Strona 1 z 1

[T-Mobile] sieć zajęta, Samsung GT-E1150

Post:16 gru 2013, 14:40
autor: Marcel82
Witam!
Kupiłem w/w telefon ok. 3 tyg temu i już kilkakrotnie w różne dni nie mogłem się dodzwonić (SMSy dochodziły i wychodziły), był komunikat "sieć zajęta".
Poszukałem trochę i ten komunikat odnosi się do operatora, ale czy jest możliwe, że trafiłem na felerny telefon? Czy może jednak ten błąd jednoznacznie wskazuje na winę T-mobile?
pozdrawiam

Post:16 gru 2013, 15:12
autor: Flash999
Podaj swoją przybliżoną lokalizację (ulica, miasto, województwo), możliwe że trwa u Ciebie modernizacja sieci i przez to występują problemy.

Post:16 gru 2013, 19:57
autor: Marcel82
Grudziądz
ul. Karabinierów, Legionów, Wybickiego. W różnych rejonach to się działo.
Mieszkam blisko ulicy Karabinierów

Post:16 gru 2013, 20:17
autor: Edmund
Marcel82, czy robiłeś test krzyżowy? Tj. czy sprawdzałeś swój telefon z inną kartą SIM, a swoją kartę SIM na innym telefonie?

Post:16 gru 2013, 20:36
autor: Marcel82
Będąc dokładnym, to jest to telefon mamy i nie byłem w stanie tego zrobić, następnym razem. Myślałem, że jednoznacznie można stwierdzić: to wina sieci.
I co z tym Grudziądzem Flash999?