Strona 1 z 1
[Puls] Problem z kartą SIM
Post:17 cze 2016, 09:29
autor: olsenolsen
Witam. Wymieniłem wczoraj kartę SIM na micro SIM w plusie i pani z obsługi zapewniała, że będzie aktywna w ciągu 3 godzin. Jednak po upływie kilkunastu dalej jest nieaktywna. Szukałem odpowiedzi w Internecie, jednak nie znalazłem nic oprócz formularza na forum plusa, który mi nie działa (podejrzewałem, że muszę być zalogowany, ale po rejstracji nie mogę aktywować konta, więc się nie dowiem). Miał ktoś podobny problem? Lub wie ktoś jak go rozwiązać?
Re: [Puls] Problem z kartą SIM
Post:17 cze 2016, 11:27
autor: ssjdamian
Zapewne konsultant w Salonie kartę wydał a jej nie aktywował. Stara karta SIM działa? Jeśli stara karta nie działa, to wyłącz i włącz telefon z nową karta SIM. Jeśli to nie pomoże sugeruje powrót do Salonu lub telefon do BOK.
Re: [Puls] Problem z kartą SIM
Post:19 wrz 2016, 08:28
autor: michael_dee
Problem nie dotyczy sieci Plus, bo karta działa w sieci Play, ale temat się zgadza.
Pytanie brzmi: co mogło być przyczyną uszkodzenia karty SIM (nanoSIM) w telefonie?
Używałem karty nanoSIM w telefonie przez 1,5 roku i dotychczas działała bez problemu. W ostatni weekend dokonałem płatności z wykorzystaniem modułu NFC i kilka minut potem telefon pokazał komunikat o braku karty SIM. Wyłączyłem i ponownie włączyłem telefon, ale to nie pomogło.
Poszedłem do salonu Play i wymieniono mi kartę na nową.
Po włożeniu nowej karty telefon czytał ją bez problemu, czyli poprzednia karta musiała zostać uszkodzona.
Konsultant stwierdził, że terminal płatniczy mógł uszkodzić kartę. Wydaje mi się to jednak mało prawdopodobne, gdyż płatności zbliżeniowe telefonem wykonuję często, od blisko roku i dotychczas nic złego nie działo się z kartą SIM z tego powodu. Tym bardziej, że wielokrotnie płaciłem zbliżeniowo telefonem właśnie w tym miejscu.
Re: [Puls] Problem z kartą SIM
Post:19 wrz 2016, 21:36
autor: Młody..
@michal_dee - Miałem podobny przypadek, ale w trakcie zwykłego użytkowania. Wysłałem sms-a, i nagle szlag kartę trafił.. Powodem po prostu była nagła utrata uprawnień.