DAJ CYNK
  • Dowcipy i inne zabawne historyjki... :)
Dowcipy i inne zabawne historyjki... :)

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 2 z 26
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26

 #244308  autor: babeo
 06 sty 2008, 21:32
lookass pisze:na twarzy
oczywiście :lol: :-D

 #252818  autor: MADMAX
 22 lut 2008, 20:50
Z serii: Absurdy telekomunikacyjne - Telecom Italia :

http://wiadomosci.onet.pl/1697676,12,item.html

Poczytajcie sobie komentarze, szczególnie te gdzie internauci piszą o swoich przypadkach :mrgreen:

Mnie kilka rozwaliło jak np wezwanie z Tele2 do zapłaty 0,00zł (+7zł za wysłanie ponaglenia :lol: )
Są też inne, może i dużo lepsze "kwiatki" :D

Pozdrawiam

 #257067  autor: kowcio
 19 mar 2008, 18:50
"marchewkę pytam się czy kupiłeś" xD K L I K

 #257268  autor: adiq1033
 20 mar 2008, 14:39
DyzaBOYS - Nekecá ~ivo pesak~ Film :lol:

Obrazek

 #257304  autor: MADMAX
 20 mar 2008, 17:16
Hiphopolowiec złowił złota rybkę.
Oczywiscie miał życzenie, itp.
W końcu rybka mówi:
- Ok, twoje życzenie spełni się.
- Kiedy ? - pyta facet.
- W nocy, gdy zasniesz, wszystko się spełni.
Kiedy już spał, obudziło go stukanie do drzwi.
Otwiera drzwi i widzi płonacy krzyż na placu przed domem
i szesć zakapturzonych, ubranych na biało osób.
Przywódca grupy podszedł do niego, z liną w ręku i pyta :
- To ty chłopcze chciałes bujać się jak czarni ?!

Pozdrawiam

 #257586  autor: babeo
 21 mar 2008, 22:48
odkopałem moją pierwszą ... chyba sprzed 13 lat książkę z chwytami na gitarę, autorstwa Janusza Popławskiego.

Teraz wiece dlaczego był taki dobry? **

Obrazek


















** dla tych co nie dojrzeli podpowiedź - policzcie palce :lol:

 #257595  autor: Axe666
 21 mar 2008, 23:48
ja mam szkołe na bas popławskiego :D spoko ksiazka:]

 #262349  autor: MADMAX
 17 kwie 2008, 19:35
Dziś wyczytałem w "Metro":

Mąż siedzi przy komputerze, za jego plecami żona.
Żona mówi:
- No weź puśc mnie na chwilę, teraz ja sobię poserfuję po internecie.
A mąż na to:
- Czy ja Ci wyrywam gąbkę z ręki, jak zmywasz naczynia?


:lol:

Pozdrawiam

 #262414  autor: MATIZ
 18 kwie 2008, 11:34
Przy tym uśmiałem się do łez KLIK :lol: :mrgreen:

 #262561  autor: MarCjaho
 19 kwie 2008, 10:38
Przychodzi zając do sklepu i pyta:
- Jest szampon?
Sprzedawca odpowiada:
- Jest, ale tylko jajeczny
- A to nie, bo ja chciałem głowę umyć.

 #265885  autor: babeo
 12 maja 2008, 21:42
Z zaprzyjaźnionego forum:

Obrazek

 #265897  autor: MADMAX
 12 maja 2008, 22:48
:-D

Który to market? :smt005

Pozdrawiam
  • Strona 2 z 26
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26