Strona 1 z 2

[Play] Nie można się do mnie dodzwonić

Post:21 lip 2011, 16:54
autor: mcl1981
Witam ! miesiąc temu zdecydowałem się na abonament w Play. Niestety od samego początku nie można się do mnie dodzwonić z telefonów stacjonarnych. Już po wykręceniu trzech pierwszych cyfr pojawia się głosowy komunikat "nie ma takiego numeru". Zgłaszałem problem
na play24 ale odpisali że wszystko ok. Dodam jeszcze, że ja mogę dzwonić bez problemu. Co robić w takiej sytuacji ?

Post:21 lip 2011, 17:04
autor: emerson
Skontaktuj się z operatorem z którego te połączenie jest wykonywane-raczej problem będzie po ich stronie.

Post:21 lip 2011, 17:11
autor: kerim36
mcl1981 pisze: Już po wykręceniu trzech pierwszych cyfr pojawia się głosowy komunikat "nie ma takiego numeru".
skoro juz po 3 cyfrach to zglaszaj problem do operatora u ktorego tak jest - ewentualnie zrob zgloszenie w BOK lub play24

Post:21 lip 2011, 17:18
autor: Sig
Z każdego telefonu stacjonarnego, czy z konkretnego operatora? Może jakiś VoIP?

Skoro komunikat pojawia się po pierwszy trzech cyfrach, to musi nie rozponawać prefiksu. Jaki to prefiks (trzy pierwsze cyfry numeru w Play)?

Numer był przenoszony do Play, czy to jakiś plajowy prefiks?

Edit: eh, zapamiętać - jak otwieram wątek w wielu kartach, przeładowac przed odpowiedzią :-)

Post:21 lip 2011, 17:30
autor: rogmaniek
mcl1981 pisze: Już po wykręceniu trzech pierwszych cyfr pojawia się głosowy komunikat "nie ma takiego numeru".
Jeśli Masz numer z puli P4, z prefiksem 534, to możesz mieć takie kwestie. Znajomemu, w odpowiedzi na Jego zgłoszenie, odpowiedzieli, że wiedzą o tym problemie i pracują nad jego usunięciem.

Jeśli numer Masz przeniesiony, to może coś nie tak zostało zrealizowane, przy jego przenoszeniu. Pozostaje Ci zgłoszenie do P4.

Post:21 lip 2011, 18:42
autor: playonline
rogmaniek pisze:Jeśli Masz numer z puli P4, z prefiksem 534
Oj maniek. Jakas pula nie jest przypisana? ;)

Post:21 lip 2011, 18:48
autor: rogmaniek
playonline pisze: Jakas pula nie jest przypisana?
Nie wiem, o co Ci chodzi? Pula numerów, które zakupiło P4, np. milion lub sto tysięcy, z danym prefiksem. Coś jeszcze niejasne? :smt042

Post:21 lip 2011, 19:02
autor: playonline
rogmaniek pisze:Nie wiem, o co Ci chodzi?
A co tutaj jest niejasne? ;) Za malo roboty? ;)

Post:21 lip 2011, 19:14
autor: rogmaniek
playonline pisze:Jakas pula nie jest przypisana?
playonline pisze:A co tutaj jest niejasne?
To Tobie się pytam? Uściślając moją poprzednią wypowiedź: nie wiem, czy np. prefiks 345, jeśli jest taki, został czy zostanie do któregoś operatora przypisany :smt042 Stąd napisałem, że pula numerów P4, z zakresu 534. Może być tak, że np. część numerów, z prefiksem 531, jest przypisana do P4, a druga część- do PTK Centertel.
playonline pisze:Za malo roboty?
Co ma wspólnego z działem Technikalia czy samym tematem, ta wypowiedź?! Jeśli nie Masz, do dodania/przekazania, konkretnych informacji dotyczących tematu, to może nie rób, tzw. "ot". Proszę moderatorów, o usunięcie zbędnych komentarzy.

Post:21 lip 2011, 19:38
autor: mkowalski
rogmaniek pisze:Uściślając moją poprzednią wypowiedź: nie wiem, czy np. prefiks 345, jeśli jest taki, został czy zostanie do któregoś operatora przypisany :smt042 Stąd napisałem, że pula numerów P4, z zakresu 534. Może być tak, że np. część numerów, z prefiksem 531, jest przypisana do P4, a druga część- do PTK Centertel.
Zdecyduj się na jedną wersję, bo piszesz o prefiksach "345", "534" i "531".

Temat dotyczy prefiksu 534 - i tak, ten prefiks w całości należy do P4. Ba, P4 otrzymało cały zakres 53x, więc można mówić że prefiksem jest 53.

[ Dodano: 2011-07-21, 19:39 ]
playonline pisze:Jakas pula nie jest przypisana?
No pewnie. Jest jeszcze duża pula nieużywanych prefiksów.

