Użytkownik
Ranga
VIP
Posty
6883
Rejestracja
21 sie 2007, 20:01
Sieć
Każda
Lokalizacja
Stegny
lordbyd pisze:W pełni zgadzam się, z postem Kolegi 3G.
Dla zwykłego użytkownika nie ma znaczenia czy połączenie jest realizowane w 3G czy VoLTE.
Takie mam wrażenie że kiedyś więcej rozmawiałem przez komórkę w porównaniu z tym co teraz.
Jeśli wbijać szpilkę Plusowi to za brak przejścia z 3G do 4G w trakcie aktywnej transmisji danych. To jest minus a nie jakieś VoLTE
kozien70 pisze: ↑08 lis 2019, 09:12@Mixiorek - oczywistym jest, że jakość EVS jest lepsza, niż zwykłego HD Voice. Myślę jednak, że przeceniasz znaczenie tej różnicy dla zwykłego użytkownika i dlatego Twe "samochodowe " porównanie jest tu nieadekwatne. Różnicę między Oplem a Mercedesem zauważy dużo osób. Między EVS a zwykłym HD zdecydowana mniejszość, o ile nie w ogóle pojedyncze przypadki.
Śmigam służbowym Mercedesem - ma 6 lat. Dużo wyżej oceniam oceniam Poloneza dziadka który ma 19 lat.Każdy podchodzi subiektywnie. Jeden jest zadowolony z Opla a drugi jeździ mercedesem.
Jasne, a ile % użytkowników jest w stanie to powiązać ze sobą. Typowy user gadający przez WIFI Calling wie, że mu rozmowę urwie bo kończy się zasięg WIFI i nie powiąże tego z ciągłością VOLTE.Przy WiFi calling VoLTE przydaje się do zachowania ciągłości rozmowy.
Tak, zwłaszcza w prepaidach T-bombaj i Orange
Jesteś pewnyZresztą tutaj jest dyskusja o Plusie, który nie ma nigdzie VoLTE i VoWiFi
Kozien ja się z Tobą zgadzam, ale patrząc okiem laika to VoLTE to abstrakcja a VoWIFI usługa przydatna.Napisałeś wcześniej w całkiem innym kontekście: że VoWiFi ma sens a VoLTE to ciekawostka. Dlatego wskazałem Ci, że nie masz do końca racji, bo obydwie technologie ładnie się uzupełniają i widać praktyczny skutek nawet jeśli się nie wie, z czego się korzysta.
To tak jak ja w voice Orange-nie czekam, tylko mam zrzut z LTE do HSPA, gdyż telefon miał wspierane rozmowy VoLTE do wiosny 2019 roku, mimo że to urządzenie oparte na Snapdragon 845 z 6GB RAM. Także nie żartujmy sobie i nie piszmy o VoLTE jako powszechnym standardzie (a nie jestem statystycznym olewającym całkiem ww atuty, w domu do komunikacji z bliskimi używam urządzeń Polycom właśnie ze względu na jakość dźwięku, w przypadku telefonii komórkowej średnio mi na tym zależy-nie mam problemów od 2013 roku z jakością połączeń w Orange/Plusie na służbowym, w przeciwieństwie do wówczas używanego Play w RK). Także nie ma ciśnienia lub jest u osób które są "uzależnione"-ale to akurat kamyk nie do Twojego ogródka.
Dopóki nie zostanie wdrożona wspólna sieć 5G, nie widzę ciśnienia na szybkie wdrażanie usługi VoLTE, sieć Plusa w znacznym % to klienci usług łączonych i podstawowego dostępu do internetu (a przy 5MHz pasma zasięgowego nie ma co zaśmiecać sieci zbędną transmisją, już dziś są takie miejsca gdzie na L900 bywa po 2-3Mbps w godzinach szczytu a na U900 potrafi równolegle lecieć transfer x3).kozien70 pisze: ↑07 lis 2019, 17:22Bo prawdę mówiąc Polkomtel ma po części rację. Ile procent klientów jest w ogóle świadomych istnienia takich usług jak VoLTE/VoWiFi?
Przypuszczam, że nie ma nawet jednego procenta. My pasjonaci jaramy się tym, ale zarząd firmy nie patrzy przez pryzmat geek-ów, tylko zwykłych przeciętnych klientów. A ci mają jakieś VoLTE/VoWiFi w d...
Hajsu to póki co nie przyniesie, więc nie ma decyzji o komercyjnym wdrożeniu. A Polkomtel to operator, który najbardziej przygląda się każdej złotówce, zanim zdecyduje się ją wydać.
Odwyk i to w dobrym ośrodku... To nie jest standard dostępny dla wszystkich urządzeń, także nie ma co puszczać krokodylich łez.
Ja akurat widzę w tym większy +, patrzę na to z punktu widzenia klienta data i usług łączonych (a to oni przynoszą największe przychody a nie mobilki którzy mogą skakać po sieciach za kilkanaście zł/miesiąc), a tutaj transmisja w Plusie działa perfekcyjnie w porównaniu do konkurencji (w dodatku mając tylu wirtualnych klonów na "plecach" ).