DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 1482 z 1540
  • 1
  • 1480
  • 1481
  • 1482
  • 1483
  • 1484
  • 1540
 #1074059  autor: Kryniczanin
 13 cze 2019, 20:18
Ta mapa to mistrzostwo galaktyki w propagandzie i czarowaniu rzeczywistości rozlali na cały kraj biały kolor 2 Carrier Aggregation na większości kraju gdzie jest tylko i wyłącznie L800 i puścili w świat także według mapy w miejscach gdzie T-Mobile ma stacje tylko i wyłącznie 2G jak Żegiestów i Andrzejówka(!).

Według tej mapy w Krynicy mam 3 Carrier Aggregation - owszem na jednej stacji Piękna 17 jest, ale patrząc na mapę w Tyliczu według nich też mam a tu jest L1800+800 i w Muszynie gdzie mamy trzy stacje bez żadnej agregacji ha ha
 #1074062  autor: spotify
 13 cze 2019, 21:01
Kryniczanin pisze:
13 cze 2019, 20:18
Ta mapa to mistrzostwo galaktyki w propagandzie i czarowaniu rzeczywistości
Jedno zdanie bo nie lubię takich głupot. Można się nie zgadzać w poglądach ale takie bzdury to czytać nie idzie.
To nie mapa na stronie TMobile tylko mapa poglądowa na rzecz konferencji. Ona nie musi być dokładna. Żaden operator na konferencji, w tym Twój ukochany Play nie pokazuje wtedy dokładnej mapy.

I dwa. Z propagandą też przesadzasz. Każdy wie a tym bardziej ludzie na tym forum, że w marketingu i propagandzie nikt nie pobije Play (co każdy wie, że dzięki głownie tych czynników Play stał się siecią nr 1 w Polsce pod względem ilości SIM).
Śmieszy mnie to, że w każdej sieci fani Play widzą propagandę (głównie TM ale do Orange czy Plusa też sie czepiają) a nie widzą tego u mistrza czyli P4. Hipokryzja po całości.


@matek451
Najpewniej najszybciej sprawdzić to mając najnowszą słuchawkę np Samsung S10.
 #1074063  autor: matek451
 13 cze 2019, 21:13
Nie mam dostępu do S10 na dodatek z tego 'mojego' BTS-a o prędkościach po kilkaset Mb/s T-Mobile mogę zapomnieć, w Orange na 4 CC CA MIMO2x2 z QAM256 na LTE2600 maksimum to 120Mb/s , a testy na B525 2 CC CA LTE2600+1800 w Domowym T-mobile to w porywach 30-40Mb/s więc i na S10 do tych 590Mb/s pewnie będzie daleko. A marketing różowego nie gorszy od Play, co 6 stacja z 4 CC CA a ten ich uciekający guru chwali się jakby to było z 66%. Stacji bez agregacji maja 1/3 i to jest dramat.
 #1074065  autor: spotify
 13 cze 2019, 21:43
Nie mieszkam u Ciebie więc się nie wypowiadam. Jak wiadomo, w zależności od regionu sieci działają inaczej.
Co do tego testu i dzisiejszej konferencji, gdzie średnia wyszła dla Play jako nr 2, to akurat u mnie to byłaby pozycja 3 albo 4. Orange byłby nr 2 a Plus by się bił z P4 by nie być ostatni.
Ale to tak na marginesie ;)
Natomiast @WellDone wklejał speedtesty na S10 lub S9 w TMobile z wszystkimi technologiami i miał najwyższej prędkości jakie widziałem na tym forum - bliskie 400Mb/s
matek451 pisze:
13 cze 2019, 21:13
w Orange na 4 CC CA MIMO2x2 z QAM256 na LTE2600 maksimum to 120Mb/s
To są świetne prędkości jak na 15Mhz w L2600. Czyli to pasmo jest puste w O
matek451 pisze:
13 cze 2019, 21:13
A marketing różowego nie gorszy od Play, co 6 stacja z 4 CC CA a ten ich uciekający guru chwali się jakby to było z 66%. Stacji bez agregacji maja 1/3 i to jest dramat.
Wszystkie sieci sie chwalą i sieją propagandę. Więc albo jak ktoś się czepia to niech czepia się wszystkich albo w ogóle niech nie pisze.

"7 550 z nadajników obsługuje agregację pasm (zasięg dla 67% populacji), a 1800 z nich obsługuje agregację czterech pasm."

Gdzie 66% z 4CA?

