DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #1018493  autor: hwx3.0
 21 wrz 2018, 23:53
Cześć, czy mieliście może podobny problem, co ja mam - mianowicie, jeżeli telefon przerzuci się na Orange (roaming Play), to mam problem z połączeniem. Ja rozmówcę usłyszę, ale już rozmówca mnie w ogóle nie słyszy. Tak, jakby komunikacja była jednostronna. Czym może to być spowodowane? Tel - BB 9900

I am a patient boy. I wait, I wait, I wait, I wait :)
 #1019334  autor: hwx3.0
 24 wrz 2018, 21:17
Nikt nie zna podobnego przypadku? Na moim drugim fonie nie ma problemu. Nie wiem, czy to problem z siecią czy telefonem, a jeżeli z telefonem, to z jakiego powodu.

I am a patient boy. I wait, I wait, I wait, I wait :)
 #1019335  autor: iphoneski
 24 wrz 2018, 21:29
Napisz zgłoszenie do play, niech zobaczą co jest, ewentualnie rekonfiguracja roamingu na karcie. Ja osobiście nigdy nie miałem takiego problemu, zawsze działa jak powinno chociaż z RK korzystam wyjątkowo rzadko.
 #1019341  autor: hwx3.0
 24 wrz 2018, 21:48
Właśnie ja też nie miałem problemu wcześniej. Teraz mam, od kiedy na prywatny telefon wziąłem BB 9900. No nic, pogadam z Play

I am a patient boy. I wait, I wait, I wait, I wait :)
 #1019344  autor: wiertolot
 24 wrz 2018, 22:25
Spróbuj, po T-Mobile romaning ustawić w telefonie z kartą PLAY, bo PLAY ma preferowany romaning T-Mobile, romaning Orange jest drugi w kolejce i na niektórych kartach PLAY może być poblokowany, jak chcesz koniecznie korzystać z romaningu Orange to zadzwoń niech ci odblokują, ale moim zdaniem nic ci to nie da, bo T-Mobile i Orange, korzystają z tej samej infrastruktury NetWorkS! i nie ma różnicy z czego korzystasz i tak będzie ten sam zasięg, czy Orange, czy T-Mobile, będzie taki sam! Z siecią Plus jest inaczej, ale przy braku zasięgu macierzystego Play, romaningu T-Mobile( Orange) i tak Cię na romaning Plus przerzuci automatycznie, chyba , że tego zasięgu też nie będzie........i wtedy lipa nigdzie nie zadzwonisz.

Remington: wymoderowano treść poza tematem
 #1019565  autor: hwx3.0
 25 wrz 2018, 19:38
iphoneski pisze:A na roamingu z innej sieci działa?
Na każdej innej działa. Tylko nie Orange.
Według Play wina telefonu, bo na innym działa. Żadnej sieci nie mam zablokowanej na roaming.

I am a patient boy. I wait, I wait, I wait, I wait :)
 #1019682  autor: wiertolot
 26 wrz 2018, 09:46
Spróbuj jeszcze kartę SIM PLAY wymienić w salon na druga i zobacz, czy to samo się dzieje.

Moim zdanie PLAY ci zablokowało romaning Orange, bo romaning T-Mobile mają priorytetowy.
I na niektórych Kartach SIM Play, jest romaning Orange w ogóle wyłączony lub nie działa wcale w niektórych lokalizacjach.
A czemu tak się uparłeś do tego romaningu Orange?
Przecież na romaningu T-Mobile masz to samo, czyli NetWorkS! Ustaw w telefonie automatycznie i tyle.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2018, 10:24 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Prosimy o staranną pisownię, bo trudno to czytać. Kolejne równie niechlujnie napisane posty będą usuwane.
 #1019705  autor: WellDone
 26 wrz 2018, 12:06
Co ty za przeproszeniem pierdzielisz? Orange jest teraz głównym partnerem Playa i nawet zablokowali w CRM-ie konsultantom możliwość zablokowania tej sieci roamingowej, muszą przesyłać wniosek do technicznego.

Wszystkie twoje posty to jakieś wymiociny.

