DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

 #1115243  autor: Karlos20
 19 kwie 2021, 15:12
Wywala z sieci, gdyż karta ma ustawienia operatorskie Play - czyli na siłę próbuje się przełączyć na roaming krajowy. Problem znany z prepaidów głosowych P4.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1115250  autor: parasite
 19 kwie 2021, 19:55
Karlos20 pisze:
19 kwie 2021, 15:12
Wywala z sieci, gdyż karta ma ustawienia operatorskie Play - czyli na siłę próbuje się przełączyć na roaming krajowy. Problem znany z prepaidów głosowych P4.
To dziwne, że podobnych problemów nie było z kartą Play. A wymuszenie operatora w modemie nie pomoże?
 #1115253  autor: Karlos20
 19 kwie 2021, 20:42
Nie wiem, czy czasem MV nie zrobił na pośpiechu ten oferty (na bazie oferty głosowej). Poprzednia opcja (Viking Net) nie miała takich problemów (tylko zasięg Play i tylko transmisja danych).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1115275  autor: trasko
 20 kwie 2021, 13:03
Zachęcony na forum do tej oferty zakupiłem starter, uruchomiłem i faktycznie co jakiś czas rozłączał internet , w ruterze huawei B818 wyskakiwał komunikat, że nie mam włączonego roamingu, więc go włączyłem i teraz mnie nie rozłącza.
Jak dla mnie oferta jest super, chociaż z uwagi na to, że mam kablówkę nie specjalnie mi potrzebna ;-), no i sprawdza się bardzo dobrze jako zapasowy net do pracy zdalnej.
 #1115387  autor: horas
 23 kwie 2021, 09:07
trasko pisze:
20 kwie 2021, 13:03
Zachęcony na forum do tej oferty zakupiłem starter, uruchomiłem i faktycznie co jakiś czas rozłączał internet , w ruterze huawei B818 wyskakiwał komunikat, że nie mam włączonego roamingu, więc go włączyłem i teraz mnie nie rozłącza.
Też się skusiłem, traktuje ją jako opcję na wyjazdy ;)
Powiedz jak włączyłeś roaming krajowy? w Viking App czy na infolinii?
 #1115419  autor: trasko
 23 kwie 2021, 20:26
horas pisze:
23 kwie 2021, 09:07
trasko pisze:
20 kwie 2021, 13:03
Zachęcony na forum do tej oferty zakupiłem starter, uruchomiłem i faktycznie co jakiś czas rozłączał internet , w ruterze huawei B818 wyskakiwał komunikat, że nie mam włączonego roamingu, więc go włączyłem i teraz mnie nie rozłącza.
Też się skusiłem, traktuje ją jako opcję na wyjazdy ;)
Powiedz jak włączyłeś roaming krajowy? w Viking App czy na infolinii?
@horas, tak jak wspomniał kolega @marcin19883, roaming włączyłem w ustawieniach rutera. Pozdrawiam.
 #1115533  autor: horas
 27 kwie 2021, 07:50
marcin19883 pisze:
26 kwie 2021, 19:34
Dziś aktywowałem numer Mobile Vikings 250GB Internetu. Jak narazie zasięg i stabilność jest OK. Nic nie gubi. :)
No u mnie szału ni ma:/ zasięg stabilny ale prędkości.....w większości 20 parę Mb/s download i nieco mniejszy upload. BTs widziany z okna, jakieś 330m w linii prostej. Mowa oczywiście o LTE. Nadajnik macierzysty PLAY'a.
 #1115539  autor: marcin19883
 27 kwie 2021, 12:33
horas pisze:
27 kwie 2021, 07:50
No u mnie szału ni ma:/ zasięg stabilny ale prędkości.....w większości 20 parę Mb/s download i nieco mniejszy upload.
Miej pretensje do PLAY, bo Mobile Vikings niczego nie ograniczają. U mnie jest tak samo jak na karcie PLAY, czyli ok 70Mbps i w nocy 100Mbps