DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

 #798738  autor: rmadryk
 27 kwie 2015, 16:11
Witam
Kończy mi się umowa na internet mobilne od T-mobile w dniu 11.05.2-15 r.

Trochę przespałem termin rezygnacji ale trochę też liczyłem na dobrą ofertę przedłużeniową.
Okazuje się, że za jako taki tablet muszę płacić abonament niemniej niż 79,99 zł a za dobry 99,99 zł miesięcznie przez 3 lata !?! To nic, że mam u nich 3 abonamenty na telefon, jestem 15 lat klientem. Niby jest w tym 30GB miesięcznie ale ja tyle nie potrzebuję a z tabletu korzysta córka 3 razy do roku na wakacjach.
Propozycja bez tabletu to 29,99 za 10GB miesięcznie z modemem. Też porażka.
I to oferta SUK.

Chciałem zrezygnować. Zapytano mnie w T-mobile czy mogą jeszcze zadzwonić. Powiedziałem, że owszem. Liczyłem na jednak jakąś sensowną ofertę. Dzisiaj zadzwoniono i dokładnie to samo.

Na koniec niezbyt długiej rozmowy stwierdziłem, że jednak rezygnuję i poprosiłem o podanie procedury rezygnacji. W tym momencie zaczęły się "problemy" z połączeniem. Konsultant nagle zaczął powtarzać: "halo, słyszy mnie Pan, halo, halo" i się rozłączył .....

Ten internet nie jest mi potrzebny. Zatem chcę definitywnie zrezygnować.
Czy ktoś zna procedurę rezygnacji?
Gdzieś wyczytałem, że należy napisać pismo, zeskanować je i wysłać na jakiś mail.

Zatem pytania/prośby:
1. Wzór pisma - rezygnacji.
2. Adres mailowy, na który należy umowę wysłać.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Radek
 #799128  autor: Sirmark
 29 kwie 2015, 17:36
rmadryk pisze:Zatem pytania/prośby:
1. Wzór pisma - rezygnacji.
2. Adres mailowy, na który należy umowę wysłać.
Umowę trzeba dostarczyć do salonu lub listownie za potwierdzeniem odbioru. Mailem się tego nie robi.
A pismo wystarczy proste:
"Z dniem dzisiejszym wypowiadam umowę o świadczenie usługi telekomunikacyjnej dla numeru xxxx, z zachowaniem terminu wypowiedzenia."
Podajesz też swoje dane, oraz nr klienta, tak aby można było cię zidentyfikować.

Oczywiście jak składasz w salonie to należy otrzymać kopię złożenia takiego wypowiedzenia.

--
Masz juz 18 lat? Oddaj Krew
 #803769  autor: rmadryk
 27 maja 2015, 13:07
Dzień dobry
Otwieram ten temat ponownie bo nie chcę tworzyć nowego a sprawa dotyczy dalszej części rozwiązywania umowy.

Po "bezproblemowym" rozwiązaniu umowy wczoraj dostałem na maila fakturę na której istniej wpis o opłacie za blueconnect na kwotę prawie 82zł brutto.
Domyśliłem się, że to kwestia naliczenia procentowego od 24.05 (końca umowy) do 27.06 - daty rozwiązania.
Ale nie zgadza mi się to, że taka duża kwota.
Na wcześniejszych fakturach miałem dwa wpisy:
- 70,00 brutto - rata za sprzęt
- 29,99 brutto - abonament za blueconnect
Nagle się okazało, że połączono mi te dwie kwoty w jeden abonament blueconnect.

Pani konsultant z infolinii powiedziała, że tak było na umowie, iż po wygaśnięciu umowy abonament tak wzrośnie.
Ja rozumiem, że przeczytanie umowy należy do mnie ale przecież to jest jawne złodziejstwo. Sprzęt spłaciłem i mam płacić abonament takiej kwoty? Rozumiem procentowe naliczenie od kwoty 29,99zł.

W trakcie negocjowania przedłużenia umowy też nikt mnie nie poinformował, że tak drastycznie wzrośnie abonament. To byłby przecież argument abym przedłużył umowę na jakichś warunkach żeby nie tracić 82 zł.

Czy można coś z tym zrobić?
Gdzieś się odwołać?

Pozdrawiam
 #803771  autor: Kryniczanin
 27 maja 2015, 13:18
Nic stary myk sieci. Umowa po przekształceniu na czas nieokreślony jedzie na cenach z kosmosu to taki doping do podpisania ansksu.
 #803832  autor: rmadryk
 27 maja 2015, 21:34
Firma stosuje myk, chce zarobić nieważne w jaki sposób.
Ale czy to nie jest do podważenia w żaden sposób?
Połączenie dwóch osobnych wpisów na fakturze w jeden nie jest sprzeczne z prawem czasami?
 #804487  autor: Horacy
 02 cze 2015, 08:16
Nie tylko T-M, nawet jak kolega ma grupona orange na 30 %, to po wygaśnięciu promocyjnego abo płaci normalną stawkę, czyli po 24 miesiącach jak umowa przejdzie na nieokreśloną.