Dokładnie, dlatego też to kolejny argument dla którego pozostaje w Play. VoWifi działa stabilnie (zarówno w Polsce jak i zagranicą) a realizuje w ten sposób ponad 90% połączeń. Szkoda że brak VoLTE ale bez tego da się wytrzymać.umcusumc pisze:W Play VoWiFi działa bez zarzutu. Sprawdzane w Chorwacji, Czechach, Austrii, Słowenii, Włoszech.
- Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Za jakiś czas vollte będzie w Play narazie podobno jest na iPhone
Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
Jest i działa poprawnie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
A teraz coś ostatnio VoLTE w T-Mobile się wali. Zasięg pełny rozmówca również ma pełny i albo jest to również VoLTE albo 3G i następuje cisza po jednej stronie tej z VoLTE. Tzn ja słyszę rozmówcę a on mnie nie. Dopiero rozłączenie i ponowne połączenie pomaga i co ciekawe występuje to na różnych telefonach tzn XZ Premium, S9, iPhone X, XA2 itd. Wcześniej takiego problemu nie było.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Potwierdzam problemy z T-Mobile.
Wczoraj rozmawialem przez okolo 50km jadac A2 - Strykow- Kolo i mialem okolo 5 zdarzen, ze ja slyszalem rozmowce, ale rozmowca mnie nie slyszal. Zestawienie polaczenia na nowo rozwiazywalo problem. Wlaczone VoLTE na XZ2.
Wczoraj rozmawialem przez okolo 50km jadac A2 - Strykow- Kolo i mialem okolo 5 zdarzen, ze ja slyszalem rozmowce, ale rozmowca mnie nie slyszal. Zestawienie polaczenia na nowo rozwiazywalo problem. Wlaczone VoLTE na XZ2.
Mam pytanie czy na Samsung Galaxy Note 8 obsługuje VoWifi i VoLTE ?
T-Mobile i Orange tak, Play tylko VoWifi
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
A jak by to było z nowym modelem np. SAMSUNG SM-N960 Galaxy Note 9 ?platinet pisze:Mam pytanie czy na Samsung Galaxy Note 8 obsługuje VoWifi i VoLTE ?
A to się okaże jak wejdzie do operatorów ale będzie tak samo raczej chyba że Play doda obsługę VoLTE dla androidów wtedy może być to np pierwszy telefon z androidem i tą usługą u nich.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Lista telefonów z obsługą WiFi Calling (VoWiFi) i VoLTE w Polsce: https://wificalling-volte.pl/
Nokia 8110 4G wchodzi do oferty Orange. Na forum jest informacja, że w UK obsługuje VoLTE tamtejszych sieci. U nas pewnie obejdziemy się ze smakiem...
Czytałem już na forum nawet nie wiem czy nie tutaj wypowiedź że nie będzie VoLTE dla tego telefonu
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Rzecznik tak napisał na Twitterze. Ale to było kilka miesięcy temu, a poza tym już nieraz na blogu pisali, że dany telefon nie obsługuje ich VoLTE czy VoWiFi, a tymczasem obsługiwał. Przynajmniej z kilkoma Samsungami tak było, więc poczekajmy na realne testy kogoś świadomego.
To prawda z tym różnie bywa. Ale bardzo wątpliwe żeby dodali VoLTE dla tego telefonu
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Ja to jakiś pechowy jestem. Od trzech dni vowifi już mi wogole nie działa. Teraz jestem w italii i kurcze nic. Nawet lte w roamingu mi padło ( na żony numerze działa)
Napisałem do T-Mobile, bo telefon (IPhone X) po zejściu do 3G - mimo nadajnika LTE w bliskiej odległości - czasami nie chciał wracać do LTE. Musiałem resetować sieć, telefon itp. A VoLTE miałem non stop włączone. Kazali mi wymienić kartę SIM i teraz wszystko się zmieniło. Telefon prawie cały czas trzyma się LTE, co bardzo cieszy. Mam tylko pytanie: wcześniej u góry ekranu w polu z nazwą operatora pojawiało mi się „T-Mobile.pl”, a teraz cały czas jest to „T-Mobile.pl Q”... spotkaliście się już z czymś takim? Dla mnie to kompletna nowość, choć myślę, że może to mieć związek z usługą Quality Gold. Dzisiaj jadąc trasą Wadowice - Kraków (Grzegórzki) miałem non stop Q i LTE. Tylko ciekawe co było nie tak z kartą SIM, że przez 8 miesięcy trwania umowy ani razu nie pokazała mi tego Q...
Ostatnio zmieniony 15 sie 2018, 23:47 przez Tomaszfraczek, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak, to Quality w T-Mobile. Nie powinno to mieć związku z kartą SIM tylko z taryfą.
A jaką masz taryfę?Tomaszfraczek pisze:Napisałem do T-Mobile, bo telefon (IPhone X) po zejściu do 3G - mimo nadajnika LTE w bliskiej odległości - czasami nie chciał wracać do LTE. Musiałem resetować sieć, telefon itp. A VoLTE miałem non stop włączone. Kazali mi wymienić kartę SIM i teraz wszystko się zmieniło. Telefon prawie cały czas trzyma się LTE, co bardzo cieszy. Mam tylko pytanie: wcześniej u góry ekranu w polu z nazwą operatora pojawiało mi się „T-Mobile.pl”, a teraz cały czas jest to „T-Mobile.pl Q”... spotkaliście się już z czymś takim? Dla mnie to kompletna nowość, choć myślę, że może to mieć związek z usługą Quality Gold. Dzisiaj jadąc trasą Wadowice - Kraków (Grzegórzki) miałem non stop Q i LTE. Tylko ciekawe co było nie tak z kartą SIM, że przez 8 miesięcy trwania umowy ani razu nie pokazała mi tego Q...
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
O, dzięki, już wiem ale dokładnie: nie powinno mieć to związku z kartą SIM, tylko z taryfą, a mam JUMP ProFirma XL. Także przez 8 miesięcy lecieli sobie w kulki