[T-Mobile] sieć zajęta, Samsung GT-E1150
Post:16 gru 2013, 14:40
Witam!
Kupiłem w/w telefon ok. 3 tyg temu i już kilkakrotnie w różne dni nie mogłem się dodzwonić (SMSy dochodziły i wychodziły), był komunikat "sieć zajęta".
Poszukałem trochę i ten komunikat odnosi się do operatora, ale czy jest możliwe, że trafiłem na felerny telefon? Czy może jednak ten błąd jednoznacznie wskazuje na winę T-mobile?
pozdrawiam
Kupiłem w/w telefon ok. 3 tyg temu i już kilkakrotnie w różne dni nie mogłem się dodzwonić (SMSy dochodziły i wychodziły), był komunikat "sieć zajęta".
Poszukałem trochę i ten komunikat odnosi się do operatora, ale czy jest możliwe, że trafiłem na felerny telefon? Czy może jednak ten błąd jednoznacznie wskazuje na winę T-mobile?
pozdrawiam