Strona 1 z 1
Play Online tylko na zasięgu Play
Post:17 cze 2012, 01:30
autor: ciekawy
Można rozwiązać umowę bez płacenia kary jeśli zasięg Play-a uniemożliwia skorzystanie z usługi Play Online ?
Np w dniu zawarcia umowy zasięg jest, potem minie jakiś czas i coś się stanie, że zasięgu nie będzie to co wtedy, klienci muszą dopłacić abonament do końca umowy albo zapłacić karę umowną jeśli rozwiązą umowę czy jest opcja rozwiązania umowy bez płacenia kary i abonamentu jeśli nie można korzystać z Play Online na zasięgu Play-a ?
Post:17 cze 2012, 05:31
autor: KC-KARLOS
ciekawy, jeśli masz problemy z zasięgiem - zgromadź dane o nadajniku/nadajnikach i jego lokalizacji, w którym występują problemy. Zerwanie umowy bez płacenia kary przysługiwałoby Tobie, w przypadku permanentnego występowania problemów z nadajnikami.
Sprawdź też swój modem, czy jest sprawny i czy wyłapuje odpowiednią siłę sygnału.
Post:17 cze 2012, 08:58
autor: user_delete34
Karlos20, chyba nie. Dostałby informację, że to "internet mobilny i działa tylko na określonych obszarach w miarę możliwości świadczenia usług"i tyle by opa to obchodziło. Jeśli podpisał umowę może próbować (bezskutecznie) walczyć bezpośrednio lub przez UKE, jeśli byłoby oczywiste, że racja jest po jego stronie i spełnia wszystkie wymagania, a to PLAY go olewa.
Post:17 cze 2012, 10:05
autor: Ruben
Dokładnie tak, jak napisał Markadiusz. Internet mobilny jak sama nazwa wskazuje nie gwarantuje działania w każdym miejscu kraju. W jednym miejscu nie działa ale w drugim miejscu działa. Niemniej jednak można i trzeba próbować rozwiązać umowę jeżeli na tym nam zależy. Nawet tutaj na forum spotkałem się z przypadkami, kiedy to Play umożliwił rozwiązanie umowy bez kary ale też czytałem, że potrafili się wypinać na abonenta.
100% odpowiedzi nikt z tutaj piszących nie udzieli, bo jak widać wszystko zależy od operatora, który raz wykazuje zrozumienie a innym razem całkowity jego brak.
Post:17 cze 2012, 10:54
autor: drcox
Jeżeli w miejscu w którym zawsze korzystał zasięg był bardzo dobry a potem np. skręcili czy zlikwidowali nadajnik to UKE prawdopodobnie mu pomoże, bywały takie przypadki wielokrotnie. Ale tak typu: zerwę sobie bo mi się nie chce płacić, wykręcę się zasięgiem to nie przejdzie.
Post:17 cze 2012, 17:24
autor: Edmund
ciekawy, poza tym w Play Online możesz przez pierwsze 7 dni testować ich usługę po czym zerwać umowę bez konsekwencji - zwrócą Ci wszystkie pieniądze poza opłatą aktywacyjną, która obecnie wynosi 1zł.
Więcej informacji na:
http://www.play.pl/pl/promocja/play-int ... index.html
http://www.play.pl/pl/oferta/internet/a ... index.html
Post:17 cze 2012, 22:28
autor: ciekawy
drcox pisze:Jeżeli w miejscu w którym zawsze korzystał zasięg był bardzo dobry a potem np. skręcili czy zlikwidowali nadajnik to UKE prawdopodobnie mu pomoże, bywały takie przypadki wielokrotnie. Ale tak typu: zerwę sobie bo mi się nie chce płacić, wykręcę się zasięgiem to nie przejdzie.
o to pytałem, że gdyby pojawił się problem z likfidacją nadajnika albo zrywałoby połączenie, nie myślałem o żadnym zrywaniu umowy na zasadzie "bo mi się nie chce płacić" bo za net wszędzie trzeba płacić, jak nie w Play to gdzie indziej, więc to jest bez sensu rozwiązanie zrywać umowę z tego powodu.
Post:19 cze 2012, 12:38
autor: Vieslav
Likwidacja nadajnika to nie jest powód. Tak jak koledzy wyżej pisali - operatora nie interesuje, że akurat w jednym miejscu nie ma zasięgu, bo na pozostałym obszarze kraju zasięg jest. Internet jest mobilnym więc jak chcesz do używać to możesz pojechać tam, gdzie jest zasięg.