Post:21 lip 2011, 19:50
autor: rogmaniek
mkowalski pisze:Zdecyduj się na jedną wersję, bo piszesz o prefiksach "345", "534" i "531"
Proszę Ciebie, o dokładne czytanie moich postów:
rogmaniek pisze:nie wiem, czy np. prefiks 345, jeśli jest taki, został czy zostanie do któregoś operatora przypisany Stąd napisałem, że pula numerów P4, z zakresu 534.
Prefiksy 345 czy 531 podałem, jako przykłady. Dodałem również: jeśli jest taki . mkowalski, może ponowne przeczytanie całego wątku, pozwoli Ci zrozumieć sens moich wypowiedzi.

[ Dodano: 2011-07-21, 19:51 ]
mkowalski pisze:Temat dotyczy prefiksu 534
Chyba wątek, który sam poruszyłem. Jeszcze raz prośba, o ponowne, dokładne przeczytanie moich wcześniejszych postów.

Post:21 lip 2011, 21:13
autor: Pawrzes
Jeśli to np. połączenia z tylko TP to winą jest brak wpisanej puli numeracji w systemie. Były już przypadki, że nie można było zadzwonić na numery Idei/Orange z nowymi prefiksami z telefonów TP bo spółka-matka nie wiedziała że nowe prefiksy spółka-córka już wykorzystuje.

Post:07 sie 2011, 10:01
autor: mcl1981
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. W między czasie zgłosiłem 2 reklamacje do play;oczywiście oddalone bo przecież nie ma żadnego problemu. Normalnie ręce mi opadają i nie wiem co robić :/ czy możliwa jest zamiana na inny numer ? czy ewentualnie można to zrobić w salonie od ręki ?

Post:07 sie 2011, 12:16
autor: mkowalski
mcl1981 pisze:czy możliwa jest zamiana na inny numer ? czy ewentualnie można to zrobić w salonie od ręki ?
Tak, w salonie możesz zamówić zmianę numeru telefonu, ale nie jest to darmowe. Dodatkowo do wyboru masz tylko numery z puli Playa, więc nie możesz przenieść swojego innego numeru i go podpiąć pod obecne konto.

Post:07 sie 2011, 12:55
autor: mcl1981
no to fajnie :( według Ciebie nie ma szans na numer z innym prefiksem niż 534 ?

Post:07 sie 2011, 13:42
autor: muchakk
Możesz poprosić o numery z puli np. 792, 793, 794 etc.

Składaj odwołanie do reklamacji.

Post:07 sie 2011, 16:21
autor: Kamil_K
Na moim telefonie stacjonarnym w TP po wybraniu 534 jest od razu komunikat, że nie ma takiego numeru :P.

Post:07 sie 2011, 19:19
autor: rogmaniek
mcl1981 pisze:nie wiem co robić :/ czy możliwa jest zamiana na inny numer ?
mcl1981, napiszę Ci tak: masz szansę na zmianę numeru. Z tego, co wiem, najpierw będziesz Musiał za to zapłacić, ale Możesz się starać o zwrot tej kasy.
mcl1981 pisze: W między czasie zgłosiłem 2 reklamacje do play;oczywiście oddalone bo przecież nie ma żadnego problemu.
Tak, Odwołaj się. Do tego dokładnie opisz kwestie, że to nie Twoja wina, że P4 w odpowiednim czasie, nie rozgłosił nowej numeracji (czyli 534) u innych operatów. Dziwne, bo powinni Ci przyznać rację. Może Postrasz Ich też UKE :smt042

Post:07 sie 2011, 19:54
autor: mkowalski
rogmaniek pisze:
mcl1981 pisze: W między czasie zgłosiłem 2 reklamacje do play;oczywiście oddalone bo przecież nie ma żadnego problemu.
Tak, Odwołaj się. Do tego dokładnie opisz kwestie, że to nie Twoja wina, że P4 w odpowiednim czasie, nie rozgłosił nowej numeracji (czyli 534) u innych operatów. Dziwne, bo powinni Ci przyznać rację. Może Postrasz Ich też UKE :smt042
Dajesz strasznie dziwne rady o tym odwołaniu się. Skoro były zrobione już dwie reklamacje i obie rozpatrzone negatywnie, to ewidentnie sprawę trzeba zgłosić do UKE. Żadne odwołania i straszenia tutaj nie pomogą - skoro dwa razy negatywnie odpowiedzieli, to czemu za trzecim razem mieliby zmienić zdanie?

Skarga do UKE jest najlepszą metodą na zdyscyplinowanie operatorów. Nic się nie płaci, a pismo można wysłać mailowo.

Post:07 sie 2011, 22:06
autor: rogmaniek
mkowalski pisze:Dajesz strasznie dziwne rady o tym odwołaniu się. Skoro były zrobione już dwie reklamacje i obie rozpatrzone negatywnie
Właśnie, to jest takie coś jak odwołanie. Chyba, że ta druga reklamacja była już odwołaniem. Wiem, co Masz na myśli. Ale P4 dalej "bawi" się w odwołania.
mkowalski pisze:Skarga do UKE jest najlepszą metodą na zdyscyplinowanie operatorów. Nic się nie płaci, a pismo można wysłać mailowo.
I racja. Chociaż, może dobrze wykazać UKE, że kontaktujemy się z Nimi w ostateczności, gdy tzw. odwołanie również nie pomogło. Ale to moje zdanie.