miałem aktywowany w połowie miesiąca i nie miałem magicznych przypływów GB od 1go o których pisze @amamohu, zawsze równo po 100GB wpada lejek i raczej tego się nie oszuka :)
 #1070804  autor: Karlos20
 01 maja 2019, 18:32
Userzy "nowego" gorszego pakietu 100 GB z lejkiem 1 mega za 49 zł w PINK. Sprawdzajcie, czy możecie odpalić dodatkowe 5 GB za 5 zł na przywrócenie pełnej prędkości transmisji danych (opcja dostępna w INK). Przypomnę kod do pakietu: *111*796*1# lub SMS o treści START.796 na 111.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1070818  autor: Karlos20
 01 maja 2019, 21:05
choos pisze:
01 maja 2019, 20:26
Jak można przejść z RBM7 i/lub PInK do InK?
Przypomnę jeszcze raz, RBM to taryfy głosowe. Aby korzystać z taryf data (tylko z dostępem do neta), należy kupić dedykowany starter.
Jeśli masz starego RBM7 - jedyną alternatywą, żeby nie kupować nowego startera to przejście do oferty RBM SieMa PL na kartę, gdzie doładowując konto zyskujemy kasę ważną rok czasu oraz samodzielnie kupując spore paczki GB - np. 50 GB za 30 zł. Jeśli potrzebujesz więcej GB na dłużej - musisz kupić starter Internet na Kartę w Play.

Jeśli masz Play Internet na Kartę (starą taryfę internetową), może lepiej nie przechodzić do mniej korzystnego INKu?
Porównanie:
> PINK: masz weekendy bez sztywnego lejka 2 mega (może się włączyć po kilkuset GB), dodatkowo wbijasz nocki bez limitów za 10 zł. Nie zalecam w starym PINKu odpalać 100 GB za 49 zł, gdy włączy się lejek, można go zdjąć tylko zmianą taryfy tak naprawdę w jedną stronę do INKu.
> INK: musisz wybrać tylko 1 opcję: Dzień neta z 10 GB za 5 zł, 7 dni neta z 30 GB za 20 zł lub 30 dni neta za 49 zł, w każdej opcji jest stały lejek 1 mega po wyczerpaniu GB, nie zżera GB i kasy z zasileń. Dodatkowo pakiety się wzajemnie wykluczają - również z nockami.
Dodatkowo w PINKu za 5 zł konto jest ważne 7 dni, w INKu - tylko 5 dni.
Więc radzę się zastanowić czy warto zmieniać taryfę, moim zdaniem - nie warto.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1070851  autor: choos
 02 maja 2019, 14:22
@Karlos20, oczywiście masz rację - dzięki za przypomnienie. Chociaż jeśli w InK istnieje możliwość zdjęcia lejka, to ta oferta wygląda ciekawiej.
Karlos20 pisze:
01 maja 2019, 18:32
Userzy "nowego" gorszego pakietu 100 GB z lejkiem 1 mega za 49 zł w PINK. Sprawdzajcie, czy możecie odpalić dodatkowe 5 GB za 5 zł na przywrócenie pełnej prędkości transmisji danych (opcja dostępna w INK). Przypomnę kod do pakietu: *111*796*1# lub SMS o treści START.796 na 111.
"Nieznana komenda. " - po wysłaniu z PInK.
 #1070985  autor: Karlos20
 03 maja 2019, 23:04
Wygląda na to, że userów PINK udupili tym pakietem... Szkoda..

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1071053  autor: Karlos20
 05 maja 2019, 00:57
Dokładnie tak, zgodnie z zasadą pakietu NON-STOP 5 GB, kupujemy za 5 zł pełną prędkość neta na te 5 GB, po wykorzystaniu wraca lejek 1 mbps. Trzeba pamiętać, że dodatkowe 5 GB jest ważne do końca aktywnej usługi "bez limitu GB", niewykorzystane przepadają. Można kupić dowolną ilość GB na szybszego neta, tylko po co?

Niestety, INK to bardzo niekorzystna taryfa do daty, bo trzeba wybrać jedną, konkretną opcję, która nie pomniejsza złotówek i GB z bonusu za doładowanie. Jedna zła decyzja, a możemy zapłacić wyzerowaniem konta bądź wpadnięciem w lejek 1 mega (bez limitu danych), który nie zje podstawowych środków na szybszego neta.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 69 z 91
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 91
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 91