A teraz z innej beczki - znajomemu pozwolili rozwiązać umowę przed terminem z ich winy. Cała walka trwała jakieś pół roku jak nie dłużej, a wyglądało to tak, że wziął usługę, przez okres testowy działała dobrze, potem prędkość 0,01mb/s, pingi 3000ms. W pierwszych miesiącach odpisywali dokładnie tak, jak tobie napisałem - jak chce korzystać z internetu to niech jedzie tam, gdzie jest zasięg. Wszak internet jest mobilny, poza tym miał czas na testowanie więc mógł oddać jak mu nie odpowiadało. Dorzucali gratis jakieś gigabajty. Po około 3-4 miesiącach zaczęli dawać upust do każdej faktury aż w końcu pozwolili rozwiązać umowę. Tak jak wspominałem - leciała jedna reklamacja za drugą. Jak masz czas i nerwy to możesz próbować. Maile cię nic nie kosztują.
Post:19 cze 2012, 13:31
autor: drcox
Vieslav pisze:Tak jak wspominałem - leciała jedna reklamacja za drugą. Jak masz czas i nerwy to możesz próbować. Maile cię nic nie kosztują.
Rekomendowane również wmieszanie w to UKE

Post:19 cze 2012, 15:28
autor: Vieslav
Obecne UKE bardzo faworyzuje Playa (wnioskuję z wypowiedzi na temat najbliższego przetargu) więc może być różnie. Może na początek łapać na forum userów play4you?
Post:19 cze 2012, 15:46
autor: play4you2
Nie rozumiem Twojego wpisu że ,,UKE bardzo faworyzuje playa...,, UKE jest organizacją rządową będącego organem regulacyjnym w dziedzinie rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych.
Post:19 cze 2012, 16:04
autor: Vieslav
play4you2, czy ty w ogóle czytasz całe wypowiedzi czy tylko wyrywkowo a potem robisz z igły widły żeby się "hejterzy" i fancluby zleciały?
Vieslav pisze: (wnioskuję z wypowiedzi na temat najbliższego przetargu)
Kod: Zaznacz całyFaworyzowanie P4 w przetargu na częstotliwości 1800 MHz jest uzasadniona, a wyrównanie zasobów po stronie wszystkich graczy to najważniejsze, czego trzeba dopilnować w tym przetargu - mówi Anna Streżyńska, była prezes UKE.
Kod: Zaznacz całyP4 musi siłą rzeczy być preferowane w przetargu, jeżeli chcemy utrzymać konkurencyjność rynku.
Źródło: telepolis.pl
Na gruncie przetargu. Dziękuję, do widzenia.
Post:19 cze 2012, 17:58
autor: Robert.AB
Każdy operator zabezpiecza się w regulaminie, że między innymi mapa zasięgu nie może być podstawą zawarcia lub rozwiązania umowy tak samo jest z likwidacją "stacji nadawczo-odbiorczej". Pisząc reklamację niewiele możesz zyskać ale można próbować załatwić to przez UKE lub UOKiK. Jeśli trafisz na kogoś kompetentnego w danym temacie może się czasem udać rozwiązać umowę. Operator oczywiście zrobi sobie sobie reklamę, że jest prokonsumencki

Post:20 cze 2012, 16:53
autor: play4you1
Zgodnie z § 8 „Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Internetu przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów”:
9. "Operator świadczy Usługi Telekomunikacyjne w ramach istniejących możliwości technicznych, o jakości zgodnej z normami ETSI (European Telecommunications Standards Institute)".
13. "Operator stale rozwija zakres Usług Telekomunikacyjnych dostępnych dla Abonentów. Zakresy usług dostępnych w miejscach, w których możliwym jest korzystanie z Usług Telekomunikacyjnych Operatora, mogą się nieznacznie różnić od siebie. Szczegółowe informacje na temat zakresu dostępnych Usług Telekomunikacyjnych można uzyskać w Punktach Sprzedaży P4 lub na stronie WWW Operatora".
Play Online jest usługą mobilną, co oznacza, że jest możliwość korzystania z niej w różnych lokalizacjach.
Mimo wszystko takie sprawy są rozpatrywane indywidualnie. Jeżeli jest problem z zasięgiem zgłoś to proszę do Obsługi Klienta, sprawdzimy co da się zrobić.