Obsługa posprzedażowa Play- Huawei P8 lite Lte słuchawki
Post:12 kwie 2016, 13:21
Nabyłem zestaw telefonu Huawei p8 lite LTE wraz z akcesoramini wraz z dowodem zakupu itp. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że przy pierwszum wyjęciu z folii słuchawek zauważyłem duże nieprawidłowosci. Wspomniana wada polegała na tym ze nie lączą dzwiek sie rozmywa. Efekt jest taki jakby działala jedna czesc...
Prosze powiedziec czy sam paragon wystarczy aby mi jako osobie ktory nie ma abonamentu aby skorzystać z obsługi posprzedażowej. mam nadzieje równiez ze nie trzeba dawac z telefonem, tylko same wadliwe słuchawki
Dziękuje za Wszelką pomoc. Dzwoniłem na infolinie, konsultantka brała w Play konsultacje. troche miałem wrażenie, żę nie wie o czym mówi
Prosze powiedziec czy sam paragon wystarczy aby mi jako osobie ktory nie ma abonamentu aby skorzystać z obsługi posprzedażowej. mam nadzieje równiez ze nie trzeba dawac z telefonem, tylko same wadliwe słuchawki
Dziękuje za Wszelką pomoc. Dzwoniłem na infolinie, konsultantka brała w Play konsultacje. troche miałem wrażenie, żę nie wie o czym mówi