Strona 1 z 1

Obsługa posprzedażowa Play- Huawei P8 lite Lte słuchawki

Post:12 kwie 2016, 13:21
autor: marnow4810
Nabyłem zestaw telefonu Huawei p8 lite LTE wraz z akcesoramini wraz z dowodem zakupu itp. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że przy pierwszum wyjęciu z folii słuchawek zauważyłem duże nieprawidłowosci. Wspomniana wada polegała na tym ze nie lączą dzwiek sie rozmywa. Efekt jest taki jakby działala jedna czesc...
Prosze powiedziec czy sam paragon wystarczy aby mi jako osobie ktory nie ma abonamentu aby skorzystać z obsługi posprzedażowej. mam nadzieje równiez ze nie trzeba dawac z telefonem, tylko same wadliwe słuchawki
Dziękuje za Wszelką pomoc. Dzwoniłem na infolinie, konsultantka brała w Play konsultacje. troche miałem wrażenie, żę nie wie o czym mówi

Re: Obsługa posprzedażowa Play- Huawei P8 lite Lte słuchawki

Post:12 kwie 2016, 14:09
autor: f0ku5
Nie ta kategoria forum...

Re: Obsługa posprzedażowa Play- Huawei P8 lite Lte słuchawki

Post:12 kwie 2016, 18:21
autor: inżynier
marnow4810 pisze:troche miałem wrażenie, żę nie wie o czym mówi
Nie dziwię się konsultantce, ja czytałem kilka razy to co Ty napisałeś, i też nie wiem o co Ci chodzi.

Re: Obsługa posprzedażowa Play- Huawei P8 lite Lte słuchawki

Post:13 kwie 2016, 10:07
autor: pakierhakierxd
Ja zrozumiałem że słuchawki nie działają tak jak powinny ;)
Ciekawe czy wymienią :D

Re: Obsługa posprzedażowa Play- Huawei P8 lite Lte słuchawki

Post:14 kwie 2016, 16:04
autor: bonzoo
Wymienią, ale będziesz czekał 2-3 miesiące, sam tak miałem.Szkoda w ogóle zachodu bawić sie w zanoszenie słuchawek wartych 15zł