Krzysiek Sylwerski z Play zapytany na blogplay.pl odnośnie końca darmowego LTE w RBM 7 , napisał :
"Wszystko powinno działać. Jeśli coś jest nie tak polecam migrację na RBM5, gdzie promocja też obowiązuje. "
Użytkownik Zbyszek74 odpisał natomiast :
"
Migracja do RBM5 powoduje wykasowanie ważności konta. Dla klientów którzy w maju doładowali konto za 50 zł i powinni mieć ważność przez 100 dni to strata 70 dni i kasy. Od nowa muszą doładować konto, najlepiej za 50 zł. Czy w poniedziałek promocja bezie obowiązywała w RBM5 tego też nie jestem pewien. Już mi wczoraj konsultant wmawiał, że promocja będzie obowiązywała tylko przy migracji do RMB Energy na kartę 2. Konsultant z RedBulla oczywiście, czyli osoba wiarygodna i kompetentna. "
Czyżby szykowali ofertę internetową dla RBM Energy na kartę 2 i chcieli wycofać wszystkie oferty nielimitowanego internetu dla RBM 7 i RBM 9 ?!