Jasne, 1/3 stacji bez agregacji to dramat. Ale mają sieć w całej Polsce i tyle stacji z agregacją ile cała sieć Plusa alb Play.
 #1074079  autor: Kryniczanin
 14 cze 2019, 05:53
To nie mapa na stronie TMobile tylko mapa poglądowa na rzecz konferencji. Ona nie musi być dokładna
Człowieku spójrz na Szklarską Porębę i Zakopane - wyraźnie zaznaczyli 4CA które są faktem - czerwonymi kropkami. Pokazali dokładnie tam gdzie im pasuje, a tam gdzie im nie pasuje - podkoloryzowali - rozlali 2CA tam gdzie nie ma nawet śladu LTE.
Jasne, 1/3 stacji bez agregacji to dramat.
Te 1/3 stacji obsługuje 2/3 powierzchni kraju - tak wygląda rzeczywistość.
 #1074100  autor: Mixiorek
 14 cze 2019, 12:27
Katastrofa na Annopolu klasykiem gatunku
https://www.telko.in/katastrofa-t-mobil ... em-gatunku

A tam m.in.:
"Mimo pożaru wszystkie serwery funkcjonowałyby świetnie i nic by się nie stało, gdyby straż pożarna nie kazała odłączyć zasilania – słyszeliśmy argumenty."

LOL
Jak rozumiem gazu, który tam prawdopodobnie był też nie należało odcinać?
To wszystko wina Straż Pożarnej. Silne wyparcie było w TMobile. Oj silne. Mam nadzieję, że już go nie ma skoro jest mowa o nowym obiekcie oraz błędzie w samej lokalizacji. No i procedury... skoro jeden obiekt "poszedł do chmury" to chyba przełączenie na drugi według procedur krytycznych powinno zająć kilka, max kilkanaście godzin? A w dobrych firmach kilkanaście minut?

Tylko czemu Piaseczno nadal działa? Nic dwa razy się nie zdarza? Czego sobie i wszystkim życzę :-)

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1074150  autor: lordbyd
 14 cze 2019, 20:43
Z tego co słyszałem to straż nie rozpocznie akcji gaśniczej dopóki nie odłączone zostanie w budynku zasilanie elektryczne (przez pogotowie energetyczne) oraz gaz (przez pogotowie gazowe).
Odcięcie zasilania elektrycznego powoduje mały problem w przypadku, gdy w budynku jest hydrofornia, która zasila wewnętrzną instalację hydrantową (np. w budynkach wysokich). Trzeba "robić obejście" zasilania hydroforni - co jest różnie interpretowane przez rzeczoznawców p. poż.
Argument o zdziwieniu wywołanym koniecznością odłączenia zasilania w przypadku pożaru skomentować możemy jedynie "ależ to nonsens" :)
 #1074153  autor: klaudia123
 14 cze 2019, 21:02
lordbyd pisze:
14 cze 2019, 20:43
Z tego co słyszałem to straż nie rozpocznie akcji gaśniczej dopóki nie odłączone zostanie w budynku zasilanie elektryczne (przez pogotowie energetyczne) oraz gaz (przez pogotowie gazowe).
A u nas na BHP badali iż można proszkiem/gazem po elektronice... następne są zabezpieczenia na budynku i dalej polecenia straży jeśli już jest na miejscu.
Jednak ja się nie znam na przepisach - bliskość ropy w agregatach vs. wódka/whiskey na paletach :roll: :twisted:
 #1074168  autor: p2225
 15 cze 2019, 08:48
Strona 7 - Orange strasznie odstaje od reszty jeśli chodzi o dostęp do YouTube.

Na tej samej stronie też widać jakość rozmów. T-Mobile i Play prawie równo (z różnicą 0,1 w przypadku dróg na niekorzyść Playa), potem Orange i na końcu Plus. W pierwszych dwóch widać zapewne efekt kodeka EVS, potem w Orange AMR-WB 23,85 kb/s, a w Plusie 12,65 kb/s.

B7+B1+B3+QAM256:
https://www.speedtest.net/android/5276103240.png
 #1074171  autor: habish
 15 cze 2019, 10:05
Play z RK ma lepsze wyniki niż Orange i Plus?

Jakoś w maju na trasie S3 koło Gorzowa widziałem auto pomiarowe, może UKE też testuje. :-)
Ostatnio zmieniony 15 cze 2019, 10:11 przez habish, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1074172  autor: p2225
 15 cze 2019, 10:10
Gdyby nie roaming krajowy to może miałby jeszcze lepsze wyniki. Albo użyto karty bez dostępu do RK.

B7+B1+B3+QAM256:
https://www.speedtest.net/android/5276103240.png
 #1074200  autor: spotify
 15 cze 2019, 16:47
W sumie już wczoraj miałem ten raport ale nie mialem czasu zerknąć na szczegóły
Jedno co mnie rzuciło się to ze chyba tylko w jednym parametrze był Plus lepszy i głównie tylko P4 depcze po piętach TM (nie raz lepiej albo blisko)
Na mapę tych testów tez zerknąłem

W moim odczuciu wolałby aby testy więcej odbywały się w miastach niż na jakiś drogach
  • Strona 1482 z 1540
  • 1
  • 1480
  • 1481
  • 1482
  • 1483
  • 1484
  • 1540
  • 1
  • 1480
  • 1481
  • 1482
  • 1483
  • 1484
  • 1540