DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

 #1120681  autor: pingwin1993
 23 sie 2021, 13:08
Witam, zakupiłem w virgin mobile internet mobilny lte net 220. Kate otrzymałem kartę sim włożyłem do karty ale już 3 dzień pokazuje mi brak usługi, brak sieci komórkowej. Dzwoniłem do nich i powinien wykonać testowe połączenie z tej karty żeby ją aktywować ale nie ma takiej możliwość ze względu na brak usługi. Jak wy długo czekaliście na aktywację kartę z ich strony czy w jaki sposób prawidłowy z waszej strony aktywowaliście kartę?
 #1120690  autor: Karlos20
 23 sie 2021, 16:50
Skontaktuj się z infolinią Virgin Mobile. Obsługa Klienta ręcznie uruchomi SIMkę. Przygotuj ramkę na której masz wydrukowany numer seryjny karty SIM i dane weryfikacyjne, o które zapyta Cię konsultant.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