DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 80 z 93
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 93
 #1118026  autor: kozien70
 23 cze 2021, 17:08
Nie ma EVS. Wadliwa sygnalizacja, dziś znowu mam to u mnie. Dzwonię z Nokii 515 w 2G na VoLTE Galaxy S21+, obydwa w Orange i Galaxy pokazuje HD+ 😄 W drugą stronę normalnie. Znowu coś spieprzyli.
 #1118563  autor: ketton
 04 lip 2021, 20:55
Żadne EVS tylko pewnie wadliwa sygnalizacja po stronie Orange, o czym już tutaj było pisane. U mnie też dzisiaj w relacji TM (iphone 12)-->Orange (S9), terminal Samsunga pokazuje HD+ (EVS), a rzeczywiście rozmowa idzie kodekiem AMR-WB.

Nawiasem mówiąc- wielu pisało tutaj, że miało w tej relacji EVS, po czym okazywało się, że to zwykłe HD. Czyli wychodzi na to, że niektórzy ze słuchu nie potrafią wyłapać różnicy pomiędzy tymi kodekami tylko sugerują się ikoną na telefonie.
 #1118564  autor: kwistas
 04 lip 2021, 21:00
To musiało być mega wypasione Hdvoice, EVS jest między użytkownikami T-Mobile, a jakość była praktycznie identyczna. U mnie nawet nie ma ikony HD jak przeszedłem do T-Mobile.
 #1118574  autor: mariusz9a
 05 lip 2021, 08:02
ketton pisze:Żadne EVS tylko pewnie wadliwa sygnalizacja po stronie Orange, o czym już tutaj było pisane.
U mnie nawet się zdarza między Orange a Plusem - taka abstrakcja sygnalizacji w Orange ;-)
ketton pisze:Nawiasem mówiąc- wielu pisało tutaj, że miało w tej relacji EVS, po czym okazywało się, że to zwykłe HD. Czyli wychodzi na to, że niektórzy ze słuchu nie potrafią wyłapać różnicy pomiędzy tymi kodekami tylko sugerują się ikoną na telefonie.
Jak we wszystkim. Audiofile też słyszą różnicę np. w brzmieniu kabli bo "ktoś" (czyli producent) im to wmówił. Normalna sprawa, udowodniona przez psychologów - dasz ludziom ten sam produkt i wmówisz im że jeden to podróbka, a większość zacznie się dopatrywać różnic...
 #1118579  autor: Mixiorek
 05 lip 2021, 09:32
EVS pięknie wycina tło. Także najlepiej gdyby osoba z którą rozmawiacie była w głośnym otoczeniu. Peron stacji kolejowej, peron metra, głośna ulica obok. Wy powinniście słyszeć czysty głos.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1118592  autor: Dodo84
 05 lip 2021, 12:33
Dla mnie przesiadka z HD Voice na EVS była od razu ewidentnie słyszana. Może to kwestia urządzeń, ale nie dało się nie poczuć tej różnicy (LG G7 i Huawei P20 Pro). Głos staje się wyraźniejszy i rzeczywiście tło jest wyciszone do kompletnego minimum. Jak rozmowa spadnie do HD Voice już to tło jest bardziej słyszalne.

https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
 #1118601  autor: f0ku5
 05 lip 2021, 17:45
ketton pisze:
04 lip 2021, 20:55
Żadne EVS tylko pewnie wadliwa sygnalizacja po stronie Orange, o czym już tutaj było pisane. U mnie też dzisiaj w relacji TM (iphone 12)-->Orange (S9), terminal Samsunga pokazuje HD+ (EVS), a rzeczywiście rozmowa idzie kodekiem AMR-WB.
U mnie od paru dni połączenie z TM (iPhone X) do Flexa (S21 Ultra) idzie w EVS-SWB. Nie mam niestety jak inaczej tego potwierdzić, jak tylko service menu Samsunga.
Moim zdaniem coś w końcu się rusza.
  • Strona 80 z 93
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 93
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 93