DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

 #1117542  autor: cebul@
 10 cze 2021, 18:41
Witam. Na koncie miałem ok 66GB z poprzedniego doladowania ważne do końca dnia. W celu przedłużenia ważności tych GB doładowałem konto kwotą 100zł. Po sprawdzeniu stan konta wynosił 121GB ważne przez kolejne 4 miesiące. Po północy z konta zniknęły 66GB, a konsultant Play napisał mi, że wszystko ok i kolejne doładowanie nie przedłuża ważności zaoszczędzonych GB z poprzednich doładowań. Mógłby któryś forumowicz potwierdzić, że nie jestem robiony w bambuko przez konsultanta? Dałbym głowę, że zawsze doładowanie przedłużało ważność zaoszczędzonych GB. Z góry dziękuję za odpowiedź.
 #1117546  autor: cebul@
 10 cze 2021, 20:03
matek451 pisze:
10 cze 2021, 19:44
Za 100 zł bonus https://www.play.pl/pomoc/na-karte/bonu ... -play.html
Ja mam jeszcze starszą taryfę z nocami bez limitu i zawsze było 55GB: https://www.play.pl/resources/pdf/2020/ ... 9.2020.pdf
Swoją droga konsultant zapytany o wysokość premii też mi napisał o 72GB i dał rekompensatę do otrzymanych 55GB.
Bardziej mnie interesuje, czy wygaśnięcie GB z poprzedniego doładowania to ich błąd i jest sens szukania jakiegoś kompetentnego konsultanta.
 #1121065  autor: mikkel07
 31 sie 2021, 18:08
Ja też miałem problem w Internet na Kartę 1.0 . 28 listopada 2020 doładowałem konto 2 ma doładowaniami za 200zł i jednym za 10zł w aplikacji P24. Dostałem 2x 190Gb i 3Gb. Łącznie miałem 392GB ważne do 27 kwietnia 2021 roku. 26 kwietnia chciałem przedłużyć te GB doładowaniem. Doładowałem się za 30zł. Jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem, że na saldzie jest tylko około 31GB, co się stało z resztą. Przecież nawet jeżeli by mi wyzerowali poprzednie GB wcześniej przed tym doładowaniem to powinienem mieć tylko 12,97GB. Zrobiłem zgłoszenie w tej sprawie jednak konsultant stwierdził, iż wedle regulaminu za doładowanie 200zł jest przyznany bonus i jego ważność to 120dni. Jednak wedle regulaminu ważność to 150dni
https://www.play.pl/resources/pdf/2020/ ... 20_new.pdf
Jednak próba zgłoszeń zarówno przez czat w P24 jak i telefonicznie kończyła się tym samym, GB przepadły gdyż ich ważność to 120dn czyli do 28 marca. Dobra ok. Ale skoro wszystkie GB GB przepadły 28 marca a ja doładowałem konto za 30zł więc powinno być 12,97 GB a nie +/-31GB. Screeny jednej z odpowiedzi konsultantów.
https://zapodaj.net/dfde7442ae52e.jpg.html
https://zapodaj.net/750a02eff097f.jpg.html
https://zapodaj.net/030b1d497e64c.jpg.html
Mam nawet screena z datą ważności promocyjnych GB
https://zapodaj.net/17ef9a36d96b4.png.html
Regulamin dla użytkownika swoje, regulamin u konsultantów swoje, natomiast system bilingowy ma swój osobny "regulamin". Ja wiem, że sprawa mocno przedawniona ale jednak spróbuję jeszcze pójść z tym do salonu gdyż żadne zgłoszenia w tej sprawie telefoniczne jak i przez czat w aplikacji nic nie dają.
Druga sprawa co się dzieje na saldzie promocyjnych MB w Play Formuła na Kartę, którą opisałem dzisiaj w innym temacie. Pora uciekać z Play. Do tej pory dziwiłem się dlaczego mają tyle odejść. 2 numery prawdopodobnie przeniosę do Mobile Vikings natomiast ten numer w Internet na kartę nie wiem co z nim zrobić gdyż jest na nim spora sumka na saldzie głównym. Pomocy. Jak ktoś miał takie cyrki to niech się wypowie. albo osoba, która zna system bilingowy Playa.
 #1121123  autor: rymi
 01 wrz 2021, 11:49
mikkel07 pisze:
31 sie 2021, 18:08
natomiast ten numer w Internet na kartę nie wiem co z nim zrobić gdyż jest na nim spora sumka na saldzie głównym.
Każ sobie je zwrócić
Kod: Zaznacz cały
Usługa zwrotu środków z doładowań w ofertach na kartę

Informujemy, że 24 listopada 2020 r. wprowadzamy do naszych cenników nową usługę opisaną poniżej:

Po upływie Okresu ważności połączeń przychodzących/Okresu ważności konta lub przeniesieniu numeru MSISDN do innego operatora Użytkownik, który jest konsumentem, może zwrócić się do Operatora o zwrot niewykorzystanej wartości Pakietu Złotówek na zasadach określonych poniżej (Usługa zwrotu środków pochodzących z Doładowania):

    Zwrot dotyczy tylko niewykorzystanej wartości Pakietu Złotówek wynikającej z Doładowania konta, pozostałych na tym koncie w chwili upływu Okresu ważności połączeń przychodzących/Okresu ważności konta lub przeniesienia Numeru MSISDN. Nie dotyczy to środków promocyjnych przyznanych ponad kwotę Doładowania.
    Użytkownik może złożyć wniosek o zwrot w ciągu 30 dni od upływu Okresu ważności połączeń przychodzących/Okresu ważności konta lub przeniesienia numeru MSISDN do innego operatora.
    Użytkownik może złożyć wniosek pisemnie na adres korespondencyjny Operatora, dzwoniąc lub wysyłając wiadomość e-mail do Obsługi Klienta lub w Punkcie Sprzedaży P4.
    Operator dokona zwrotu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Użytkownika, w terminie do 30 dni od złożenia kompletnego wniosku.
    Opłata związana z realizacją procesu zwrotu środków wynosi 20 zł – Operator pomniejsza o tę opłatę kwotę podlegającą zwrotowi.
    Niewykorzystane wartość Pakietu Złotówek nie będzie zwracana, jeżeli jest niższa od wskazanej wyżej opłaty.

Zmiana dotyczy cenników wszystkich ofert, które działają w oparciu o Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Użytkowników oraz Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Internetu dla Użytkowników pod markami Play, Red Bull MOBILE i Fakt MOBILE