DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 1431 z 1544
  • 1
  • 1429
  • 1430
  • 1431
  • 1432
  • 1433
  • 1544
 #1060267  autor: p2225
 25 gru 2018, 11:48
p2225 pisze:
30 lis 2018, 16:47
Dobrze się dzieje, niedaleko obok jest stacja na Koszarowej z 3CA. Wołyńska dalej bez niczego więcej oprócz zdychającego LTE1800. Stacje na Piwnej i na Królewskiej dostaną LTE2100 w lipcu i będzie to jedyne pasmo LTE. :mrgreen:
Wołyńska z pozwoleń z sierpnia 2016, od max. paru dni nadaje dodatkowo LTE800 i LTE2600. Stacja jest na wzgórzach Gubińskich, a sam maszt jest bardzo wysoki. Piękny prezent na święta :-D
LTE2600 z 5,5 km na parterze ma nawet RSRP: -103 dBm, RSRQ: -8 dB i SINR: 17 dB. Co do prędkości to muszę je sprawdzić w innych godzinach, ale na ten moment samo LTE2600 na parterze wyciąga:
Obrazek
Obrazek
LTE800 w tym samym miejscu ma to RSRP: -105dBm, RSRQ: - 9 dB i SINR: 10 dB, także bardzo podobnie. Prędkości:
Obrazek
Agregacja jeszcze się nie załącza.

B7+B1+B3+QAM256:
https://www.speedtest.net/android/5276103240.png
 #1060272  autor: lordbyd
 25 gru 2018, 13:47
Uruchomiono L2600 ze stacji N! (należącej do Orange) w Bydgoszczy na ul. Ugory - Szwederowo wieża kościoła.
Sprawdzałem tylko na karcie Orange - CID: 62744096, LAC 54515.
 #1060302  autor: Mixiorek
 26 gru 2018, 16:41
W Wiskitkach tuż przy A2 na maszcie Play są już instalacje Orange. Mniej więcej 5m poniżej anten Play, które są tradycyjnie na szczycie masztu. Wcześniej Orange miał tymczasowy maszt nieco dalej od autostrady. Co moim zdaniem nietypowe dla N! dwa sektory na maszcie są w osi autostrady a jeden w stronę Żyrardowa i nie jest to tradycyjny podział eteru co 120°. Typowa stacja do obsługi A2. W takich stacjach swego czasu przodował chyba Plus.
T-Mobile/ N! ma niedaleko kolejnego tempa, przy DK 50 - Sokole. Nie wiem czy po przeniesieniu anten na maszt Play ten maszt nie pójdzie do kasacji. Zobaczymy.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1060318  autor: Spacedust
 26 gru 2018, 22:48
W Koninie ruszyła nowa stacja N! - Fryderyka Chopina 14a, 457/30.

Potwierdzone póki co U900/U2100 Orange oraz T-Mobile, L800/2600 Orange i L1800 N! na wspólnej nośnej. Jest to dostawka Orange do stacji Plusa: http://gsm.poznan.pl/include/b-photo.ph ... -Zatorze-P

Stacja bazowa T-Mobile/Orange na ul. Szwajcarska 1 / Abpa Walentego Dymka 4, dz. 3/5 w Poznaniu (betonowy słup T-Mobile) po demontażu modułów radiowych dla współdzielonego LTE1800, górny balkon będzie chyba dla 5G:

Obrazek

Obrazek

Stacja bazowa Orange/T-Mobile w Swarzędzu na ul. Poznańskiej 37 (maszt Orange) w trakcie rozbudowy o LTE800/LTE2600 - wymieniono anteny na górnym balkonie z pary na nowe pojedyncze, a na dole dołożono także pojedyncze. Na górze widoczne zwisające kable, na dole chyba w ogóle nie podpięte jeszcze. Fotka z trasy, więc lepiej się nie dało zrobić.

Stacja nie nadaje jeszcze L2600 w Orange.

Obrazek
 #1060431  autor: spotify
 27 gru 2018, 22:35
Wczoraj trochę połaziłem po centrum Gdyni. Dość fajna pogoda i trzeba było jakiś spacerek zrobić po tym świątecznym obżarstwie (godziny między 21 a 24)
Robiłem sobie speedtesty.
TMobile Iphone 7
Dla porównania - Huawei p20 sieć Play kuzyna.

W całej Gdyni gdzie chodziłem po centrum w Tmobile nie mogłem przekroczyć 70Mb/s Z reguły oscylowało 35-50Mb/s. Więc gdzie ta pojemność i prędkość po modernizacji? W centrum Gdyni N! ma dwa razy więcej stacji od P4
Dla odmiany P4 - mocne skoki prędkości - nawet od poniżej 20Mb/s do ponad 110Mb/s Ale częściej w górnym przedziale 80-100Mb/s. Mniej stacji w P4 od N! a większe prędkości. Why?!

Dopiero na sypialni - dzielnica Witomino ul. Strażacka i Tmobile 148-164Mb/s. Play poniżej 50Mb/s
 #1060434  autor: spotify
 27 gru 2018, 22:46
Orange działa tak samo a nawet czasami gorzej od Tmobile. Akurat wtedy nie miałem służbowego przy sobie. Od czasu do czasu sobie zrobię speedtest Orange i Tmobile dla porównania i zawsze to TM jest trochę wyżej jeśli chodzi o UL i DL. Orange natomiast zawsze ma niższy ping.

U mnie już dawno po podziale L1800 i dołożeniu L2100.
Oczywiście - prędkości trochę wzrosły bo rzadko kiedy poniżej 30Mb/s teraz zlecisz. Więc pojemność jest. Ale skoro doszło dodatkowe pasmo i mogę agregować 3 pasma to prędkości powinny być dużo wyższe. Tym bardziej, że N! ma dwa razy więcej stacji w centrum Gdyni.
 #1060435  autor: 3G
 27 gru 2018, 22:49
Prędkości bardzo OK - zwłaszcza jak na wieczór. Nie czepiaj się :)

http://www.speedtest.net/android/4992503276.png
 #1060436  autor: f0ku5
 27 gru 2018, 22:54
@spotify - Orange przeważnie działa minimalnie gorzej od T-Mobile, po prostu dużo więcej klientów ;) Ping przeważnie najniższy, bo sieć szkieletowa najlepsza.
 #1060448  autor: Mixiorek
 28 gru 2018, 09:09
3G pisze:
27 gru 2018, 22:49
Prędkości bardzo OK - zwłaszcza jak na wieczór. Nie czepiaj się :)

Dokładnie. Mam wrażenie, że niektórym pomyliła się sieć mobilna z łączem stacjonarnym ;-)

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
  • Strona 1431 z 1544
  • 1
  • 1429
  • 1430
  • 1431
  • 1432
  • 1433
  • 1544
  • 1
  • 1429
  • 1430
  • 1431
  • 1432
  • 1433
  • 1544