- Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Może spróbuj może akurat nie będzie ci potrzebny RK, a wtedy już powinno działać jak należy.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Potwierdziłem, w sensie: obydwie słuchawki muszą obsługiwać EVS, by kodek ten był aktywny i widoczny w Service Menu.kozien70 pisze: ↑04 sty 2019, 11:17Zadzwoń na Samsunga w Tm, który obsługuje EVS. Nie jestem pewien, sprawdzę to wieczorem, ale by był zastosowany kodek EVS to chyba obydwie strony muszą go obsługiwać. Jeśli w Service Menu Samsunga będzie widać EVS, to uzyskasz potwierdzenie obsługi EVS przez Sony.
Chyba muszą obie sieci wspierać EVS aby działało, ja dzwoniłem T-mobile (abo) Samsung S7 XEO -> Orange (abo, prawdopodobnie brandowany) Samsung S9 i w service menu miałem AMR_WB(VoLTE) 12.650
Nie ma aktualnie EVS między sieciami. Wtedy zawsze jest fallback do WB AMR.
Dlaczego na S8+ abonament "play" nie ma Volte chociaż jest ten sówak od włączania właśnie, Volte .
Vowifi działa, maiał ktoś doświadczenie z takim problemem?
Vowifi działa, maiał ktoś doświadczenie z takim problemem?
Co masz na myśli mówiąc że nie ma VoLTE? Suwak jest nieaktywny?
Twitter @FonRuchalFest
Jesteś w zasięgu LTE sieci własnej czy roamingowej?
Jaki dokładnie telefon z jakim oprogramowaniem? Próbowałeś wysłać mimo wszystko SMS aktywujący VoWiFi?
Jaki dokładnie telefon z jakim oprogramowaniem? Próbowałeś wysłać mimo wszystko SMS aktywujący VoWiFi?
Telefon kupiony w sklepie nie brandowany, siec romingowa ,orange, telefon S8+ "SM-G955F" była aktywacja smsem.
Dziękuję, już wszystko jasne, musi być sieć play.
Dziękuję, już wszystko jasne, musi być sieć play.
Ostatnio zmieniony 09 sty 2019, 01:26 przez Morvius, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wymoderowano. Post pod postem.
Czy to normalne, że w PLAY pomimo włączonego i działającego Volte w Galaxy S9 w zakładce: Stan rejestracji IMS jest komunikat- nie zarejestrowano?
Volte na pewno działa: pojawia się ikona volte na belce oraz dzisiaj pierwszy raz miałem rozmowę po EVS w PLAY (sprawdzone w service menu). O co chodzi?
W Orange przy włączonym Volte IMS zawsze mam zarejestrowany.
Volte na pewno działa: pojawia się ikona volte na belce oraz dzisiaj pierwszy raz miałem rozmowę po EVS w PLAY (sprawdzone w service menu). O co chodzi?
W Orange przy włączonym Volte IMS zawsze mam zarejestrowany.
Rejestracja w IMS jest warunkiem działania VoLTE i VoWiFi
Platforma IMS obsługuje te usługi i nie mam pojęcia dlaczego masz niezarejestrowany przy działającym VoLTE
Platforma IMS obsługuje te usługi i nie mam pojęcia dlaczego masz niezarejestrowany przy działającym VoLTE
Jakiś 'bug' w oprogramowaniu telefonu. Sprawdziłem, u mnie też na karcie Play mylnie podaje niezarejestrowany, mimo aktywnego VoLTE.
No to w takim razie wszystko jasne... Pewnie z kolejną aktualizacją to naprawią. Grunt, że VoLTE na tym telefonie ładnie sobie śmiga.
Z czyjego numeru pobiera opłatę za połączenie, jeśli mam włączony tryb samolotowy i rozmawiam przez VoWIFI?
Twojego. Myślałeś, że sąsiada zza rogu?
Myślałem, że właściciel routera (karty SIM) skoro mam włączony tryb samolotowy.
Xperia XZ2 z brandem play wspiera VoLTE w P4. SW 52.0.A.3.126 cust 1314-8232_R3B
O stanie IMS nie ma informacji w ogóle
O stanie IMS nie ma informacji w ogóle
pawcio1978
Nie wiem czy to ty czy ktoś inny ale już było to pytanie. Jak korzystasz z VoWiFi połączenie rozliczane jest jak z Polski. Masz bez limitu nic nie płacisz jeśli nie to stawka jest taka sama jak w Polsce i koszty ponosisz ty.
Nie wiem czy to ty czy ktoś inny ale już było to pytanie. Jak korzystasz z VoWiFi połączenie rozliczane jest jak z Polski. Masz bez limitu nic nie płacisz jeśli nie to stawka jest taka sama jak w Polsce i koszty ponosisz ty.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
A czy korzystając (odbierając) z VoWIFI za granicą płacę jakąś dopłatę u operatora? Czy to też jest rozliczane jak rozmowa w kraju?