DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

 #1060255  autor: zoltan666
 24 gru 2018, 23:12
A ja 2 tygodnie temu na karcie z taryfą Free aktywowałem promocję „10 GB na Święta w aplikacji mój T-Mobile”. Do dziś wykorzystałem już 20 GB i cały czas mam do wykorzystania 10 GB. Na miboa w historii numeru ostatnim wydarzeniem jest aktywacja promocji, brak śladów po korzystaniu z internetu. Na innym numerze z aktywną usługą „Bez limitu za 1 zł dziennie” przy korzystaniu z tego pakietu 10 GB korzystanie z internetu jest rozliczane i GB ubywa.
 #1060271  autor: at123
 25 gru 2018, 13:44
chyba coś robię nie tak :(
nowy numer - automatycznie odpalił się pakiet za 5 zł, następnie doładowałem 50 zł, odpaliłem pakiet za 1 zł (300 Mb, nielimit. rozmowy i SMS) i paczkę świąteczną 10 Gb. Ale po wybraniu 13 Gb internet "zniknął".
Gdzie jest błąd - czy kluczem jest nowa aktywacja?
 #1060306  autor: Eon
 26 gru 2018, 19:46
at123 pisze:
25 gru 2018, 13:44
(...) odpaliłem pakiet za 1 zł (300 Mb, nielimit. rozmowy i SMS) i paczkę świąteczną 10 Gb. Ale po wybraniu 13 Gb internet "zniknął".

ale czy po zniknięciu pakietu internet dalej działa ??
 #1060374  autor: at123
 27 gru 2018, 17:02
@jarekt - popatrz w swoją szklaną kulę :) i spróbuj wypatrzyć co mogłem spieprzyć :(

mam aktywne:
Nielimitowane rozmowy, SMSy i 300 MB na 1 dzień (na zielono)Usługa aktywna
jednak na stronie głównej komunikat:
Nie masz aktywnego pakietu
coś muszę jeszcze aktywować?
 #1060429  autor: LaBt3c
 27 gru 2018, 22:10
Tak jak niektórzy koledzy wyżej pisali tak samo i u mnie, niestety sposób nie działa. Po pobraniu ok 295mb internet zwalnia tak, że strony się nie otwierają. Testowałem to przez kilka dni. Na telefonie i na hotspocie z telefonu. Włączałem i wyłączałem promocje 1 zł - taryfa frii. Moim zdaniem jeśli jarekt nie napiszę coś więcej, lub dlaczego nam to nie działa to sposób można uznać za niedziałający.
 #1060441  autor: Eon
 28 gru 2018, 01:36
w takim razie poprosimy załozyciela tematu o wyjaśnienie zasady działania. Bo to jest troche niepoważne zakładanie tematu i pisanie "wiem, ale wam nie powiem, dochodzcie sami". Wiele osób pisze ze im to nie działa a jarekt tylko lakonicznie odpisze "Działa, działa, cały czas działa" ... i główcie się dalej głomby :( To po co te forum ?? Jesli cos wiemy to sie dzielimy "odkryciami" i mamy w d...e czy pracownicy W4 to czytają. Sam pisałeś że od dawna jest mnóstwo błędów w TM więc pewnie prędko technicy tego nie załatają. Poza tym uzytkownicy tego forum są małym promilem wszystkich abonentów
 #1060471  autor: jarekt
 28 gru 2018, 13:12
A tak transfer dziesiątek i setek GB z tej "promo" jest widoczny w bilingu/historii (kolejno około 80GB, 90GB, 110GB i 140GB - wszystkie te sesje kosztowały tytułowe 1zł):

Obrazek

(zamazałem miesiąc, dzień, godzinę i mniej znaczące cyfry transferu oraz usunąłem kolumnę "Numer")

Transfer tak naprawdę kosztuje mnie 0zł ponieważ w ramach ciągłych rekompensat za niedziałające lub źle działające usługi (a jest tego sporo w TM), T-Mobile na mój wniosek (lub nawet bez mojej zachęty) nieustannie doładowuje mi wszystkie reklamowane numery...

W każdym razie NIGDY nie doładowałem żadnego z numerów, na których prowadzę testy tego nielimitowanego neta z tej "promo".
A same startery kosztowały mnie 6 groszy za sztukę licząc już z wysyłką. Oczywiście kupiłem sobie większą ilość do takich zabaw :).
 #1060635  autor: michcio123
 29 gru 2018, 21:03
A może znaczenie ma to o jakiej porze zużyjemy pierwsze 300mb. Jak do tej pory próbowałem skorzystać z promocji popołudniem lub wieczorem i promocja nie działała. Nigdy nie próbowałem w godzinach porannych może to o to chodzi. Jutro sprawdzę.