Patryk7588 pisze:Nie ma priorytetyzacji w Plusie w tej chwili, platforma na to nie pozwala.
To raczej pobożne życzenie, takie praktyki stosowane są na każdej sieci. Plus nie jest tutaj żadnym wyjątkiem (usługi mogą być realizowane na 2 poziomach: serwerze głównym operatora z podziałem na usługi i na samej stacji bazowej). Użytkownicy usług robili porównania transferów na przykładzie np. usługi internetowej Plusa "LTE bez limitu" i taryfami voice z pakietem danych i uzyskiwali zupełnie odmienne transfery). Osobiście na prowincji znajomym którzy korzystali z Play na roamingu Plusa w voice, polecałem przejście do Virgin Mobile, bo Plus dawał im taki priorytet że nie szło się dogadać (oczywiście dzwoniąc w to samo miejsce na nr Plusa-problemów 0.
).
Patryk7588 pisze:
Gadałem z kumplem z polko, kiedyś chcieli zrobić prio dla zarządu, ale nie było opcji bez dodatkowych prac, olali to bo i tak platformę zmieniają.
Kto się będzie zajmował garstką osób (powiedzmy kilkusetosobową, tutaj rozmawiamy o setkach tysięcy/mln).
Patryk7588 pisze:jedna karta SIM w abonamencie miała wyższy/niższy priorytet niż inna karta w abonamencie.
Przecież tak tego się nie dzieli, lecz tak jak napisałeś
Kod: Zaznacz całyPriorytet miedzy abonamentem głosowym > abonamentem data > kartą występuje,prepaid...MVNO
, bardziej obrazowo
https://www.youtube.com/watch?v=kzIsHMsMNs8, oczywiście dotyczy to także sieci 2-3G.