DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 35 z 35
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
 #1079317  autor: Dodo84
 27 sie 2019, 12:32
LG G4 Play 3G --> BOA T-Mobile piękny HD Voice. Chciałoby się napisać " w końcu" bo gdzie jak gdzie, ale przy rozmowach z konsultantami operatorów komórkowych i nie tylko HD Voice powinno być podstawą bo przy takiej ilości osób i hałasów to pozwala jednak lepiej zrozumieć co mają nam pracownicy do powiedzenia.
 #1079340  autor: 3G
 27 sie 2019, 15:58
Tak, "kocham" gdy w trakcie połączenia z jakimś BOK konsultanci przekrzykują się i zdarza się słyszeć także to, co mówi ten obok :)

Z innej beczki: który możliwie jak najtańszy Samsung (może być używany) obsługuje HD Voice? Tak by zamienić J5 z 2015 na coś z lepszą jakością rozmów. Ten telefon jest OK dla jego użytkownika, z wyjątkiem HD Voice. "Nowy" telefon mógłby mieć nawet równie słabe parametry, byle by miał tę funkcjonalność.

http://www.speedtest.net/android/4992503276.png
 #1079342  autor: kozien70
 27 sie 2019, 16:07
Np. J3 2017, ma HD Voice 2G/3G i VoLTE/VoWiFi. A nawet androida 9kę ;)
No chyba, że to nadal za wysoka półka cenowa.
 #1079356  autor: 3G
 27 sie 2019, 18:57
Dzięki i sorry za offtop :-)

http://www.speedtest.net/android/4992503276.png
 #1089161  autor: ERA_GSM
 30 sty 2020, 21:27
szybkie pytanie...czy HD voice działa (ma w ogóle szansę szansę działać) przy połączeniach międzynarodowych wewnątrz UE.
dzięki
 #1089165  autor: p2225
 30 sty 2020, 22:56
Od wielu lat (wcześniej niż między naszymi operatorami) działa HD Voice między holenderskim (niderlandzkim? ;) ) KPN Mobile i naszym Play'em.

B7+B1+B3+QAM256:
https://www.speedtest.net/android/5276103240.png
 #1089724  autor: Duke
 09 lut 2020, 12:33
"Usterka" - ciekawostka związana z HD Voice.

Po przeniesieniu numeru z Play-a do Orange Flex, wszystkie połączenia przychodzące (również wewnątrzsieciowe) są w mizernej jakości. Ewidentnie słychać brak HDV. Wychodzące działają prawidłowo.
Karta siedzi w iPhonie XS (jako dual sim), a jej duplikat z tym samym numerem w Apple Watch-u. Kilka razy wymieniałem kartę eSIM na zwykłą i z powrotem na eSIM. Karty testowane w różnych aparatach, z włączonym VoLTE i bez. Efekt jest zawsze taki sam, brak HDV dla połączeń przychodzących. Wychodzące są OK.

Co ciekawe, jeżeli włączę przekierowanie bezwarunkowe na drugi numer w tym samym aparacie (też z Orange) wszystko jest OK. Przekierowane połączenia są w dobrej jakości.

Co na to Orange?

1. "Przepraszamy za usterkę. Naprawiliśmy już powinno działać."
Nie. Nie działa.

2. "Proszę wymienić kartę SIM."
Wymieniłem 3 razy, ale ok, wymienię po raz czwarty. Wciąż nie działa.

3. To jest najlepsze: "Nasza sieć jest zakłócana przez nieprawidłowo działające urządzenie radiowe. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby odnaleźć źródło zakłóceń i zmusić właściciela do jego wyłączenia w najkrótszym możliwym czasie."
:shock:
Ale przecież Wam pisałem że w tym samym aparacie mam drugą kartę z Orange która działa prawidłowo. Więc to nie jest problem sieci w miejsc w którym jestem.

Czekam na dalszy rozwój sytuacji.... :mrgreen:
  • Strona 35 z 35
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35