DAJ CYNK
  • Dowcipy i inne zabawne historyjki... :)
Dowcipy i inne zabawne historyjki... :)

Moderator: Moderatorzy

 #414453  autor: staruch
 02 lip 2010, 13:34
Wchodze do PLAY i mowie do kumpla-porownamy telefony z cenami w orange
-prosze Pani jakie macie ceny telefonow w abonamentach tak do 50zł na 24 miesiace?
-ja...njieeeeeeewjeM.Nie moge Panu podac cen telefonów.
-co?
-bo wie Pan w PLAY cenniki sie wciaz zmieniaja i nie moge Panu podac cennika skoro jutro sie moze zmienic.
-aHA...yyyy
-niech Pan zobaczy na stronie internetowej bo ja nie chce Pana w błąd wprowadzic.
A WAVE w ktorym abonamencie jest dostepny?
-W KAŻDYM.

autentyczna rozmowa konsultanta ktory sie stara o klienta:D

beke caly dzien toczylem...njeeee wJEM;)

pozdro

 #414456  autor: bartek93
 02 lip 2010, 13:58
No wiesz, to zależy od konsultanta. Ostatnio też byłem w salonie PLAY. Miałem chwilę więc myślę sobie "Wejdę i zobaczę co mają ciekawego". Nie minęło 5 sekund od mojego wejścia, a usłyszałem już "W czym mogę Panu pomóc?". Konsultant sprawiał wrażenie obeznanego w temacie, biegle operował funkcjami telefonów, potrafił w przystępny sposób zapoznać z taryfą (choć udawałem zielonego w tej kwestii). Tak, że w Wieluniu PLAY stoi u nas na bardzo dobrym poziomie :)
Ale swoją drogą wczoraj miałem podobną wpadkę tyle, że w salonie Mix electronics (nie wiem jak się to dokładnie pisze). Chciałem obeznać się z cenami przenośnego dysku twardego Samsung G2. Wchodzę do salonu i rozglądam się. Na półkach nie było ani jednego dysku, więc podszedłem do sprzedawczyni. Pani po 50-ce, ogólnie bardzo miła, ale jakby minęła się z powołaniem. Zapytana przeze mnie o dostępność tego dysku zrobiła duże oczy :shock: ale po chwili opanowała się i zaczęła wyszukiwać w bazie komputerowej. Niby nic w tym dziwnego, ale dosłownie co chwilę pytała konsultanta, który był obok: "Konradzie... Co teraz?", "Aha, a teraz?", "Czyli mam tu nacisnąć, tak?". Całość wyglądała dosyć zabawnie bo ten drugi obsługiwał w międzyczasie innego klienta. Swoją drogą pozazdrościć mu cierpliwości ;)

...:::GALAXY LITE:::...

 #414470  autor: staruch
 02 lip 2010, 14:57
pewnie szkolił babke:P

pozdro
 #773854  autor: ciekawy
 30 gru 2014, 03:24
Konradzie tu kliknąć ?
tak,
a teraz tu ?
tak,
a teraz potwierdzić ?
tak,
Konradzie dlaczego mam czarny ekran ?
bo skasowałaś kompa :)
co skasowałam ?
komputer
jak to skasowałam komputer skoro on jest cały ?
normalnie,
a internet też skasowałam ?
tak, też :)

taka historia mi się sama wymyśliła :)
 #773857  autor: darek638
 30 gru 2014, 07:06
Zakładam, że urodziłeś się już z pełną wiedzą i nigdy nikt nic ci nie podpowiadał lub szkolił.

Taka myśl mi się sama nasunęła.

Nigdy więcej Play.
 #774047  autor: ciekawy
 30 gru 2014, 19:01
po co zatrudniają taką skoro ona nic nie wie ?
 #787592  autor: tofik12
 27 lut 2015, 10:10
ciekawy pisze:po co zatrudniają taką skoro ona nic nie wie ?
Nie mam pojęcia, może ma pracę po znajomośći........
 #787596  autor: Sig
 27 lut 2015, 10:26
ciekawy pisze:po co zatrudniają taką skoro ona nic nie wie ?
Bo do tej pracy nie ma kolejki chętnych?

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #788031  autor: zolvio
 02 mar 2015, 00:18
autentyk z T-Mobile, Kraków
zlv: Ile kosztuje abo za przeniesienie numeru stac. do T-M?
T-M: 19.99 zł z telefonem.. <wylicza dopłaty do różnych modeli telefonów>
zlv: a bez telefonu? Nie potrzebuję aparatu.
T-M: NIE DA SIĘ. Dla przenoszących mamy oferty tylko z telefonem. <pauza> Zresztą i tak Pan tego nie załatwi.
zlv: ???
T-M: Bo nam się skończyły te zestawy z telefonami, a tylko na taką ofertę możemy Pana przeniesć..

Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
 #816917  autor: kowalp5
 12 sie 2015, 12:00
Mam do Was takie pytanie. Jest taki salon różowych, w którym już parę razy nie załatwili mi jak trzeba tego, z czym się do nich zwracałem (w tym przez ich wielokrotne błędy nie doszło do przeniesienia do nich jednego z numerów) oraz wykazują się dużą niewiedzą w podstawowych sprawach, a nawet odsyłają na infolinię w kwestiach, które załatwia się w salonie.

Gdzie mogę zgłosić sieci T-Mobile niekompetencje tego salonu? Nie żądam jakiejś rekompensaty czy coś, ale chcę aby dostali info "z góry", że mają się ogarnąć. Bo dają ciała i rzutuje to na nastawienie klientów, całościowy poziom obsługi i kiepską opinię o różowej sieci :?
 #821765  autor: Radiowiec 2
 06 wrz 2015, 20:26
Swego czasu zadzwoniła do mnie pani z ofertą. Dzień dobry! mam dla pana super ofertę! Jednocześnie informuje pana ze nasza rozmowa będzie nagrywana. Ja na to do pani - wie pani co? To ja też włączę nagrywanie bo teraz tylu oszustów dzwoni po ludziach...
Jak pier* słuchawką to mi dobre dziesięć minut w uszach dzwoniło.