DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #896512  autor: areksz
 21 lis 2016, 11:05
Witam,
mam taki problem z nju mobile.
Posiadam kartę sim nju która jest nowa i nie jest w stanie zalogować się do LTE.
Zasięg nadajników jest.
Testowałem na innej karcie tego operatora i Orange Free obie karty łapią LTE w różnych miejscowościach.
Ta feralna Nju507 nie łapie nigdzie zasięgu LTE. Loguje się tylko do UMTS/GSM
Posiadam modem Huawei 3372 Apn właściwy itd...
Wymienili mi tę kartę , gdyż BOK podejrzewał jej uszkodzenie .
Jednak nowa usim karta też loguje się tylko do UMTS i GSM , na lte jest ślepa jak ta stara.
Co jest przyczyną?
Czy ktoś miał taki problem?
Pakiet odpalony promocyjny 100GB.
 #896519  autor: -Gosc-
 21 lis 2016, 11:28
Jak wymieniona karta na USIM to powinno działać. Wogóle nie widzi LTE czy nie może się połączyć? Dzwoń do boku, to jest kwestia jakichś ustawień u nich dla tej karty, ja tak miałem z najnowszą kartą w Orange, nie dało się sterować z menu telefonu blokadą prezentacji numeru, jeden telefon, babka przyjęła i za dwie godziny sms że jest już OK.
 #896529  autor: areksz
 21 lis 2016, 12:22
Wcale się nie loguje/widzi, zasięg jest.
Tak jak by modem był pozbawiony lte. Na innych kartach Orange problemu brak. Tylko z tą takie cyrki
Mam w nim ustawione lte>umts i zawsze UMTS.
Jak wybiorę ręcznie LTE(wszystkie pasma) no service brak usługi.
Dzwoniłem do BOK.
 #896537  autor: qcom
 21 lis 2016, 13:40
Ja mam tak na karcie orange, którą dostałem kiedyś jako gratis do zamówienia ze sklepu internetowego. Mimo, że na starterze pisało wielkimi znakami LTE :D to karta za nic nie chce się połączyć z LTE. Bardzo rzadko ją używam więc jakoś strasznie nie zależało mi żeby ją "naprawić".
Dziwne, ze w Twoim przypadku nie pomogła wymiana. Coś Orange ma nie tak z tymi kartami albo w systemie, że trafiają się karty na których nie działa LTE.
 #896553  autor: kozien70
 21 lis 2016, 15:21
Takie głupie pytanie: próbowałeś doładować konto? U mnie nowy prepaid zaczął logować się do LTE dopiero po doładowaniu.
 #896581  autor: ssjdamian
 21 lis 2016, 18:34
Zadzwoń do BOKu i poproś o "odświeżenie lokalizacji" i sprawdzenie, czy usługa LTE-Postpaid/Prepaid jest włączona. Jeśli jest włączona, poproś konsultanta żeby ją wyłączył i włączył ponownie. Na 90% pomoże według mnie.
 #896584  autor: qcom
 21 lis 2016, 18:48
kozien70 pisze:Takie głupie pytanie: próbowałeś doładować konto? U mnie nowy prepaid zaczął logować się do LTE dopiero po doładowaniu.
U mnie doładowanie konta nic nie dało. Ta karta jakaś dziwna jest, włożyłem ją do starego samsunga to nawet 3G nie działa,mimo że telefon widzi Orange 3G. Po włożeniu karty play jest 3G na zasięgu plusa i t-mobile (z każdej z tych sieci mam 3G 900 MHz)
 #896587  autor: xander21
 21 lis 2016, 18:58
A jak skanujesz ręcznie zasięg to masz na liście dostepnych operatorów orange lte(available)? chodzi o modem.
 #896655  autor: areksz
 22 lis 2016, 10:17
elo,
to tak pomogła porada z tym wyłączeniem i włączeniem usługi przez BOK(LTE).
Zgłosiłem do nich techniczne zgłoszenie, lecz dużo to nie dało -dalej je rozpatrują :)
Doładowywać konta: nie miałem zamiaru tego robić z wybrakowanym numerem telefonu.
Zadzwoniłem dziś do BOK poprosiłem o wyłączenie LTE i jego włączenie.
Zadziałało.
Pozdrawiam
<Solved>