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1019709  autor: kozien70
 26 wrz 2018, 12:23
wiertolot pisze: Moim zdanie PLAY ci zablokowało romaning Orange
Romaning :smt005 :smt005
wiertolot pisze: A czemu tak się uparłeś do tego romaningu Orange?
Może akurat Orange w jego lokalizacji działa najlepiej, jest najmniej obciążone?
 #1019781  autor: hwx3.0
 26 wrz 2018, 17:40
wiertolot pisze:Spróbuj jeszcze kartę SIM PLAY wymienić w salon na druga i zobacz, czy to samo się dzieje.
Karty od ręki za darmo to mi nie wymienią.
wiertolot pisze:A czemu tak się uparłeś do tego romaningu Orange?
Gdzie napisałem, że się upieram? Ja w ogóle się na Orange nie upieram. Mogą mi zablokować, płakał nie będę. Tylko u mnie wygląda to tak, jakby Orange miało najwyższy priorytet i jak jestem w miejscach, gdzie Play nie ma zasięgu to telefon przełącza się automatycznie na Orange. Gdzie jeśli połączy się z Orange, to mam komunikację jednostronną. Ot cała sprawa. W zasadzie problemem nie jest, że mi się z Orange łączy, ale że transmisja głosu jest jednostronna.

I am a patient boy. I wait, I wait, I wait, I wait :)
 #1019785  autor: iphoneski
 26 wrz 2018, 18:01
WellDone pisze:Wszystkie twoje posty to jakieś wymiociny.
Nawet trochę tych wymiocin zgłosiłem, ale niestety nie pomogło. Ten użytkownik ma jakieś specjalne względy czy jak? Może ja się nie znam, ale moderuję kilka grup na Facebooku które mają kilka albo kilkanaście tysięcy członków i tam za pisanie głupot albo tak rażące błędy jest ban dożywotni.
 #1019954  autor: Kryniczanin
 27 wrz 2018, 06:24
Co ty za przeproszeniem pierdzielisz? Orange jest teraz głównym partnerem Playa i nawet zablokowali w CRM-ie konsultantom możliwość zablokowania tej sieci roamingowej, muszą przesyłać wniosek do technicznego.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wczoraj wyłączyłem na dwóch kartach SIM Play roaming krajowy. Operacja trwała około 1 minutę po zakończeniu rozmowy z konsulem. Żadnego wniosku do działu technicznego - dwa lata temu tak było przy wyłączaniu Orange - trzeba było czekać z jeden dzień.
 #1020091  autor: Remington
 27 wrz 2018, 09:14
iphoneski pisze:
WellDone pisze:Wszystkie twoje posty to jakieś wymiociny.
Nawet trochę tych wymiocin zgłosiłem, ale niestety nie pomogło. Ten użytkownik ma jakieś specjalne względy czy jak? Może ja się nie znam, ale moderuję kilka grup na Facebooku które mają kilka albo kilkanaście tysięcy członków i tam za pisanie głupot albo tak rażące błędy jest ban dożywotni.
Zgłoszenie nie było jeszcze obsłużone.

Off-top przeniosłem do Kosza, resztę zostawiłem.
 #1020123  autor: WellDone
 27 wrz 2018, 10:02
Kryniczanin pisze:
Co ty za przeproszeniem pierdzielisz? Orange jest teraz głównym partnerem Playa i nawet zablokowali w CRM-ie konsultantom możliwość zablokowania tej sieci roamingowej, muszą przesyłać wniosek do technicznego.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wczoraj wyłączyłem na dwóch kartach SIM Play roaming krajowy. Operacja trwała około 1 minutę po zakończeniu rozmowy z konsulem. Żadnego wniosku do działu technicznego - dwa lata temu tak było przy wyłączaniu Orange - trzeba było czekać z jeden dzień.
Konsultant powiedział, że albo może całkiem wyłączyć RK, albo wszystkie sieci bez Orange.

Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
 #1020404  autor: PawlusG
 27 wrz 2018, 21:56
Czegoś nie rozumiem, niby Orange to teraz główny partner, a mnie na siłę zrzuca do T. Na infolinii powiedzieli mi, że zmienili mi priorytet sieci tak jak chciałem, czyli Play>Orange>Plus>T. W pracy zasięgu Play nie ma, Orange i Plus LTE jest na wszystkie kreski, a karta i tak loguje się do 3G w T. Ktoś mi może powiedzieć dlaczego tak jest?

:)