Strona 1 z 1
JAK ZMIENIC PLATFORME W PLUSIE
Post:03 paź 2006, 12:16
autor: Liper
usunalem sobie wszystkie napisy z ekrannu na telefonie (x640)
telefon mam w plusie
no i chce sprawdzic stan konta, podobno trzeba zmienic platforme a potem wpisac *100# ?
dobrze mowie

? jak zmienic platforme ? :/
Post:03 paź 2006, 12:28
autor: JacekS
*101*11*99# uzyj tego kodu
Post:03 paź 2006, 12:41
autor: mardall
Taki kod jak napisał *jacenty1812 i przycisk inicjujący rozmowę, np. zielona słuchawka
Post:03 paź 2006, 13:48
autor: Liper
hm, wpisalem : D
przyszedl SMS
Zdalna aktualizacja SIM nieudana. Skontaktuj sie z Biurem Obslugi Klienta: 2601. Kod bledu: 0 01 9404
dziwne, bo teraz jak wpisze *100# to wyskakuje mi stan konta :] to o co chodzi ztym smsem ?
Post:03 paź 2006, 13:59
autor: JacekS
Nie przejmuj sie nim. Jak możesz sprawdzić stan konat pod *100# to jest ok
Post:03 paź 2006, 13:59
autor: Liper
wszystko j/w
wiec nie bede nic robic , jak chodzi to po co psuc :F
tylko po rozmowie sms przychodzi ile kasy stracilem
wylaczyc to sie da ?
Post:03 paź 2006, 14:04
autor: Łukasz
Nie da się tego wyłączyc.
Post:03 paź 2006, 14:07
autor: JacekS
Liper pisze:wszystko j/w
wiec nie bede nic robic , jak chodzi to po co psuc :F
tylko po rozmowie sms przychodzi ile kasy stracilem
wylaczyc to sie da ?
Nie da się wyłączyć, tak jest zawsze po zmianie platformy
Post:03 paź 2006, 14:16
autor: Liper
uuuaaa

to zmulenie .. : / no ale h** chce miec czysta tapete to musze miec smsy po rozmowie

Post:03 paź 2006, 14:25
autor: oprych
Aktualizacja nie udana to częsty problem ostatnio przy przechodzeniu na nową platformę. Nie jestem pewien, ale czy jak byłeś na starej platformie miałeś stan kotna na wyświetlaczu, czy gdzieś w menu w kosztach połączeń? Bo nie udana aktualizacja powoduje np. w nokiach, że stan konta zamraża siena wyświetlaczu a mimo to można go sprawdzieć pod *100#. Niestety taki jest plus, wszsytko się w nim sypie
Post:03 paź 2006, 14:27
autor: Kaczy
No nie cały Plus sie sypie. Tylko stara platforma
Jakby były jakieś problemy dzwoń 2601. Oni czasami potrafią temu zaradzić

Post:03 paź 2006, 15:00
autor: Liper
hmm
mialem na wyswietlaczu wszystko, potem usunalem wszytskie napisy z wyswietlacza, i zmienilem platforme, przed zmienieniem pobralo mi pieniadze za wap czy tam smsy i mialem 13 zl ( przed zabraniem za sms/wap mialem 15 )
zmienilem platforme i jak dzwonie pod *100# mam dalej 15 (czyli jakby jeszce mi nie pobrali za wap/smsy)
zresetowalem telefon ..
i ...
dalej mam 15zl

ocb ?
----
i wlasnie nastepne pytanie, da sie jakos zrobic zeby pobieralo za kazde poloczenie / sms / czy co tam z osobna, a nie hurtowo ?
jednego dnia mam 5zl za chwile przychodzi sms i zostaje 1gr

Post:03 paź 2006, 17:45
autor: D@rio
nie da. Tak pracuje nowa platforma właśnie.
Kaczy pisze:No nie cały Plus sie sypie. Tylko stara platforma
raczej nowa...
Kaczy pisze:Jakby były jakieś problemy dzwoń 2601. Oni czasami potrafią temu zaradzić
w tej kwestii to akurat rozkładają ręce albo udają ze coś robią, robiąc ręcznie aktualizację konta - tylko że to wcale nie pomaga...
Post:04 paź 2006, 01:35
autor: oprych
Trochę mnie dziwi takie postępowanie Plusa. Teraz jak ktoś zakupi starter plusa i ze chce zmienić platformę a tu na dzień dobry problem. Na dodatek ostatnio widzę notoryczny, bo sam miałem taką sytuację z dwoma testowymi simami.
Post:04 paź 2006, 20:20
autor: D@rio
zgadza się. Ale, co zrobić...może w końcu kiedyś tę platformę wymienią...