Wszystkie problemy/niedomówienia załatwiłem w ciągu 2 tygodni od aktywacji usługi (był to głownie problem prawidłowego wyznaczenia "Strefy Domowej", którą udało mi się właściwie wyznaczyć dopiero u 3 konsultanta BOK, na podstawie współrzędnych GPS), do dziś 0-problemów (a testowałem jeszcze przez 1-kwartał, oprócz strefy również "Szczęśliwe Godziny"-bo z tym w sieci było najwięcej niedomówień opisywanych przez użytkowników, u mnie nic takiego nie miało miejsca i nie robiłem żadnych restartów połączenia o godz. 00:00). Działa wszystko OK, także robię przelew i tyle mnie to obchodzi. P.S Co do stabilności utrzymywania sesji, u mnie absolutnym rekordzistą jest Plus (na początku miesiąca zerwał mi sesję trwającą 4 miesiące, na routerze MiFi przejechałem autem 100km i sesję mi utrzymał). Najgorzej jest u mnie na sieci P4 (mobilnie to rwie sesje cyklicznie, a i stacjonarnie szału nie ma-oni najwięcej przewalają danych ze wszystkich sieci, w relacji do dostępnej infrastruktury ).harys pisze: Sprawdź czy Ci dobrze nalicza pakiety. Ja mam prawie półtora roku. Co miesiąc reklamacja bo są dni że zużyciem 50GB w strefie domowej
Ostatnio zmieniony 05 mar 2017, 22:06 przez JFK2016, łącznie zmieniany 1 raz.