DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 185 z 193
  • 1
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 193
 #1032508  autor: 3G
 03 lis 2018, 02:46
191177 pisze:A da sie DILa włączyć kodami? :)
Dało się kiedy w ogóle się dało :-)

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1032879  autor: Patryk_
 04 lis 2018, 10:32
DIL aktywowany 23.10 - czyli teoretycznie jeszcze ważny do 22.11 - dziś chciałem użyć tej karty, 1 GB przetransferowane - i lejek 32 kbps. Zjadło na starcie cały pakiet, a DIL tak jakby już nie istniał - wyłączony i niewidoczny w play24.
Na drugiej karcie z usługą włączoną "w ostatki" 31.10 wszystko póki co OK.
Warto reklamować ?
 #1032882  autor: jarekt
 04 lis 2018, 10:42
DIL włączony 23.10 będzie ważny do 21.11 do 23:59 - październik ma 31 dni, a dzień aktywacji DILa jest wyjątkowo już 1. dniem z 30-dniowego okresu działania. Oczywiście jeszcze kilka godzin po północy może działać, ale na 100% to do wspomnianej 23:59 21.11.

Pakiet Ci zjadło, bo wpadłeś najprawdopodobniej w 3G, RK 3G, lub RK LTE. Jeśli nie (bo miałeś wymuszone "tylko LTE" i "tylko Play", bez roamingu danych), to reklamacja byłaby zasadna.

Pakiet aktywowany do 31.10 jest wciąż widoczny na danym numerze w Play24.
 #1032885  autor: Patryk_
 04 lis 2018, 10:52
Nie wpadłem w RK bo mam wymuszone 2600 które to pasmo w moim regionie posiada tylko P4.
Wiem, co robię, korzystam z tej usługi od jej zarania :)
DIL aktywowałem tak jak wspomniałem 23.10, razem z pakietem danych na 30 dni, a na chwilę obecną jest wyłączony i niewidoczny. Jakkolwiek brak usługi w play24 dla dila nieaktywnego jest od 1.11 czymś oczywistym, tak jego wygaszenie przed czasem już nie bardzo...
 #1032894  autor: 3G
 04 lis 2018, 11:21
Może konkurencja również odpaliła 2600.
Tak czy inaczej, nawet jeśli, to powinno Ci zjeść tylko pakiet, ale DIL wciąż powinien być aktywny, więc jak najbardziej pisz reklamację.
No chyba, że DIL wcale Ci się wtedy nie włączył z jakiegoś powodu...

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1032897  autor: Patryk_
 04 lis 2018, 11:30
Nie, nikt nie odpalił 2600.
DIL był aktywny, bo jeszcze z bólem serca go włączałem 21-tego (jednak nie 23) zamiast planowanego 31, gdyż był potrzebny wcześniej i z pewnością działał. Z resztą nie mam 20 kart ;) tylko dwie, i wiem co na nich się dzieje.
Takich billingów by nie było bez DIL-a :)
Kod: Zaznacz cały
23.10.2018 	18:32:35 		Nie dotyczy 	175525728 kB 	0 kB
	Połączenie bezpłatne 	TRANSMISJA DANYCH KRAJ
21.10.2018 	11:10:36 		Nie dotyczy 	217168960 kB 	0 kB
	Połączenie bezpłatne 	TRANSMISJA DANYCH KRAJ 
Nic, piszę reklamację.

Co do alternatyw - dla mnie to FTTH (przyłącze kurzy się od półtora roku...bo był DIL) w domu i Orange 3x1410 w terenie, starczy na ładnych parę lat.
 #1032903  autor: admundo
 04 lis 2018, 12:05
U mnie też dziś nastał lejek 2MBit/s po ogarnięciu ponad 330GB danych. Długo się nie nabawiłem :)

Obrazek

Odpaliłem pakiet za 5 zł. Szkoda że nie można wyłączyć tego pakietu i włączyć ponownie.

Kiedy mogę się spodziewać rozdania lejka?
 #1033113  autor: bolek2004
 04 lis 2018, 16:28
Patryk_ pisze:DIL aktywowany 23.10 - czyli teoretycznie jeszcze ważny do 22.11 - dziś chciałem użyć tej karty, 1 GB przetransferowane - i lejek 32 kbps. Zjadło na starcie cały pakiet, a DIL tak jakby już nie istniał - wyłączony i niewidoczny w play24.
Na drugiej karcie z usługą włączoną "w ostatki" 31.10 wszystko póki co OK.
Warto reklamować ?
Sprawdź w smsach co masz, przecież zarówno aktywacja jak i dezaktywacja dila to jest sms o tym informujący.
Jak nie to można sprawdzić kodem czy usługa jest aktywna.
Jeśli jest nieaktywna to telefon na infolinię na jakiej podstawie dil został wyłączony i kiedy.
Wyzerowanie pakietu neta nie wyłącza dila.
 #1033116  autor: Patryk_
 04 lis 2018, 16:59
SMS po aktywacji na pewno przyszedł (skasowany od razu...), dezaktywacyjnego brak.
Założyłem zgłoszenie w P24.
Kod to "usługa chwilowo niedostępna".

admundo, we wtorek powinien ponownie wejść lejek.
 #1033131  autor: darekka
 04 lis 2018, 20:39
U mnie po ponad 200GB liczonych od aktywacji tj. od 29 października lejka brak-jak było ponad 100Mb tak jest nadal.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1033136  autor: admundo
 04 lis 2018, 21:05
awaria6434 Właśnie dlatego wcześniej już pisałem, co prawda w temacie o PInK ale pisałem że lejek u mnie dość szybko wskakuje i nie wiem jak niektórzy potrafią zrobić 1TB i nadal są bez lejka.

A tak w ogóle to w jakich dniach ten lejek wskakuje? Czy dotyczy to też PInK-a?
 #1033141  autor: awaria6434
 04 lis 2018, 21:43
@admundo
DIla włączałem zawsze 6-8 dnia miesiąca i pierwszy lejek wskakiwał 16 lub 18 dnia miesiąca (zwykle już wtedy licząc od 1 dnia miesiąca miałem pobrane 500-600 GB). Do końca miesiąca lejek pojawiał się jeszcze 21,24 i 26 dnia miesiąca. A potem znowu do 16/18 dnia msc. bez lejka. DIL-a mam do końca listopada, potem przesiądę się na Pink.

EDIT: Zapomniałem dodać, że czasem lejek pojawiał się tylko 1-2 razy na miesiąc a kilka razy w ciągu 2 lat nawet wcale.
Ostatnio zmieniony 04 lis 2018, 21:57 przez awaria6434, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 185 z 193
  • 1
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 193
  • 1
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 193