Aktywacja przekierowania w roamingu i w kraju
Post:13 cze 2011, 09:12
Wyjeżdżam niedługo do różnych krajów UE i planuje używać karty T-Mobile do dzwonienia (pakiet Wszędzie rozmawiaj).
Na co dzień używam Playa i chciałbym ustawić przekierowanie na numer T-Mobile. Z tym nie mam problemu, jednak zastanowiła mnie jedna kwestia: czy jest jakaś różnica, gdy aktywuję przekierowanie w Polsce, a gdy w roamingu? Teoretycznie cały czas przekierowanie jest wykonywane w Polsce, w systemie Playa, jednak czy w przypadku aktywacji w roamingu nie policzą mi za połączenie w roamingu?
Swego czasu miałem sytuację, że zadzwoniłem z tureckiej karty na Playową pocztę głosową (+48790200200) i zalogowałem się tam swoim polskim numerem - Play policzył mi za połączenie przychodzące... Potem stwierdzili, że to całkiem normalne i reklamacja bezzasadna, choć ja nadal nie rozumiem dlaczego połączenie z własną pocztą głosową (nie nagrywanie się na moją skrzynkę, ale odsłuchiwanie) to połączenie przychodzące w roamingu...
Na co dzień używam Playa i chciałbym ustawić przekierowanie na numer T-Mobile. Z tym nie mam problemu, jednak zastanowiła mnie jedna kwestia: czy jest jakaś różnica, gdy aktywuję przekierowanie w Polsce, a gdy w roamingu? Teoretycznie cały czas przekierowanie jest wykonywane w Polsce, w systemie Playa, jednak czy w przypadku aktywacji w roamingu nie policzą mi za połączenie w roamingu?
Swego czasu miałem sytuację, że zadzwoniłem z tureckiej karty na Playową pocztę głosową (+48790200200) i zalogowałem się tam swoim polskim numerem - Play policzył mi za połączenie przychodzące... Potem stwierdzili, że to całkiem normalne i reklamacja bezzasadna, choć ja nadal nie rozumiem dlaczego połączenie z własną pocztą głosową (nie nagrywanie się na moją skrzynkę, ale odsłuchiwanie) to połączenie przychodzące w roamingu...