po modernizacji w tym tygodniu na Gordziałkowskiego 9 w Pruszkowie telefon podczas rozmowy głosowej w 3G podczas zrzutu z U2100 na U900 robi drop i gubi sygnał . Podczas korzystania z internetu i w trybie czuwania pasmo zmieniane jest bez kłopotów jw. do bok orange nie zgłaszam bo to szkoda nerwów na te gamony :
zgłosiłem problem , że coś jest nie tak to odpowiedz na odwal się i to wbrew prawdzie i weryfikacji byle tylko zamknąć zgłoszenie-zgłoszenie problemu z U900/2100 i opisać coś co nie było poruszane -umowy nie mam bo telefon na kartę ale łoryndz konsultanci sami inżynierowie wiedzą lepiej niż szary człek
"Zdajemy sobie sprawę, że słabszy zasięg może powodować pewne niedogodności. W ramach zawartej umowy, Orange Polska S.A. zobowiązuje się do świadczenia usług telekomunikacyjnych, bez wskazania konkretnego miejsca, w którym miałyby one być świadczone.
W Umowie nie ma postanowienia, że brak zasięgu w którymkolwiek miejscu będzie stanowił podstawę do jej rozwiązania, czy też przyznania z tego tytułu odszkodowania. Zatem w ramach zawartej Umowy Orange Polska S.A. nie zobowiązuje się do świadczenia usług telekomunikacyjnych w konkretnej technologii (2G, 3G lub LTE), czy też lokalizacji tylko na terenie całego kraju, w ramach dostępnych zasobów sieci.
Nie możemy zgodzić się z Pana zarzutem, jakoby Spółka nie wykonywała lub nienależycie wykonywała usługi telekomunikacyjne. Przeciwnie, z analizy dostępnych nam danych wynika, że zasoby sieci są dla Pana dostępne i wykorzystywane pomimo zgłaszanych utrudnień
Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia nie mamy podstaw do pozytywnego rozpatrzenia wniesionego przez Pana zgłoszenia.
Pozdrawiamy,
Orange
Paulina Wa